Zoover

Wat een troep in en rondom de appartementen, een 3 kamer s

timmer
16-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wat een troep in en rondom de appartementen, een 3 kamer appartement geboekt waar geen echte bedden in stonden maar slaapbanken, na een week heb je echt hernia verschijnselen. Dan nog maar te zwijgen van het kabaal van de onderliggende kroeg, s avonds regelmatig vechtpartijen voor de deur want iedereen staat buiten te roken en te drinken en dat leid tot ergernis, maar niemand doet er wat aan. De prijs(600 euro voor een weekje) kwaliteit verhouding is ver te zoeken. ZEER ZEKER GEEN AANRADER

Redelijk appartement en ruimte voldoende, omdat je er bent

C.C. Bakker
4-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Redelijk appartement en ruimte voldoende, omdat je er eigenlijk alleen bent om te eten en te slapen. Wel laat de hyginene te wensen over. Moet je betalen om het appartement schoon te laten maken, mag je verwachten dat het echt schoon is. Nou, de schimmel zat in de douce en toilet. Over stof onder de bedden en de bank maar niet te spreken. Eerst goed controleren voordat je in het appartement gaat is een pre. Anders kost het jou aan schoonmaakkosten. Nee, schoonmaken doen ze daar met de Franse Slag!

Wij zaten de eerste week van 2008 in St Jean d'Arves in We

KvdM
18-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten de eerste week van 2008 in St Jean d'Arves in een 2-kmr app. We waren met z'n vieren: twee volw. en twee kids van 4 en 1.

Negatief: Het app was te klein voor het hele gezin- 1 sl.kmr en een uittrekbed in de woonkamer voor ons. Wisten we vantevoren maar het was nòg kleiner dan verwacht. Erg vies en smoezelig bij aankomst- moest echt grondig aan de schoonmaak voordat het een beetje fris was. We hadden de pech recht boven de Ierse Pub te zitten (wel drie hoog, maar dat maakte niets uit) dus tot 1.00 's nachts keiharde muziek waar je niet doorheen kon slapen. Daarna nog een uur lallende jeugd die buiten wat rondhing te schreeuwen. Erg weinig nachtrust gehad. Voor studenten perfect, voor gezinnen niet.

Positief: voorzieningen lekker dichtbij (onder het complex skiverhuur, supermarkt, bakker, pizzeria) pistes ook heel dichtbij. Prima skilessen voor alle leeftijden en niveaus. Wel een beetje jammer dat er geen opvang mogelijk was voor onze jongste. Daardoor zelf nauwelijks geskied

Netjes appartement

Weening
23-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Netjes appartement. We zaten met 6 pers. in een 12 pers.app.met 4 slaapkamers en 3 badkamers. De woonkamer is erg klein voor 12 personen. De keuken is klein en de koelkast is veel te klein (zit zo'n klein campingkoelkastje in met een heel klein open vriesvakje.) Het zwembad en de sauna erbij is erg lekker. Vooral na een dagje skien nog even lekker de saunacabine in. De schoonmaak kon je zelf doen, dus was gratis.

Het skigebied is super. Helaas konden we niet meer tot het dorpje skien, maar met 5 min. rijden was je in Orlin en daarvandaan kon je met de lift naar de top, waar je nog volop kon skien.

We hadden voor het eerst onze dochter van 4 jaar mee, waarvoor we via de reisorganisatie skies hadden gehuurd, maar skiles moesten we in het dorp zelf regelen. Komen we bij de skischool is er geen skiles voor 4-jarigen, mede door te weinig sneeuw. Hier baalden we natuurlijk behoorlijk van.

Ondanks alles hebben we een heerlijke week gehad met 7 dagen een wolkeloze blauwe lucht!

Een goed appartement! Wij zaten met z'n zessen in een acht

Marieke
6-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een goed appartement! Wij zaten met z'n zessen in een acht persoons huisje en hadden voldoende ruimte. Veel spullen aanwezig en fijn om twee badkamers te hebben, met bad. Helaas stelde het zwembad en de sauna niets voor. Maar het terug skieën naar het appartement maakte dat weer goed. Geen gesleep met skies en schoenen;) Kortom een prima appartement!

Net appartement op prima locatie

Helèn
11-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net appartement op prima locatie. Woonkamer is wat klein. In ons 12 pers. appartement kon je niet allemaal samen aan tafel zitten. 1 bank is ook wat weinig. Verder heel netjes en slaapkamers en badkamer zijn ook prima.

Gereisd Met vrienden in februari 2007

De appartementen zijn redelijk goed ingericht en naar ruim

anne
1-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen zijn redelijk goed ingericht en naar Franse begrippen ruim te noemen.

er staat in het 8 persoonsappartement maar 1 bank, is wat weinig

De schoonmaakkosten zijn buitenproportioneel.

Zelfs in het hoogseizoen amper rijen bij de liften!

Gereisd Anders in januari 2007

10-08-2005 De appartementen waren mooi,met zijn vieren

Willeke
26-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

10-08-2005

De appartementen waren mooi,met zijn vieren in een acht pers....2 badkamers enzo.De omgeving heb ik me danig in vergist..kale heuvels en elke dag wel 30 min rijden voordat je beneden bent...pppfff.Het was bloedheet toen wij er waren en beneden was een heerlijk meer..super rustig..bij VVV kaart halen voor de omgeving.Het zwembad was een tegenvaller met twee meiden onder de 12 jaar want die mochten niet zonder begeleider alleen zwemmen..jeehee.Erg druk trouwens in hoogseizoen..alles was vol met veel fransen en die bleven allemaal bij hun accomodatie...dus lawaai van kids en tieners (ook als het laat is)Nee...volgend jaar weer naar het Mont-Blanc massief..toch wel veel mooier!!!

Maar de appartementen waren super...ruim netjes en schoon.

Prima accomodatie! Erg netjes, 2 badkamers, wat ik erg is

Rosi
22-5-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie! Erg netjes, 2 badkamers, wat ik erg fijn vond.

Het is wel wat krap met 8 personen, maar daar heb ik niet echt last van gehad.

Skipistes zijn super, heel groot en erg mooi. Geen lange wachtrijen, helemaal geen rijen zelfs. (dit was begin maart)

Vriendelijke mensen in het dorp. Er is verder helemaal niks te doen in het dorp, één foute kroeg.

Dit was mijn 1e wintersport en ik ben meteen verkocht, mede door de goede appartementen!

Mooi appartement

Caren
22-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi appartement. Jammer dat er weinig lekkere banken zijn om te 'hangen' naar een lange dag sckieen.

1 bank en daar moet je dan met 4, 6 of 8 personen mee doen. Jammer!

En dat je best wel een eind omhoog moet lopen na het skieen.

Verder een heerlijke vakantie gehad. En wat een aardige en behulpzame mensen. Die echt de moeite nemen om je in het Engels goed te woord te staan.