Zoover

2008

Mooie camping

Gertjan
15-9-2008

Ik (destijds 17 jaar) ben naar de camping geweest met mijn ouders en broertjes. Het is een mooie camping, maar er is niet veel te doen voor kinderen, althans niet in de omgeving. Op de camping zelf kun je deelnemen aan diverse sportieve activiteiten (voetbal, tennis). Dat is wel goed. In de omgeving is niet veel bijzonder veel te doen. Je kunt natuurlijk naar het strand gaan, maar als het weer tegenvalt blijven er weinig alternatieven over. Van de sanitaire voorzieningen hebben we geen gebruik gemaakt. We zaten in een stacaravan. Daar hebben we geen problemen mee gehad. Ook hebben we geen gebruik gemaakt van kinderanimatie, aangezien we daar te oud voor zijn, maar het is wel opgevallen dat de animatie in het frans gebeurt. Niet echt handig, tenzij je kinderen hebt van 4 à 5 jaar die frans kunnen, maar dat komt nu eenmaal niet vaak voor. We hebben ook geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheden. Gewoon naar de supermarkt gaan. C'était un beau camping, mais avec peu d'activités enfants.

Leuke camping

Debbie
16-8-2008

We zijn hier in augustus 13 dagen geweest met kind van 5 en het was een hele leuke camping. De animatie club was inderdaad in het Frans, maar hij had er niet eens behoefte aan. We zaten achter het voetbalveld, bij het meertje, een ideale plek. Winkeltje had idd alles wat je snel nog even nodig hebt en de Champion in het dorp voor de grote boodschappen. Koop er alleen geen vlees, zó vies. Ga liever naar de slager in het dorp, goed vlees!

Mijn zoontje wilde op de camping wonen, dat zegt denk ik wel genoeg.

Het personeel (op de eigenaar na) vond ik heel aardig en als er wat was stonden ze gelijk voor je klaar. We hebben ondanks het weer een leuke vakantie gehad.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Woonruimte te huur aangeboden voor uw zoontje en gezin! Met het voetbalbalveld en alle andere sportvoorzieningen kunt u dan ook een actieve vakantie bij ons beleven. De Nederlands animator begeleidt nu veel activiteiten zodat er geen taalbarrière meer hoeft te zijn. Het centrum van Pénestin is inderdaad om de hoek, dus gelukkig heeft u daar een alternatief kunnen vinden om uw boodschappen te doen.

Namens ons hele team nogmaals bedankt voor u verblijf.

Leuke familiecamping

Jose
4-8-2008

We hebben 10 dagen doorgebracht in een Cottage Pacifique aan de rand van het meer, heerlijk rustig en zogoed als zonder buren - we hadden er door de vorige vrij negatieve reacties niet veel van verwacht, maar we hebben een top-vakantie gehad! De kinderen hebben zich best vermaakt in de spelletjes-schuur en in het zwembad, het winkeltje had 's morgens heerlijke verse croissants en de vissen wilden ook nog eens bijten. Het huisje was klein maar schoon, compleet en heel gezellig. Dicht in de buurt is een grote supermarkt dus neem niet alles mee van thuis, alleen wel genoeg anti-muggen-spul! Leuke omgeving voor uitstapjes en een leuk strand in de buurt. Al met al een heerlijke vakantie, 10 dagen was gewoon te kort...

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Bedankt voor jullie enthousiaste en positieve reactie.

Tot ziens.

