Zoover

7,8

Prima doorreiscamping

Ronald Haak
5-5-2019

Vorig jaar stonden we hier een paar dagen tot groot genoegen, daarom nu weer gekozen voor doorreisovernachting met de caravan. We hadden geluk, ze waren net twee dagen open. Het uitstekende sanitair was nog verder verbeterd door een glazen wand die de kou buiten houdt. De plaatsen zijn bijzonder ruim. Minpunt: onze plek (niet de enige) was echt een knollenveld; werk aan de winkel voor de tuinman. Egaliseren en aanstampen.

Gereisd Met partner in april 2019

Heerlijk ontspannen vakantie op Parc de Fierbois

Nicole Steenstra
20-1-2019

We hadden hier een stacaravan gehuurd. De caravan die wij kregen was fantastisch. Helemaal nieuw op een leuke plek. De medewerkers op de camping waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Een hele leuk plek om je vakantie door te brengen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke, relaxte camping

Renate
3-9-2018

Vriendelijke medewerkers, super mooi zwembad, heerlijke stacaravan en mooie omgeving. Enige minpuntjes: zwembad in verhouding tot de camping wat klein en er zijn weinig ligbedjes. Maar de super leuke glijbanen maken veel goed. Wij waren met onze kids van 6 en 4 jaar en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het restaurant op de camping is niet super, maar daar zijn de prijzen ook naar (zo'n €11 voor een prima hamburger). Animatie is enthousiast en het meer is prachtig.

Verder zijn we naar het Family Park geweest, wat érg leuk was en naar het kasteel Chaumont-sur-loire. Niet een mega kasteel, dus lekker behapbaar voor onze kids en met een geweldige tuin.

Hoogtepunt was ons bezoek aan Clos Lucé, waar Leonardo da Vinci de laatste 3 jaar van zijn leven heeft gewoond. Het is niet echt een kasteel, maar een museum met super mooie modellen van zijn uitvindingen in de tuin. Hartstikke leuk voor kinderen en volwassenen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima als korte tussenstop

Maria
18-8-2018

Eerste aanblik is lelijk! Langs de oprijlaan zie je een tennisbaan, een voetbalveldje en een skatebaan, welke grenzen aan de vuilstort, met overvolle containers, vuilniszakken en lege flessen, heel smerig.Ontvangst bij de receptie was vriendelijk.Camping bestaat uit een saai open veld met ruime plekken en laantjes; en een gedeelte in het bos wat er veel sfeervoller uitziet, ook met ruime plekken. Erachter ligt een meertje waar je kunt vissen ( en zwemmen voor de liefhebbers, ons trok dit niet zo) En kinderen kunnen er bomen klimmen en tokkelen.

Mooi zwembad, prima campingwinkel. Animatie voor liefhebbers. Het nieuwe toiletgebouw is mooi maar wordt niet adequaat schoongemaakt, en ook ranzig achter gelaten door mede- gasten.

Voor ons zou dit geen camping zijn om een week te blijven, wij houden niet van dit soort campings.. voor ‘op doorreis, prima, dichtbij de snelweg. Onze kinderen waren blij met het zwembad na een lange auto-rit.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Matig

Sandra
17-8-2018

Voor het aantal sterren wat deze camping heeft. Heeft het niet voldaan. Te koude douches geen warm water bij de afwaskranen. Vrij nieuw sanitair gebouw wat nu al niet goed wordt schoongemaakt. Max 2 keer per dag met een doekje. Moet ech grondiger en vaker. Gezien de hoeveelheid gasten die er gebruik van maken. Het zwembad was klein ten opzichte van het aantal gasten in hoogseizoen. Glijbaan niet veel of bijzonder. Balspel in zwembad mocht niet. Dus weinig vertier.

Ik mis sfeer bij animatie activiteiten. Niet echt zichtbaar was het team op de camping.

Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Minder animatie, meer kwaliteit

Bas
17-8-2018

De avond animatie verpest de rust op het park. Op plaats 199 is het geluid nog harder dan naast de boxen en voldoet niet aan onze verwachtingen van een rustige vakantie.

Gezellige camping!

Familie Van Dijk
14-8-2018

Leuke camping waar wij een week met veel plezier verbleven. Mooie zwembaden en gelegen aan een leuk meer waar je kan zwemmen, vissen en mooi kunt wandelen.

Leuke steden, kastelen in de omgeving.

Gereisd Anders in augustus 2018

Mooie camping maar vrij prijzig.

Jos
12-8-2018

Mooie camping met ruime staanplaatsen en veel privacy. Ik denk als je op het “grote veld” staat je iets minder privacy hebt en minder schaduw. Het “oude” toiletgebouw is wat mij betreft geen 5 sterren waard (is nodig aan vernieuwing toe). Het nieuwe toiletgebouw is echter fantastisch.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Jammer, dat er zoveel bomen gekapt waren, waardoor er was

Rik
12-8-2018

Jammer, dat er zoveel bomen gekapt waren, waardoor er geen/nauwelijks schaduw was op de grote premium plekken.

Een camping zonder ziel.

Judith
8-8-2018

Een camping zonder ziel.

De plekken zijn prima, zo ook het nieuwe sanitairgebouw. Het zwembad is ook in orde, en het klimpark vonden we echt heel leuk. Maar verder? Veel lawaai, wekelijks een band tot 23:15 uur, dronken campingbezoekers, overlast van buren, zielige pony’s in de hitte, badmeesters die geen toezicht houden, de geluidsboxen van de bar staan dagelijks op vol volume gericht naar het zwembad, zodat ook daar de herrie verder gaat, en het eten? Slecht. Sorry.

Een camping zonder ziel dus. Het is een raadsel waarom ze bij Castel Campings zijn aangesloten, want geen kasteel te bekennen. De eigenaren hebben we helaas niet gezien. Op klachten werd eenvoudig niet gereageerd. De massages vinden plaats in een verpauperd huisje. Bij eerder vertrek werd niets terugbetaald. En dit alles bij een camping die inclusief 3 kinderen toch zo’n €100 per nacht kost. Dan mag je echt wel wat verwachten. Helaas!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018