Zoover
Hotel Appia La Fayette

Hotel Appia La Fayette

7,6

Goed en schoon hotel met vriendelijke medewerkers

anne
5-5-2016

Ligging hotel vlak bij gare du norf , genoeg restaurants in de buurt en je kan ook lopend naar de grote warenhuizen als je niet met metro wil via Rue de la Fayette minpuntje ontbijt is duur Wij hebben er voor gekozen om bij een restaurant te ontbijten en dat is een stuk goedkoper

perfecte ligging om Parijs te verkennen....

david.ijzelendoorn
24-11-2015

Het hotel is kort geleden geheel gerenoveerd, badkamer is van goede materialen voorzien. Kamers zijn redelijk klein, de duurdere iets groter. Ontbijt is zeer summier: broodjes slap, klef en aan de oude kant, stokbrood niet door te snijden..... Keuze is beperkt gehouden, eigenlijk iedere dag het zelfde. Er was geen vers fruit, maar wel een niet goed uitziende fruitsalade.....Bij klachten aan de receptie wordt er aan jouw opmerking getwijfeld en moet er eerst iemand komen kijken op de kamer of het inderdaad zo is als je zegt, jammer. Geen koelkast op de kamer en de standaard kamer geen koffie faciliteiten. Matrassen erg hard. Schoonmaak is redelijk goed. Personeel is vriendelijk.

De PERFECTE accomodatie om Parijs te bezoeken

G. de Mol
11-11-2012

De perfecte ligging tussen Gard du Nord en Gard de L'Est m.b.t. aankomst met de trein en vervoer vanuit hotel met de metro gecombineerd met een uitstekend toerekende kamer en een zéér uitgebreid continentaal ontbijt, maakt dit hotel bij uitstek geschikt voor een fantastisch bezoek aan Parijs.

Een 3 sterren hotel met naar mijn mening goede prijs - kwaliteit verhouding.

De manager mag best wat vriendelijker zijn (ach, Fransman..), maar daar heb je geen "last" van.

Mooi hotel

Britt
8-7-2012

We hebben hier een weekendje geslapen wat prima is bevallen. Nette kamers, heerlijk ontbijt, goede service en heel dicht bij de metro. Niks op aan te merken. Een aanrader

prima hotel voor een stedentrip

daphnewesterik
28-4-2012

Het hotel ligt op 5 minuten lopen vanaf gare du Nord (het station waar de thalys stopt) Naar de bezienswaardigheden moet je echter wat verder lopen, of met de metro wat overigens wel goed te doen is. Wij hadden een OV-kaart via het reisbureau bijgeboekt, en overal is wel een metrostation te vinden.

Hotel was prima voor een stedentripje. de kamers waren wat aan de kleine kant, maar wel heel schoon. Het ontbijt was ook prima.

Goede plek dicht bij gare du nord

slootheer
30-3-2012

Makkelijk te bereiken dicht bij het station, vanuit hier kun je met de metro heel Parijs bereiken.

De kamers zijn netjes, wel wat achterstallig onderhoud in de badkamers, maar het is wel schoon. De kamer was erg warm, de airco werkte niet, is wel aanwezig in zomer maanden.

Het bed is goed alleen het beddengoed ook erg warm, geen katoen.

Prima hotel voor een redelijke pijs.

leuk rustig hotel

petra
27-3-2012

we hebben een mooi weekend gehad in parijs en het hotel is erg netjes en schoon

elke morgen een heerlijk ontbijt dat goed werd bijgevuld

het station en de metro zijn lekker dicht bij

de mensen zijn er vriendelijk

kortom ik vond het een prettig hotel geen enkel negatief iets gevonden

heel gewoontjes

J. van Brakel
20-4-2011

Wij zijn net terug van een heerlijk weekend Parijs. Het hotel is zeer dichtbij Gare du Nord wat er prettig is. Kamer was zeer klein maar wel schoon en daar gaat het om. De bedden lagen redelijk goed en er staat een waterkoker op de kamer met koffie en thee. De Douche was krachtig en de badkamer wel wat oud maar schoon. Totaal geen last gehad van andere gasten terwijl wij de kamer naast de lift hadden. Ontbijt stelde niet zo veel voor maar het stokbrood was wel vers.

Wij hebben alles met de taxi gedaan of lopend, beide goed te doen. Taxi van hotel naar eiffeltoren is 10 euro. Tip!!! restaurant Kong of de Buddha bar. Super trendy!!1

Eenvoudig hotel, maar super!!

Kim
3-3-2011

Goed hotel, gunstig gelegen vanaf het treinstation en de metro. Kamers zijn niet groot, maar groot genoeg om de tijd door te komen dat je in je kamer bent. Er is een televisie, een badkamer met bad en toilet, koffie- en thee facilliteiten waar je gratis gebruik van kan maken, een kluis voor de waardevolle spullen en de bedden liggen echt super op de kamer. Het ontbijt is super, maar eenvoudig, dus alles wat je nodig hebt is er, maar niet uitgebreid, gewoon het nodige wat je thuis in de ochtend ook gebruikt. Personeel erg vriendelijk en staan je goed te woord als er iets is.

Kortom geweldig hotel en de stad Parijs is echt een aanrader voor iedereen die van cultuur bekijken houdt.

goede locatie

Alex
27-1-2011

Het hotel ligt werkelijk naast de Gare Du Nord. Alles heel snel en simpel te bereiken via trein, bus en metro. Genoeg winkeltjes in de buurt waar je even wat drinken en eten kan kopen voor op de kamer. Kamer gewoon normaal ingericht, redelijk goede bedden (lekker geslapen in ieder geval). Goede douche met bad.

Dit is wel een hotel om een keertje naar terug te keren. Goede uitvalsbasis!