Zoover

5,9

Leuke Franse camping

AB
24-7-2015

Een met name Franse camping (5 Nederlandse gezinnen geteld en nog een enkele Engelse toerist) In een zeer nieuwe lodge tent voorzien van alle gemakken. Alleen een te kort aan bergruimte was voor ons vijfjes een uitdaging. De dag dat wij aan kwamen werd net het nieuw overdekte zwembad geopend met 6 glijbanen, waarvan 1 met rubberbanden genomen moest worden. Voor de allerkleinste is er in dit bad weinig te vinden, net als in het buitenbad.

Elke avond wordt er iets georganiseerd, maar dan moet je wel de Franse taal matig zijn. Engels vinden ze al lastig laat staan ons eigen taaltje. Bij de receptie was er gelukkig een Belgische dame die haar uiterste best deed om in het Nederlands onze vragen te beantwoorde. De omgeving is mooi met genoeg uitstapjes om te doen. Echte mooie stranden hebben wij alleen niet gevonden. Een leuke camping tussen de Fransen........

Leuke rustige camping

Anke
8-8-2013

Yelloh Village domaine d'inly is een leuke camping, wij hadden via de camping een caravan geboekt en stonden op een leuke rustige plek te midden van fransen die een vaste staanplaats hadden maar dat was voor ons geen probleem. Wij hebben 2 weken een hele leuke vakantie gehad De kinderen hebben zich op de camping zelf ook goed vermaakt. Het zwembad is schoon en het binnenbad is klein maar voldoet wel. De stranden vonden wij mooi en ook het plaatsje Penestin en omgeving vonden wij de moeite waard. Op woensdag en zondag was er een grote markt. Ik zou aanraden om op woensdag naar de markt te gaan want op zondag is het er erg druk en dat is minder gezellig. Wij zouden wellicht nog wel een keer teruggaan naar deze camping.

schone, rustige camping, vriendelijke medewerkers

Jan
28-7-2013

Deze camping bezocht in juli 2013 met drie tieners. We hebben hier twee weken een stacaravan gehuurd. Algemene indruk: zeer schoon sanitair, zeer vriendelijke medewerkers. Prettige strandlocatie als je niet van topdrukte houdt, terwijl je toch 5 minuten rijden van het strand en snel in drukkere mondaine plaats als La Baule bent. Vannes en Le Croisic zijn leuk (waaronder het Ocearium), Monkey Forest bij Guérande is echt een aanrader voor tieners. Aan activiteiten op de camping geen gebrek, maar vooral in de eerste weken van de zomervakantie in het Frans. De andere weken kunnen we niet beoordelen. Zou ik deze camping aanraden bij andere NL gezinnen? Ligt er aan: als je veel NL vrienden wil leren kennen en veel met hen wilt doen op de camping, dan zou ik bij een bekendere NL touroperator boeken. Anders zou ik zeggen: doen!

Fijne ruime camping

e verburg
28-9-2012

Een echte camping waar op het grote sportveld van groot tot klein word gevoetbald. Mijn grotere kinderen hadden het de hele dag druk met vissen voetballen, zwemmen en aan het strand krabben enz. vangen.

Elke avond was er wat te doen maar om 23:00 werd het stil.

Wij als ouders konden genieten van een relaxte vakantie.

In de omgeving kan je kiezen uit heel veel stranden waar je alle ruimte heb.

Tegenvaller

familie Zoutman
14-8-2010

In de brochure van de touroperator staat dat er een manege op de camping is. Dat is niet waar, er zijn 5 shetlanders waar je onder begeleiding van je ouders een rondje om het meer mee kunt maken. Voor oudere kinderen was er geen pony beschikbaar om op te rijden. Het sanitair-gebouw was erg ver weg, niet altijd schoon en er was geen onderscheid tussen een dames- en herenafdeling. Een gelegenheid om je chemisch-toilet te legen was niet te vinden. Op de parkeerplaats was een camperplaats, waar we het toilet maar hebben geleegd, maar er was geen slang om te spoelen. Er waren vaak lange wachttijden bij de receptie. Jammer dat er tegenwoordig zoveel mobile-homes worden geplaatst. Tot zover de minder leuke dingen, het meertje was erg leuk er zaten grote karpers in en je kon er goed bootje varen. Jammer dat het geen zwemwater was. De animatie was voor de kleinere kinderen, in het Frans. Tafeltennis, tennis, zwemmen, trampoline en luchtkussen op het centrale pleintje. Avondanimatie in de bar.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Helaas hebben we niet altijd invloed op de inhoud van gegevens van touroperators. We werken er dagelijks aan de informatie helder te maken, maar met een veelheid aan websites is dit niet altijd op korte termijn te realiseren. Het spijt ons dat u met de informatie van de touroperator een ander beeld heeft gehad bij uw keuze van uw vakantie. De camping heeft inderdaad pony’s voor een wandeling die aan de hand begeleid moeten worden. Dit tot veel plezier van jonge kinderen. Paardrijden voor oudere kinderen en volwassenen is slechts mogelijk bij de maneges in de omgeving.

Het sanitair hebben we inmiddels onderhanden genomen. Het schoonmaakteam is uitgebreid evenals het aantal sanitair blokken. Het legen van het chemische toilet is mogelijk bij de loosplaats voor campingcars. We zijn blij dat u zich vermaakt heeft met vissen aan ons meer en met de animatie.

Geen tweede keer

vd veen
10-8-2010

Het sanitair wordt niet goed schoongemaakt, haren in het afvoerputje, geen zeepdispencer voor na het toilet gebruik. Plm 8 wc en 5 urinoir voor 120 staanplaatsen is in mijn optiek veel te weinig. Netzoals de aanwezigheid van 8 douches. Receptie open vanaf 0900 uur. Animatie is ruim voldoende.

Voor 16 plussers geen aanrader.

Wij komen hier niet meer terug.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Het sanitair was ook volgens ons onder de maat. We begrijpen uw reactie dus goed en we hebben hier maatregelen voor getroffen. Het sanitair blok is vernieuwd, er is een sanitair blok bijgekomen en het schoonmaakteam is uitgebreid.

Voor jongeren is de teensclub opgericht. Een clubhuis met TV en andere voorzieningen en meerdere georganiseerde activiteiten per week, op en om de camping. De club is er natuurlijk op gericht jongeren met elkaar in contact te brengen en er zo een onvergetelijke vakantie van te maken.

We zijn blij dat de animatie u goed bevallen is, daar gaan we dit jaar mee door.

We zijn u zeer erkentelijk voor uw oprechte mening.

Vriendelijke groet.

Prima vertoeven, maar nog geen 4 sterren camping

Loman
14-8-2009

Sanitair was geen 4 sterren waard; slechte douches en te weinig wc's. Toiletgebouw te ver van onze plek moesten plm. 300 meter lopen. Water was 100 meter van onze plek. Plek was geweldig groot en aan het meertje. Kustlijn is prachtig; achterland valt tegen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
Met uw kritische feedback hebben we rekening gehouden. De sanitair ruimte was zeer verouderd en daarom hebben we het gebouw gerenoveerd, zodat het ook makkelijker schoon te houden is. Tevens hebben we er een sanitair blok bij geplaatst die dicht bij de kampeerplekken staat. Leuk om te lezen dat u zich aan het water zo vermaakt heeft. Naast het vissen zijn er nu ook waterfietsen en kano’s. En de kustlijn van Pénestin staat bekend om zijn schoonheid. Zeer bedankt voor uw verblijf op onze camping en uw mening. A bientôt.