Zoover

Appartement Résidence & Chalets La Fontaine du Roi

Appartement
6,4

• Ligging t.o.v. pistes7,6

Minder geschikt voor de zomer

Bakker
5-8-2011

Ons 12-persoons appartement was zeer klein en zeker niet geschikt voor meer dan 8 personen. De schoonmaak liet te wensen over en er was veel kapot, incompleet. De receptiemedewerkers waren altijd druk en weinig behulpzaam. Het dorp is klein en er zijn weinig activiteiten. Een dichstbijzijnde grote stad is een half uur verder bergaf. De wandelroutes zijn goed aangegeven en het is prachtig om te wandelen tussen de hoge bergen. Toch is dit gebied meer gericht op de winter dan de zomervakantie. Wij zouden er dus niet meer naar toe gaan.

Prijs/kwaliteit ok!

V
18-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zaten in 8 persoons appartement met 5 personen. En voor 5 personen was het ok. Maar 1 klein bankje aanwezig in woonkamer. Verder 2 badkamers welke prima waren. Afstand tot piste was goed, dorp is rustig maar knus. Tip ga lekker eten bij Le Skwal, weg omhoog achter appartementen. Leuk tentje met goed eten!

Gereisd Met vrienden in maart 2011

Vies

Kirsten
28-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bij aankomst in appartement was deze erg vies. Tafel plakte, vies servies en overal stof. Bedden waren erg vies. Wij zaten met z'n vieren in een 8 persoons huisje. Er was voldoende ruimte, alleen maar 1 2persoons bank. Verder beperkt warm water en hebben we zelf het hele huisje schoon moeten maken terwijl we wel schoonmaakkosten betalen. Verder wel aardige mensen, leuk dorpje en goede pistes

Nooit meer

Massy
8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Tja wat zal ik zeggen....bij binnenkomst in het appartement konden we gelijk de hele toko schoonmaken...wat was het er vies zeg. TV kost 20 euro voor een week en wat krijg je 6 franse basis zenders dus niet gedaan. Je kon kiezen om aan het einde voor een schoonmaak te betalen maar dat hebben wij niet gedaan. Wij deden het zelf...en maar goed ook want die controle die ze uitvoerde sloeg werkelijk nergens op. ZE KEKEN niet eens...ja kussens en dekens tellen en een nieuwe rol wc papier. Oh ja we hadden een appartement voor 8 personen met 4 personen moet er niet aan denken om in zo`n hok een week te zitten met z`n 8e. We hadden elke dag maar 150 liter warm water..dus 2 pers. in de ochtend en 2 pers. in de avond onder de douche anders hadden er 2 echt koud water. Hoe doe je dat met 8 personen?? Gelukkig hebben wij hier maar 179 incl. skipas voor betaald....meer is het niet waard. Dus NOOIT MEER....!!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Renske
18-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer klein (boek voor een paar personen meer dan je bedoeling is), heel eenvoudig, maar wel netjes. Niet super schoon (volgens mij wordt er niet schoongemaakt, behalve door de gasten voor je), maar als je zelf even stofzuigt en hygienische doekjes meeneemt is het prima.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

zeer slecht onderhouden

ld
20-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na 8 jaar terug geweest ! NIKS VARANDERD, NIKS ONDERHOUDEN !

Klein maar gezellig, lage prijs ! Ligging prima (je kan binnenskiën) Veel studenten, aan de straatzijde heb je wel veel nachtlawaai, (Après) MAAR bank-bed is oud vies kraakbed ! Douchestang kapot, en douche verstopt (wel direct hersteld) App voor 8 pers, Slechts beperkt warm water voor Max 6 korte douchesessies per dag !

Keuken geplunderd, wordt alleen op verzoek aangevuld ! Als je toelaat om iedereen zelf te laten kuisen, krijg je half gepoetst appartement, Stof achter zetel(bed), zelfs vuile sokken ! Zwembad (dat het kindvriendelijk moet maken) is compleet afgeleefd ! Voetenbad vuil troebel water, 2 van de 4 lampen kapot, douches koud, afloop verstopt, kleedkamers zonder bank en slechts 2 verroeste hangers, deurstijl compleet weggerot, deur staat onderaan 10 cm (!!!) gezwollen wegens volledig onder water ! Sauna ; bank gebroken (rot), zandloper (timer) afgebroken ! Zelfs kinderen wilden niet meer terug na 1 keer

Prijs/kwaliteit = ok.

