Zoover
Camping Le Domaine d'Inly

Camping Le Domaine d'Inly

5,9

2006

het is een gezellige ruim opgezette camping met een mooi

fam vos
5-8-2006

het is een gezellige ruim opgezette camping met een mooi zwembad. maar voor de jeugd wordt er erg weinig georganiseerd, er is een kidsclub. maar die is alleen in het frans. onze dochter van 8 kon de eerste week niet meedoen want de groep was vol. de tweede week kon ze 2 keer komen . slecht geregeld dus. de w.c. was alleen schoon vlak na het schoonmaken. en dat was 2 x per dag. s.ochtends en begin middag. aan het eind van de middag en avond kwam de plaslucht je al tegemoet.

2005

Met ons gezin de eerste week van juli deze camping bezocht

R. Blaauw
3-9-2005

Met ons gezin de eerste week van juli deze camping bezocht. Was nog heeeel rustig, caravan (VacanSoleil)was nog een ouwetje maar wel schoon. Het meer was zo goed als leeg (i.v.m. extreme droogte). Vriendelijke receptie en een mooi terrein. Je had er verder alles voor een leuke vakantie met de kinderen.

Gereisd Anders in september 2005

echt een hele gezellige camping! Alles is goed (er is

familie Vroonhof
3-1-2005

echt een hele gezellige camping!

Alles is goed bereikbaar (er is een groot centraal plein waar je vanalles kan doen). Er wordt veel georganiseerd alleen de karaoke of disco viel wat tegen, vooral voor jongeren. De plekken zijn ruim en rustig maar op het plein en bij het zwembad is het gezellig en druk.

In de omgeving is er veel te zien onder andere veel kleine stadjes en mooie rotskusten.