prima camping zonder alle toeters en bellen

esther
30-6-2008

Ons gezin (2 kinderen 2 en 7 jaar) zijn hier vorig jaar zomer in het hoofdseizoen geweest. Gelukkig hadden wij 2 weken mooi weer, wat het verblijf aangenaam maakte. Het is een prima camping, maar verwacht geen toeters en bellen. Wij hebben ons prima vermaakt. De accommodatie was prima (stacaravan Bali). Van kampeerders hoorden we wel meer klachten. Lawaai 's avonds omdat ze dicht bij het entertainment zaten en het sanitair was vies en verouderd. In de omgeving is genoeg te doen.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
Wir danken Sie für Ihren Besuch auf unseren Campingplatz. Wir frohen uns das Sie sich gut amüsiert haben. Die Sauberkeit ist uns sehr wichtig, dafür sind die Sanitäranlagen erneuert worden und das Putz Team ist erstarkt. Auch haben wir eine Sanitäranlage extra aufgestellt. Mit dem Kids- Klub und Teens- Klub gibt es jetzt viel Spaß für die Kinder. Aber auch abends haben wir Animation mit in der Hochsaison mindestens zwei Konzerten pro Woche. Und das Animation- Team organisiert fast jeder Abend Karaoke, Bingo, Casino, Disco und so weiter. Wir möchten Sie gerne wiedersehen auf unser Camping Platz und danken Sie für Ihre Meinung.

wij vader moeder en 2 kids 3 en 6 jaar vonden het geen €

simons
13-1-2008

wij vader moeder en 2 kids 3 en 6 jaar vonden het geen bijzondere camping, NIETS te doen voor de kinderen, spreken alleen frans als de animatie er al is .... in de omgeving is voor de kinderen ook niets ... in de buurt een mooi binnenzwembad maar ERG duur... € 20,00 p.p entree en dit maal 4.... wij gaan absoluut niet terug en raden het ook niet aan!

2007

Bij aankomst was er geen warm water

E. Hartman
7-9-2007

Bij aankomst was er geen warm water. De gehele week elke dag bij de receptie aangegeven dat het warm water het niet deed. Op de een na laatste dag werd de batterij van de ketel verwisseld en er was geen enkel probleem meer. Jammer dat dit niet in een keer gedaan kon worden. Verder was alles helemal super. Op de site stonden vele negatieve feedbacks, ik vind dit allemaal wel meevallen. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad.

Vorig jaar september 2006 daar geweest ! zwembad werd dan

Geerts
25-8-2007

Vorig jaar september 2006 daar geweest ! zwembad werd vroeger dan anders gesloten, net als restaurant, vriendelijkheid zat dik onder 0 !!!

geen lap te doen voor de kinderen, camping was zo goed als verlaten !! het weer zat nu niet echt mee, wel mooie streek maar camping : jamais de ma vie encore une fois !!!! zeker geen 4 sterren waard maar max1 ! ben nooit poetsvrouwen/mannen tegengekom ->heel de sanitaire blok rook constant naar de pis en vuiligheid !! ook in de buurt was er niets meer te beleven, al vele restaurants gesloten, triesig....

Tenten staan in zeer ruime cirkels en hebben grote plaatsen

I. Zwanenberg
23-4-2007

Tenten staan in zeer ruime cirkels en hebben grote plaatsen. Wij zijn hier 2 keer geweest met kinderen onder de 8 jr. en hebben hier genoten. Sanitair mag wel wat aan gebeuren maar verder is het een ruim opgezette camping op een prachtige lokatie met zwembad en visvijver, wat wil je nog meer.

Gereisd Familie in juli 2005
2006

op zich een mooie campings maar voor jongelui is het niks

Fam. Das
17-9-2006

op zich een mooie campings maar voor jongelui is het niks er werd wel wat ondernomen voetbaltoernooi maar verder was er erg weinig ik denk dat deze camping geschikt is tot de leeftijd 13 jaar. we hadden gelukkig redelijk weer en de omgeving was niet slecht dus veel op uit geweest

Gereisd Familie in augustus 2006

wij hebben 11 dagen op deze camping gestaan we vonden het

de groot
4-9-2006

wij hebben 11 dagen op deze camping gestaan we vonden het voor een 4 sterren camping wat tegen vallen zwembad was klein en vies voor de kinderen was er weinig toletgebouwen zagen er oud en vies uit winkeltje was ook erg klein de snakbar was ook maar een vieze bende maar de omgeving was super. mooi plaatsjes mooie stranden leuke markten maar de camping zouden wij nooit meer terug gaan fam f de groot