Erik
8-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een goed appartement, zonder veel meer. We hadden ook besteld naar Franse normen = we waren met 6, dus appartement voor 8... dit was net goed. Je hebt alles wat je nodig hebt, zonder enige vorm van luxe. Te weinig plaats om materiaal weg te leggen, best Curverboxen meenemen en die gebruiken als opslagplaats. Ook zeker meenemen: materiaal om te kuisen. De bezoekers voor je kuisen meestal zelf hun appartement...

Saint Jean d'Arves is een gezellig dorpje, met een adembenemend zicht op het gebergte. Een lekkere bakker, een kleine superette en enkele horeca-zaken zorgen voor het dorpsgevoel.

Nog nooit zo'n achterlijk appartement gezien

Nicole
15-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het gebied is geweldig, voor elk wat wils, off piste met vers sneeuw was perfect dit jaar. Je komt overal redelijk snel met de liftjes. En het grote pluspunt was dat je al boardend bij het huisje uit kon komen. Uitzicht vanuit het huisje is ook leuk

Over het appartement zelf waren we totaal niet te spreken! Enorm vies, stapelbed in de hal, wel twee badkamers (pluspunt) alleen verschimmelden de voegen daar weg, geen opbergmogelijkheden, de koelkast stond voor het aanrechtblad(je) want het blad was 2mm te laag..bestek lag ergens in een bak. Bedbank in de woonkamer konden we niet opklappen, dus bleef als bed staan. Niet handig

En omdat de schoonmaakkosten zo hoog waren, maakten we zelf maar schoon, maar daar moet je dan wel eerst alle spullen voor halen, stoffer en blik is niet aanwezig, wel een enorm vieze dweil. Ik had in ieder geval medelijden met diegenen die na ons kwamen... Vorig jaar in residence les marmottes gezeten,minder gunstig tov piste, maar wel meer waard voor je geld!!

Wij waren van 5-11 april in deze appartementen

irene gijbels
13-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren van 5-11 april in deze appartementen. Er was een grote badkamer , ruim balkon op het zuiden.

Keuken met afwasmachine en magnetron , koffiezetapparaat, toaster, waterkoker. Dus van alle gemakken voorzien. De appartementen zijn gezellig met veel houtwerk afgewerkt.En het uitzicht is een plaatje, op de Aiguilles d'Arves. De sherpa winkel, alsook de pizzaria , bakkerij en restaurantjes liggen onder de appartementen. Skipiste is een stuk lopen. Wandelwegen naar verschillende gebieden lopen aan het eind van de straat /dorp.

Voor de 5e keer met 2 pers

carla
23-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de 5e keer met 2 pers. in dit app.complex. Nu nooit meer.

Steeds slechter onderhouden, waardoor zaken stuk zijn, niet compleet en er oud uitzien. We kregen een 6 persoons invalidenapp. met een open douche naast het toilet, waardoor alles nat wordt. Verder was er een stapelbed, een bank, met een uitschuif bed in een aparte ruimte en een 2 pers. uitschuifbed in de kamer. Erg onhandig als je in de kamer op de bank wilt zitten. Kwaliteit nul van de bedden, krakend en smerige matrassen en nog viezere matraslakens. Alles was verder uitemate vies, gewoon niet schoongemaakt. Het is verworden tot een 'jongeren appartement', (is niets mis mee, want die moeten er ook zijn, maar zeg dat dan in de gids/op de site), met enorme overlast van vooral geluid (muziek, geschreeuw, gelal) tot diep in de nacht en overlast van vuil buiten (open zakken vuilnis) en lege kratten en glas. Ligging van app. is goed bij sneeuw beneden, want dan is er van en naar het appartemen te skien.