Zoover

5,5

Teleurstellend

jacqueline wuts
24-3-2019

We zijn vele jaren op deze camping geweest.

Op doorreis of wat langer in het vroege voorjaar.

Deze keer, half maart 2019, viel alles ons erg tegen.

Het weinige contact met de receptie in het voorseizoen leek nóg minder.

Het water in dedouche en de afwasplaats werd amper warm.

De natte ruimtes werden met mate gepoetst.

Ondanks dat het best druk was met voorbijgangers en kampeerders diewat langer bleven werd er soms 3 dagen niet gepoetst .(vrijdag tm zondag)

De entree van de damesdouche lag vol zand en de toiletten roken niet aangenaam.

Wij zijn geen luxe kampeerders.

Camping municipal is waar we meestal staan.

Misschien had de campingorganisatie te maken met ziek personeel en daardoor onderbezet.

We zouden het jammer vinden als de camping werkelijk zo hard achteruit zou gaan.

Vele fijne jaren daar gehad.

Het is wat ons betreft een toplocatie!

Maar als het blijft zoals het nu is zullen we niet meer komen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Goede doorgangscamping

Annie
3-12-2018

We hebben 2 nachten op deze camping gestaan op onze weg naar het zuiden. De camping ligt vlak naast de Seine waar ook een drukke weg langs loopt die je goed hoort. Op doorreis is dit geen probleem. Ondanks de winter kon je nog goed op het gras staan. Ruime plaatsen. We zijn bij de receptie, welke elke dag open is vanaf 15.00 uur, heel vriendelijk ontvangen. De camping ziet er goed uit. Sanitair is goed. De camping ligt vlak bij Tours en de tolweg. Wifi is goed en gratis. Kortom goede camping op doorreis of voor een paar dagen.

Gereisd Met partner in november 2018

Het sanitair zag er erg vies uit .

Marga Juurlink
27-6-2018

Sanitair zeer verouderd .Plaatsen goed.Snap niet dat inspecteurs niet wat strenger zijn. Sanitair is echt niet meer van deze tijd.

Gereisd Met partner in juni 2018

Goede doortrek camping

Smeets Gerwin
22-6-2017

Gezellige camping met een vriendelijk onthaal. Broodjes service. Verouderd maar proper sanitair. Het geluid van de weg valt best mee. Op 1.5 km groot commercieel center met alle mogelijke winkels en goedkoop tanken. Tours bezocht maar dit stelt niets voor. Fietsen langs de Loire is mooi. Wij zijn er twee nachten gebleven.

Gereisd Met partner in juni 2017

prima camping

A & A
5-8-2015

Je krijgt een plaats toegewezen maar die kun je laten aanpassen naar je eigen keuze.

De camping ligt aan een drukke weg maar wij hebben dit niet als vervelend ervaren. Het sanitair is goed onderhouden ook al is het niet super de luxe, maar het is zeker goed.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooie verzorgde camping

marella
4-6-2015

Wij hebben deze camping gebruikt als overnachtingscamping. Het regende erg, dus we zijn doorgetrokken. Anders was ik wel langer gebleven om Tours ook eens te bezoeken. Ik vond de camping netjes, verzorgd, mooi gras en uitstekend sanitair. We waren er begin mei dus nog erg rustig. Gratis WIFI op heel de camping met uitstekend ontvangst. Wij hadden geen last van de weg. Dat is waarschijnlijk alleen aan de rechterzijde, daar stonden wij ook. Overdag hoor je wel wat auto's maar s'nachts viel dat mee.Verder van de weg af hoor je het al niet meer.

Prettige camping!

cecile
26-12-2014

Op deze camping een week gestaan. Ons prima bevallen. Vriendelijk personeel, uitstekend sanitair ( goed verwarmd in de winter, ruime douches en lekker warm water), groot winkelcentrum op 1,5 km (oa. McDonald's en grote Hyper leclerc). Winkelcentrum ideaal te bereiken met de fiets (geen drukke wegen) en op loopafstand.

Centrum Tours makkelijk via fietspaden te bereiken.

Nooit meer

jos
10-3-2014

Ouderwets sanitair, prijskwaliteit zeer slecht.

aan een hele drukke weg geleden je dender je caravan uit weg loopt 5 meter van de camping

Gereisd Alleenreizend in maart 2014

Dichtbij Tours en snelweg, aan drukke weg gelegen

Miranda
    13-8-2010

Goede overnachtingscamping dichtbij de snelweg. Prima sanitair alleen jammer dat de camping aan een zéér drukke weg ligt, waar de hele nacht verkeer over heen raast.

Ruime plaatsen, diverse spelmogelijkheden voor kinderen zoals jeu de boule banen, trampoline, springkussen, voetbalveld, enz.

Pizzawagen komt op de camping.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Goed voor enkele dagen

Cathelyn
    12-8-2010

Valt veel meer mee aan te vangen met deze camping. Heel veel sta caravans sanitair iet wat verouderd Zwembad goed maar ook niet al te groot.Plaatsen vooraan camping af te raden ondanks doodlopende straat toch druk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010