Zoover

Vakantiepark
8,7

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten9,2

Mooie camping , heerlijk aan het strand.

Maria
9-8-2016
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Ik heb me verbaasd over de recensies die ik hier heb gelezen. We hebben twee heerlijke weken hier op deze camping gehad. Bij touroperator een stacaravan gehuurd met 3 slaapkamers. Schoon en netjes. De nieuwe eigenaren (tohapi) hebben al veel gedaan om de staat van de camping te verbeteren. Ziet er goed uit. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen. De mensen van de receptie zijn vriendelijk en adviseren graag als je de mooie plekken van corsica wilt ontdekken. Aanrader!

Direct aan het strand

Rianne
10-8-2015
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

Pas op! Bij Neckermann staat een 3-kamerbungalow op de website, die zijn er dus niet. Er zijn alleen 2-kamerbungalows met een "2-persoons" slaapbank in de woonkamer.

De bungalow was matig schoongemaakt en rook erg muf bij aankomst. Buiten ziet het er wat triest uit. Kunststof groene stoelen en tafel die wel aan vervanging toe zijn en het betonnen terras geeft geen gezellige aanblik.

Onze bungalow lag in het gedeelte van de stacaravans, tussen de bomen, dat was prima. Verderop staan de bungalows in de volle zon, sommigen hebben dan wel airco. De indeling van de bungalows verschilt. Wij hadden 1 slaapkamer met aangrenzende badkamer zonder apart toilet, degenen die dus gebruik willen maken van het toilet moeten door jouw slaapkamer.

De ligging aan het langgerekte, niet drukke zandstrand is ideaal. Het restaurant bij de camping is prima, maar heeft een beperkte kaart.

Dit nooit meer

Steenwijk
14-7-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

Wat een tegenvaller! Kale dorre vlakte, de door de touroperator aangeboden bungalow met 2 slaapkamers blijkt niet te bestaan. Stacaravans (toegewezen omdat bungalow niet bestaat) staan in de volle zon. Zwembad in volle zon in kale vlakte (foto hier op zoover klopt totaal niet, geen struik om t zwembad te bekennen). Van overdekte terrassen bij accomodatie klopt ook niets. Enige dat klopt is dat t aan zee ligt. Nooit meer!

Niets te klagen!

maelle
5-2-2015
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Een vakantieweek die alle beloftes heeft waargemaakt, een ruime camping in het hart van Corsica in een natuurreservaat voor de liefhebbers met een prachtig strand op enkele kilometers. Mij en mijn familie heeft het aan niets ontbroken; personeel dat je verwelkomt en hun vak goed verstaat...de ontspannen sfeer was voor herhaling vatbaar !!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Fantastisch camping

Jule C
2-5-2012
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Een camping die zowel rust als afleiding biedt. De camping ligt op een prachtige plek, met mooie landschappen vlakbij, en er hebben onlangs verschillende verbeteringen plaatsgevonden, we zijn echt enthousiast over de kwaliteit van deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

goede prijs/kwaliteit--gezellige camping

jan donies
2-8-2009
  • Onderkomen10
  • Activiteiten8

Wij huurden een stacaravan op deze eenvoudige ,maar best gezellige camping

De stacaravan was overigens uitermate netjes en comfortabel.

Op deze camping en op het aangrenzende strand(op nog geen 200 m) geen overmatige drukte wegens de enorme oppervlakte en de beperkte inplanting van accomodaties .

De vaste voorzieningen zijn niet nieuw ,maar ze worden wel onderhouden en zijn netjes. Ongeveer een derde van de verhuurde huisjes zijn al volledig gerenoveerd en de stacaravans zijn werkelijk fantastisch.Wij hadden de indruk dat er aan deze oudere camping stevig wordt gewerkt om er opnieuw een mooie vernieuwde camping van te maken.Dagelijks worden er leuke sportactiviteiten georganiseerd (minder voor kleine kinderen)en alle sportvoorzieningen worden volledig gratis ter beschikking gesteld...bvb gratis lenen van tennisraketten ,golfsticks,pingpongpaletjes ,kano's op het strand enz.

Voor deze prijs krijg je nergens beter!!!

2006

Onze studio was te vies voor woorden

Familie Boks
9-8-2006

Onze studio was te vies voor woorden. Ongedierte, schimmel, stof. We hebben eerst moeten schoonmaken voor we ons zoontje binnen durfden te laten. Ramen en deuren sluiten niet. De appartementen zijn erg oud, ligging onder dennebomen. Erg veel ongedierte. Op de website ziet het er aardig uit maar waarschijnlijk vele jaren geleden genomen.Bestemming was erg populair onder de fransen. Wij zijn na 2 nachten vertrokken.