Zoover

6,7

Prima voor nachtje

Baranne
27-8-2018

Prima camping voor 1 nacht. Simpel zwembad, simpele animatie, simpel restaurant. Aan het meer betalen om wat te doen. Te weinig sanitair. Voor 1 nacht dus te doen. 3*is meer dan genoeg.

Genoten van gastvrijheid

Laura
26-8-2018

Prachtig uitzicht op meer op deel van de camping. 2 trappen naar beneden voor meer, is goed te doen. Personeel erg vriendelijk, zwembad redelijk, kinderen waren blij met verwarmde binnenbad erbij. Heerlijk gegeten, op dinsdag beperkt menu omdat de kok dan vrij is, dan minder lekker. Langres leuk om te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima doorrij-camping om even te verblijven

mariska K.
26-8-2018

Voor ons was dit een doorreiscamping.

De plekken zijn erg krap. Wanneer je de caravan weer aankoppelt (of afkoppelt) kan er even niemand het straatje op of af. Ook als je de voortent op zou zetten is het wat krap.

Prima zwembad. Losse glijbaan erbij en was ook prima. Binnenzwembad wat veel chloor.

We zijn bij het meer geweest met zandstrand. En het springkussen in het water (€9,- pp) was bij ons een groot succes.

Toiletgebouw was wel echt slecht. 2 wasbakken (waarvan 1 in de douche) is echt heel weinig. Toiletten ook veel te weinig voor de hele camping.

En waren hierdoor ook echt niet netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Simone
26-8-2018

Mooie terrassencamping, wij stonden op een super grote plek met uitzicht op het meer. Zwembad leuk, niet groot maar prima. Restaurant bij camping is prima. Beneden bij de camping zit ook een goed restaurant. Sanitair was niet altijd even schoon en bij een aantal kon je de douchekop niet ophangen, onhandig als je je (lange) haar wil wassen. Met de fiets hebben wij rond het meer gefietst, leuk, niet spectaculair. Langres is de moeite waard om te bezoeken, erg mooi stadje!

Boven verwachting leuke overnachtingslocatie

Fam Oost
25-8-2018

Prachtige locatie,gezellig terras, schoon chalet

Redelijk

Chantal
24-8-2018

Als overnachtingscamping prima. Prachtig meer zwembad sanitair speeltoestellen, verouderd restaurant pas vanaf 18.00 uur open redelijk gegeten. Brood op bestelling camping winkeltje ( erg duur ). Voor kort verblijf geschikt niet langer

Erg mooie camping

Raymond
21-8-2018

Erg leuke camping met een fijn zwembad (glijbaan zou iets sneller dan schuiven mogen zijn) en vlakbij leuk strand aan het meer. Wij hebben hier 2 nachten gestaan op doorreis op een plek met privé sanitair. Was erg netjes. Restaurant aan de dure kant maar dat is bijna op elke camping. Volgend jaar komen we hier zeker terug maar dan wat langer.

Echte doorreizers staan idd apart op een veld aan het begin van de camping.

Leuke dorpjes in de buurt

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke tijd gehad met 2 jonge kids

Kim en Frank
16-8-2018

Wij herkennen de camping eigenlijk niet in de negatieve beoordelingen. Alles zag er netjes en schoon uit. Nu moet ik wel zeggen dat wij een zeer ruime mobile home kregen toegewezen van net een maand oud, met 2 badkamers en een fenomenaal uitzicht op de heuvels en Langres. De doorreisgasten stonden bij elkaar op een apart veld dus daar geen last van gehad. Altijd netjes geholpen en hoewel niet heel goedkoop heerlijk gegeten. Zeker geen standaard camping-eten en prima wijn. We hebben allevier genoten. Voor paardenliefhebbers biedt het ook hele leuke mogelijkheden. De buitenritten kunnen op ieder niveau en ook nog zeer diervriendelijk dankzij de natuurlijke benadering van de eigenaresse. Onze zonen van 3.5 en bijna 9 hebben zich beide grandioos vermaakt. Wij vonden het top!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

3 sterren camping met faciliteiten van 5 sterren.

Stikvoort
5-8-2018

Prijs staat niet tot verhouding van de kwaliteit. Het is nu geen 5 sterren waard. Het is nu 3 sterren. Met aanpassingen kunnen ze wel de 5 scoren. Er zit erg veel chloor in het zwembad. Restaurant erg duur voor wat je krijgt. Het is een doorstroom camping. Zet de gasten die maar 1 nacht blijven gezamenlijk op 1 veld.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping, perfect voor tussenstop.

Frank
4-8-2018

Hier 2 nachten gekampeerd als tussenstop naar Spanje (heen en terug reis)

Nette camping met veel plekken voor mensen die een tussenstop houden.

Camping is prima onderhouden en heeft een mooi zwembad, winkel voorhanden.

Broodjes bestellen voor de ochtend erna.

In het restaurant kun je een lekker pizza of bief met frietjes eten voor een schappelijke prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018