Zoover

5,8

Mooie camping

Cseptember
17-8-2019

Prima camping, schoon sanitair, mooi zwembad

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Goede village, maar wel wat aandachtspunten.

Suzanne
21-8-2013

veel stacaravans, weinig kampeerplekken. wij hebben kampeerplek geboekt (wij hebben een toercaravan). kampeerplekken zijn prima. alleen is het grote sanitairgebouw ver lopen, het kleine gebouw is dichter bij maar te klein en te vies.

jammer dat er geen NL animatie was, terwijl dat wel op de website stond. er waren trouwens sowieso weinig Nederlanders, terwijl het bouwvak was.

zwembad is prima, alleen is het buitenbad voor peuters te saai, dus die willen binnen zwemmen.

onderhoud op camping kan af en toe beter (de asfalt van de wegen bijvoorbeeld).

Lange reis niet waard

Froukje
30-7-2013

De camping bestaat voornamelijk uit huuraccammodaties.. De gasten, overwegend Fransen, zijn erg op zichzelf. De grootste tegenvaller voor ons onze 6jarige dochter was de afwezigheid van Nederlanstalige animatie. Er werd veel door het team georganiseerd maar men liet ons volkomen links liggen onder het mom van " ze verstaan ons toch niet!". Zwembad was mooi en erg schoon. Complimenten voor het toezicht door de badmeesters. In het winkeltje een beperkt assortiment, er zijn alleen croissants en baguettes verkrijgbaar. Het dorpje Penistin is op 5 min afstand (auto), erg leuk en daar is alles verkrijgbaar in de grote supermarkt. Pizzeria met steenoven is een aanrader! Strand aldaar is ook echt prachtig. Wij verbleven 2 weken en hadden stabiel zomerweer met 30 graden waardoor zwembad voldoende vermaak voor ons bood. Maar bij slecht weer is er bar weinig te doen. Voor ons geen herhaling op dit park.

Positief

Van Lierop
12-9-2012

Wij hebben met ons gezin met 2 kinderen van 5 en 7 jaar oud, in augustus 2012 twee weken doorgebracht op deze camping in een stacaravan. De camping maakt een rustige en verzorgde indruk.

De stacaravan die wij kregen toegewezen was niet de modernste, maar was niet oud, wel goed onderhouden en schoon. In de hele camping werd het onderhoud serieus genomen.

De camping heeft vooral franse gasten. Er wordt bijna alleen Frans gesproken, soms een matig woordje Engels. De kinderen moesten hier even aan wennen toen ze met andere kinderen speelden in het speeltuintje, maar al snel lukte het ook met handen en voeten. Het speeltuintje was niet groot, maar voldeed. Bovendien kon je er gratis internetten. Het zwembad was ook niet groot, maar overzichtelijk. De kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Ook een ponyrit op het park vonden ze erg leuk. Er werd regelmatig ’s avonds iets georganiseerd, o.a. (mini)disco, en een keer circus. De activiteiten stopten rond een uur of elf. Geen overlast.

Jammer!

Sam
17-8-2011

We zouden 1,5 week in een stacaravan blijven. Deze ziet er verder prima uit. Ook schoon. Na een week kwamen er 4 jongeren naast ons te staan van rond de 18/19 jaar. Tussen de gezinnen met jongere kinderen in! En wat doen jongens van deze leeftijd... drinken! Dus voorbij was de nachtrust. De 'bewaking' deed er niets aan, uiteindelijk moest de eigenaar actie ondernemen bij de 2de nacht. We zijn eerder naar huis gegaan, maar er werd niets vergoed.

Voor kleine kinderen is er een hoop pret in het zwembad en de speeltuin. Het dorpje is niet bijzonder en na een paar dagen heb je dat ook wel gezien.

Het team van Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
We danken u voor uw verblijf op onze camping en voor uw reactie. We zijn blij dat u zich tijdens uw verblijf vermaakt heeft in ons zwembadcomplex. Het zwembad wordt momenteel omgetoverd in een decor van piraten, wat het zwemplezier nog meer vergroot. Helaas is uw nachtrust verstoord. In uw geval betrof het de naastgelegen mobile home die in het bezit is van huurders op jaarbasis. Deze eigenaren zijn gebaad bij rust en hebben daarom onze camping uitgekozen. Hun onderhuur aan de jongeren die de overlast hebben veroorzaakt is dus voor iedereen ongewenst en met hen is overeengekomen is deze groep niet meer toe te laten op onze camping. Wij bieden hiervoor nogmaals onze excuses aan. We besteden veel aandacht aan het onderhoud van de mobile homes en uw tevredenheid doet ons dan ook veel plezier.

schitterende camping vlakbij de zee

Mieke
2-8-2011

Fantastische camping voor kids tot 12 jr. Voor oudere kinderen niet veel te doen 's avonds. Door de weeks aqua gym..super lekker. (wel frans sprekend..als je goed oplet is het geen probleem. Mobile home ziet er super netjes uit, goed te doen met 7 personen (5 kids). Bedden zijn alleen erg slecht. We vroegen dekbedden om het zachter te maken, dat was helemaal geen probleem). Je kunt het beste een topper mee nemen. Leuk zwembad. 2 km van super mooi strand...fietsend goed te doen. Vlakbij hele grote supermarkt. activiteiten zijn leuk...is een nederlands sprekende begeleider. Dat is voor de kids super fijn. Eten vonden wij erg duur op de camping met groot gezin, kookten zelf. Was ook heerlijk. In de bar kun je alleen contant betalen of pinnen vanaf 15,=. 's avonds in de bar zijn de activiteiten vaak in het frans. Dat maakte voor ons niet uit. De kinderen vonden de gamehal en het voetbal veld echt super. Wij zaten naast het voetbalveld...super leuk. Dit veld grenst aan de visvijver. Top ple

