Zoover

6,8

Terug in de tijd

Maree
17-6-2014

Het hotel heeft een fantastische ligging, direct naast het Louvre. alles is op loopafstand te doen. Het personeel is zeer deftig en staat voor alles klaar, ze dragen direct je koffer naar de kamer. Ik was hier voor een werktrip en in dit hotel waande ik mij écht in Parijs. Het is wat gedateerd maar dat maakte het voor mij juist karakteristiek. Gehorig is het wél, dit omdat de ligging natuurlijk direct in het centrum gelegen is. Al met al een fijne ervaring!

2008

geweldige ligging maar slechte kamers

P LZ
17-8-2008

bij binnenkomst leek het hotel zijn geld waard. De lobby en de ligging zijn heel goed maar wat een slechte kamers. De bedden waren vuil. Alles was oud en in slechte staat. Je kon alle geluiden van op straat (enkele beglazing) en de buren horen. Het sanitair was hopeloos verouderd. Het ontbijt daarentegen was wel goed

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2007

wij zijn erg tevreden over dit hotel, eindelijk eens geen

Marjolein
11-11-2007

wij zijn erg tevreden over dit hotel, eindelijk eens geen massa hotelinrichting met voorspelbare schilderijtjes en lelijke beddenspreien, maar een prima, zeer ruime kamer met antieke meubels en een zeer charmante, ruime, badkamer. Gehorig? Ja best, wij zaten aan de voorkant, maar dat hoort bij Parijs, vinden wij. Onze kamer had zelfs een kleine antichambre !!

De ligging is heel goed

Peter Kolen
4-2-2007

De ligging is heel goed. De receptie ziet er ook leuk uit, en het ontbijt is ook uitstekend. De kamers zijn echter dringend toe aan renovatie, Alles kraakt vloer, deuren en bed. Niet erg als je alleen in het hotel verblijft. Maar er zijn vele buren,die allemaal eens thuiskomen met gepaste herrie.

Het is erg gehorig. Sanitair was ook niet het "je van het"