Zoover

Appartement Résidence & Chalets La Fontaine du Roi

Appartement
6,4

• Ligging t.o.v. pistes7,6

Hele mooie vakantie gehad ligt erg prettig tov de pistes

S. Hoogenberg
15-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hele mooie vakantie gehad ligt erg prettig tov de pistes. De chalets zijn eenvoudig maar netjes en voldoen aan alle eisen enige nadeel te weinig banken om te relaxen,zeker goed te doen.

Een hele mooie omgeving en vriedelijke Fransen.

Gereisd Anders in januari 2006

mooi appartement en beschikking over zwembad en sauna we u

joost
18-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

mooi appartement en beschikking over zwembad en sauna (waar we geen gebruik van hebben gemaakt...) liggend in een SUPERMOOIE omgeving is St Jean d'Arves een enorm mooie vakantiebestemming voor jong en oud! het skigebied is inmens groot en er zijn moeilijke pistes aanweig voor de profs onder ons! ons verblijf was in de voorjaarsvakantie in februari '05 en er lag aardig wat sneeuw... tip: reis met sportiek-reizen en u krijgt enorm gezellige reisleiding haha

groeten joosy

Het appartement is op zich prima ingericht

Inge
25-2-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement is op zich prima ingericht. Wij zaten met z'n vijven in een 8 pers. 4-kamerapp. We hadden wel chronisch gebrek aan koffiekopjes. Er zijn 8 mokken en voor de rest zijn het wijnglazen. Dit vonden wij erg mager. Ook het zitgedeelte is krap. Er kondern 3 mensen op de bank en de rest moest genoegen nemen met een harde, houten stoel. Verder prima. Goed gelegen aan de piste. Je kunt tot je appartement terugskiën.