Zoover

Behandelen klanten als vuil

Bart Kamp
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld.

Het huisje was vies bij aankomst, en bij vertrek moesten we voor 8.30 uur buiten zijn voor de schoonmaakcheck. Ze komen echter niet voor 10.30, omdat 'studenten lui zijn en altijd te laat'. Vervolgens hebben we tot 14.00 uur met onze koffers rond de lege receptie moeten hangen, omdat de manager de borg niet terug wilde geven aangezien dat te druk voor hem alleen was. Toen we hem erop wezen dat wij de enige personen in de receptie waren werden we weggejaagd.

Wij hebben (na ruzie) al onze borg terug gekregen, maar andere studenten werden afgetroggeld. Deze mensen walgen van hun klanten en zien ons enkel als wandelende portemonneetjes. Gadverredamme

Prima voor een keer, maar niet nog eens

Jessica
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met 2 personen meer dan genoeg ruimte. Helaas alleen een slaapkamer met een stapelbed en een slaapbank in de woonkamer. Slechte, oude matrassen en kussens. Keuken prima ingericht. Alles wat je nodig hebt. Huisjes was niet heel schoon. Overal vieze randjes, vies douchegordijn etc. Wij zaten in de wat hoger gelegen huisjes, moesten met de auto naar de lift. Gelukkig daar genoeg parkeerplaats. Personeel was vriendelijk. Al met al prima huisje voor de lage prijs, maar volgende keer niet weer.

vreselijk!

gezin met jonge kinderen
2-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij troffen een smerig appartement aan, lang moeten zeuren om een schoonmaakploeg die niet wist wat schoonmaken is. In de slaapkamer een uitklapbank (ipv een bed) waar je niet omheen kunt lopen,om bij de klerenkast te kunnen. Verwarming ging kapot , ook hier veelvuldig moeten verzoeken om een oplossing. Het complex wordt met name verhuurd aan lallende jongeren die s'nachts feestvieren, rond de receptie hangen en zich niets van anderen aantrekken. Receptie werd bemand door aardige stagiaires die overspoeld werden door klachten.Hoofd receptie verzocht ons expliciet een klacht in te dienen om zo het management te kunnen overtuigen om verbetering aan te brengen....

Wij hebben gewoon genoten!

Frank
11-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super relaxte plek. We waren met z'n zessen (o.a. 2 kids) en hebben een wat grotere "lodge" (2 verdiepingen appartement) gehuurd. Lekker, een beetje ruimte, zeker omdat we hier kerst hebben gevierd! Appartementen zijn niet luxe, maar de prijs-kwaliteit klopt zonder meer als ik dat vergelijk met andere Franse bestemmingen. Lekker dicht bij de piste en in het dorp kun je heerlijk eten. Sympathieke après skibar, maar voor feesten tot diep in de nacht moet je ergens anders zijn! Wel ook een leuke bestemming voor wandelaars!

Niet zeuren, je betaalt toch ook niet veel?

wardtmar
25-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Je betaalt niks dus je krijgt ook niks. De schoonmaak is ruk, zoals vaak in la France. Ok, een bloedvlek in je kussen is niet fijn, dat moet je dan dus omkeren. Voor de rest is de inventaris in orde, dat had ik wel eens anders meegemaakt, en doen alle lampen het.

Ligging is prima, als er veel sneeuw is kun je zo wegskien.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Heerlijke huisje in de Franse Alpen

mdebruinarends
7-8-2012

Het huisje is niet luxe, maar voldeed prima aan onze eisen. Het uitzicht was geweldig en de ligging ook, veel wandelroutes direct vanaf huis.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Goedkoop en goed

sennyw89
9-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben hier in januari met 2 vrienden heen geweest en het was een goedkope (in vergelijking met andere wintersportvakanties) maar geweldige vakantie!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Vies!!!! Nooit meer in Fontaine du Roi!!

Anita
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een smerig vies goor appartement hadden we. Via touroperator geboekt. Dit is zeker geen aanrader. De remsporen zaten nog in de wc pot, flesjes drank gevonden, overal stofresten en afval onder de bedden. Matras had menstruatievlekken en dekbedden die naar kots stinken! Ok...kan gebeuren. De hostess (Karin) beloofde van alles, maar bleek het te druk te hebben met sigaretten roken op het terras bij de bar! Veel geld betaald voor dit gore hok. Verder een prima skigebied! Maar kies een andere accomodatie en reisorganisatie!!!!

Heerlijke week gehad in St Jean d'Arves

Vorstenbosch
5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hadden met 12 personen een 10/12 persoons appartement en waren al enigszins voorbereid op de grootte gezien de reacties op Zoover. Wij vonden het niet tegenvallen, het zag er netjes uit en de ligging is gunstig. Het zitgedeelte is niet groot maar de kinderen gingen veelal boven in de 2 slaapkamers spelen, je brengt er ook niet de hele dag door ivm skiën. De badkamers waren ook netjes, warm water is beperkt maar ook dit kun je verdelen in 's morgens en 's avonds, wij vonden het geen probleem. Het appartement is wel gehorig, niet qua buren maar vanwege de houte trap en deuren of gesprekken als je eerder naar bed gaat. Wij vinden het voor herhaling vatbaar.

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Robin
20-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartementen zijn gunstig gelegen met balkon/terras op het zuiden.

Faciliteiten zoals winkels en restaurants op slechts 50/100 meter en skiliften op 100 meter afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012