Zoover

vreselijk!

gezin met jonge kinderen
2-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij troffen een smerig appartement aan, lang moeten zeuren om een schoonmaakploeg die niet wist wat schoonmaken is. In de slaapkamer een uitklapbank (ipv een bed) waar je niet omheen kunt lopen,om bij de klerenkast te kunnen. Verwarming ging kapot , ook hier veelvuldig moeten verzoeken om een oplossing. Het complex wordt met name verhuurd aan lallende jongeren die s'nachts feestvieren, rond de receptie hangen en zich niets van anderen aantrekken. Receptie werd bemand door aardige stagiaires die overspoeld werden door klachten.Hoofd receptie verzocht ons expliciet een klacht in te dienen om zo het management te kunnen overtuigen om verbetering aan te brengen....

Wij hebben gewoon genoten!

Frank
11-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super relaxte plek. We waren met z'n zessen (o.a. 2 kids) en hebben een wat grotere "lodge" (2 verdiepingen appartement) gehuurd. Lekker, een beetje ruimte, zeker omdat we hier kerst hebben gevierd! Appartementen zijn niet luxe, maar de prijs-kwaliteit klopt zonder meer als ik dat vergelijk met andere Franse bestemmingen. Lekker dicht bij de piste en in het dorp kun je heerlijk eten. Sympathieke après skibar, maar voor feesten tot diep in de nacht moet je ergens anders zijn! Wel ook een leuke bestemming voor wandelaars!

Niet zeuren, je betaalt toch ook niet veel?

wardtmar
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je betaalt niks dus je krijgt ook niks. De schoonmaak is ruk, zoals vaak in la France. Ok, een bloedvlek in je kussen is niet fijn, dat moet je dan dus omkeren. Voor de rest is de inventaris in orde, dat had ik wel eens anders meegemaakt, en doen alle lampen het.

Ligging is prima, als er veel sneeuw is kun je zo wegskien.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Robin
20-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartementen zijn gunstig gelegen met balkon/terras op het zuiden.

Faciliteiten zoals winkels en restaurants op slechts 50/100 meter en skiliften op 100 meter afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

zeer slecht onderhouden

ld
20-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na 8 jaar terug geweest ! NIKS VARANDERD, NIKS ONDERHOUDEN !

Klein maar gezellig, lage prijs ! Ligging prima (je kan binnenskiën) Veel studenten, aan de straatzijde heb je wel veel nachtlawaai, (Après) MAAR bank-bed is oud vies kraakbed ! Douchestang kapot, en douche verstopt (wel direct hersteld) App voor 8 pers, Slechts beperkt warm water voor Max 6 korte douchesessies per dag !

Keuken geplunderd, wordt alleen op verzoek aangevuld ! Als je toelaat om iedereen zelf te laten kuisen, krijg je half gepoetst appartement, Stof achter zetel(bed), zelfs vuile sokken ! Zwembad (dat het kindvriendelijk moet maken) is compleet afgeleefd ! Voetenbad vuil troebel water, 2 van de 4 lampen kapot, douches koud, afloop verstopt, kleedkamers zonder bank en slechts 2 verroeste hangers, deurstijl compleet weggerot, deur staat onderaan 10 cm (!!!) gezwollen wegens volledig onder water ! Sauna ; bank gebroken (rot), zandloper (timer) afgebroken ! Zelfs kinderen wilden niet meer terug na 1 keer

Prijs/kwaliteit = ok.

Erik
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een goed appartement, zonder veel meer. We hadden ook besteld naar Franse normen = we waren met 6, dus appartement voor 8... dit was net goed. Je hebt alles wat je nodig hebt, zonder enige vorm van luxe. Te weinig plaats om materiaal weg te leggen, best Curverboxen meenemen en die gebruiken als opslagplaats. Ook zeker meenemen: materiaal om te kuisen. De bezoekers voor je kuisen meestal zelf hun appartement...

Saint Jean d'Arves is een gezellig dorpje, met een adembenemend zicht op het gebergte. Een lekkere bakker, een kleine superette en enkele horeca-zaken zorgen voor het dorpsgevoel.