Zoover

2008

leuke camping

Diana, Jim, Denny en Alice met 4 kids
24-8-2008

Voor de kinderen een beetje lastig wat betreft het animatie-team (Frrans). Ruime plekken zowel voor staplaats als caravan. Grote supermarkt in het centrum. Veel muggen rond het meer. Kortom hebben wij er een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
D’abord merci pour votre séjour et votre reponse … of zoals nu mogelijk is met onze Nederlands begeleiding … ten eerste bedankt voor uw verblijf en uw reactie. Wij zijn blij dat u een leuke vakantie heeft gehad ondanks de taalbarrière voor de kinderen. Met de aanwezigheid van de animator kunnen we de activiteiten nu in het Nederlands verzorgen. Zowel in de kidsclub, de teensclub als ook de avond- spektakels. Hopelijk zien we u dit jaar terug.
2006

het was een leuke camping kwa ligging en natuur maar de

tuinman
7-8-2006

het was een leuke camping kwa ligging en natuur maar de caravans stonden heel kort opelkaar dus je hebt heel weinig privacy en dat vonden wij erg jammer en van hygienne hebben ze ook niet veel gehoord en alles zag er erg oud uit en dat voor een 4 sterren camping . het zwembad was heel vies en klein

Gereisd Met vrienden in augustus 2004

het is een gezellige ruim opgezette camping met een mooi

fam vos
5-8-2006

het is een gezellige ruim opgezette camping met een mooi zwembad. maar voor de jeugd wordt er erg weinig georganiseerd, er is een kidsclub. maar die is alleen in het frans. onze dochter van 8 kon de eerste week niet meedoen want de groep was vol. de tweede week kon ze 2 keer komen . slecht geregeld dus. de w.c. was alleen schoon vlak na het schoonmaken. en dat was 2 x per dag. s.ochtends en begin middag. aan het eind van de middag en avond kwam de plaslucht je al tegemoet.

2005

Met ons gezin de eerste week van juli deze camping bezocht

R. Blaauw
3-9-2005

Met ons gezin de eerste week van juli deze camping bezocht. Was nog heeeel rustig, caravan (VacanSoleil)was nog een ouwetje maar wel schoon. Het meer was zo goed als leeg (i.v.m. extreme droogte). Vriendelijke receptie en een mooi terrein. Je had er verder alles voor een leuke vakantie met de kinderen.

Gereisd Anders in september 2005

echt een hele gezellige camping! Alles is goed (er is

familie Vroonhof
3-1-2005

echt een hele gezellige camping!

Alles is goed bereikbaar (er is een groot centraal plein waar je vanalles kan doen). Er wordt veel georganiseerd alleen de karaoke of disco viel wat tegen, vooral voor jongeren. De plekken zijn ruim en rustig maar op het plein en bij het zwembad is het gezellig en druk.

In de omgeving is er veel te zien onder andere veel kleine stadjes en mooie rotskusten.