Het team van Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
Bedankt voor uw verblijf op onze camping en uw positieve reactie. Naast de kidsclub hebben we nu ook een teensclub! De teensclub organiseert dagelijks activiteiten voor jongeren tot 17 jaar en heeft een eigen clubhuis met TV en zonneterras. Het programma is net zo intensief als die van de kidsclub. Ook dit jaar is er weer een Nederlands- talige begeleider aanwezig. Helaas hij kan niet overal tegelijk bij zijn, maar voor de jeugd, voor wie de communicatie in het Frans toch lastig blijft, zal hij zoveel mogelijk activiteiten organiseren. We zijn blij dat u ook zo tevreden bent over onze camping als veel van onze klanten en we zien u graag terug om de verbeteringen die we hebben aangebracht te kunnen beoordelen.

beetje tegenvaller

Bart
3-8-2010

Met onze trekcaravan zijn we eerst een weekje op een camping in Montsabert geweest. Een vergelijking is dus snel gemaakt.

We zijn er vriendelijk onthaald en mochten zelf onze standplaats gaan kiezen. Ons viel vooral de grootschaligheid, onpersoonlijkheid en onoverzichtelijkheid op. Dit had onder andere als nadeel dat voor kampeerders de afstand naar het sanitair blok enorm ver was (zeker voor kleine kinderen).

Er is heel wat te doen voor kleine kinderen. Springkasteel, trampoline, klein speelpleintje en leuk zwembad.

Ook de locatie van de camping is goed. Dicht bij strand en een goede uitvalbasis voor verschillende daguitstappen.

Wat dan wel zo tegenviel was de staat van het sanitair. Hoewel er 4x daags gekuist werd waren de douches nooit proper. Plukken haar in de afvoer, vuil in de matten en de muren vettig van de zeep. Enorm jammer voor een 4* camping.

Het team van Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van reacties stellen we een lijst met verbeterpunten op. Uw reactie helpt ons dus goed dit adequate te kunnen doen. Zo hebben we in middels meer sanitair- ruimte gecreëerd dicht bij de kampeerplaatsen en de gezamenlijke voorzieningen. Het schoonmaak team is versterkt zodat we meer aandacht kunnen besteden aan het onderhouden ervan.

We zijn blij dat de faciliteiten op en rondom de camping u zo goed bevallen zijn. Het strand van Mine d’Or is dan ook één van de mooiste stranden van de Côte d’Armour. En met de stadjes Guérande , La Baule en Vannes in de buurt is er voor ieder wat wils. Tot ziens in Pénestin.

Met vriendelijke groet.

Mooie camping, spotgoedkoop toen

Wilfred
22-5-2010

Voor 200 euro een week een stacaravan op de camping. Wat is het addertje onder het gras dachten we. Nou die was er niet echt. Het weer zat tegen, maar daar kon de camping niets aan doen. De camping was ruim voldoende en werg goed bijgehouden. Het was net te koud om het zwembad te gebruiken, maar deze zag er goed uit. Onze kids, toen 4 en 6, hebben genoten van het grote springkussen, de speeltuin en speelvelden. De camping ligt niet aan de zeezijde van Penestin, dus een wandelingetje naar zee zat er niet in. Ook het kleine centrum van het plaatsje is net te ver weg. Met de auto, lost ook dat weer op.

Tip : de weeklijkse markt in Penestin, een behoorlijk grote.

beetje een tegenvaller

Mark
28-7-2009

Na een weekje Montsabert deden we dÍnly aan. De omgeving is heel erg mooi en er is genoeg te zien. Penestin ligt letterlijk om de hoek en daar zijn alle belangrijke zaken als een geldautomaat, een Carrefour en restaurantjes te vinden. Het park zelf vonden we een beetje tegenvallen. Er lijkt vooral gestreefd te worden om zoveel mogelijk caravans op het terrein te krijgen. Zeker voor kleine kinderen is de camping te onoverzichtelijk. Het zwembad oogde stukken minder leuk dan het zwembad in Montsabert.

De winkel, de take-away, het oude 2e toiletgebouw, de petanquebaan lijken allemaal nogal verouderd, maar mogelijk dat men daar wat aan gaat doen, er wordt namelijk wel continu veel onderhoud gepleegd door de behoorlijk grote vaste staf.

Let wel, de caravan zelf was gewoon helemaal goed en schoon, maar we hadden het liever wat kleinschaliger gehad qua opzet.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Heel erg bedankt voor de waardering die u ons gegeven heeft. Ons vaste team is het hele jaar door bezig verbeteringen te realiseren die inderdaad hebben geleid tot de renovatie van het sanitair gebouw , een nieuw sanitair blok en een nieuwe look van de andere faciliteiten waaronder het buitenzwembad dat is omgetoverd tot een piraten toneel!

Met een terrein van 20 hectaren kan het inderdaad onoverzichtelijk zijn voor kleine kinderen. Daarentegen kunnen we met slechts een relatief beperkt aantal plaatsen en het beboste domein een kalme en natuurlijke uitstraling bieden. We zullen onze gedachten laten gaan hoe we het terrein voor kinderen overzichtelijker kunnen maken. Zeer bedankt voor uw reflectie op onze camping, dit wordt zeer op prijs gesteld. Groet.