Zoover

EDDY. L

EDDY
26-9-2018

Hallo

op maandag 24/09/2018 ging ik met mijn vrouw naar de receptie om de camping te bezichtigen omdat we een paar jaar geleden daar eveneens verbleven.

Uit beleefdheid vroegen wij aan de receptioniste of wij een kijkje mochten nemen op de camping om te zien welke veranderingen er gebeurd waren tijdens de voorbije jaren.

De receptioniste was blijkbaar in een slechte bui en verbood ons de toegang.

Ik had haar wel gezegd dat we volgend jaar in de maand Juni 2019 van plan waren om hier 3 weken te verblijven , daar had ze blijkbaar geen oren naar.

Wij hebben haar bedankt en zijn vertrokken en zullen volgend jaar uitkijken naar een vriendelijkere camping.

groeten van een eventuele klant

EDDY

Gereisd Met partner in september 2018

Prima voor herhaling vatbaar.

Beltman
    7-7-2018

Prima camping mooi sub tropisch zwembad en diverse buitenbaden en 1 met golfslag. Maar enkele personen spreken Engels. Mobilhome schoon en goed onderhouden.

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooie omgeving

Brusselaars
    11-6-2016

Grote camping , veel vaste staanplaatsen. Prima chalet gehuurd. Groot overdekt zwembad, buitenbad. Supermarkt in het dorp. Kleine winkel op de camping voor brood, restaurant, afhaal maaltijden. Vlak bij strand en leuk om te fietsen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Ben er 2 weken geweest in augustus

Familie Dekker
    23-8-2007

Ben er 2 weken geweest in augustus.

Hadden zelf niet zo een leuk plekje(erg dicht bij het zwembad)want er was niet veel plek meer over.Ze hebben een leuk verwarmd buitenbad met glijbaan.Groot voetbalveld en een meer waar je kan kanoen en vissen.En je kan er paardrijden.Erg vriendelijke mensen en je kon er best goed eten.Sanitair kan beter.Er was wel veel lawaai s'nachts door jongeren vooral engelsen en fransen.

In de omgeving zelf is er veel te doen.Het mooie strand La Baule en veel dierenparken.

Een leuk en groot 4 sterren camping.

De camping heeft 2 sanitair gebouwtjes, naast het feit dat

Nicole
    13-8-2007

De camping heeft 2 sanitair gebouwtjes, naast het feit dat dit erg weinig is voor zo'n grote camping was het sanitair ook nog ontzettend vies.

In de nabije omgeving van de camping is een strand en een dorpje waar 2 keer per week markt is. Naast een restaurant is er op de camping een 'take away service'. Voor zover ik het kan beoordelen vond ik het een kindvriendelijke camping (heb geen kinderen). Zowel 's avonds en overdag worden er veel activeiten georganiseerd. Daarnaast is er o.a. een zwembad, voetbalveld, tennisbaan en manage aanwezig op de camping. kortom veel te doen......

Er zijn in de omgeving veel bezienswaardigheden.

Hoewel een grote camping, was de indeling, rust en ligging

W. Hoekstra
    9-7-2007

Hoewel een grote camping, was de indeling, rust en ligging heel goed. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Rustige mooie omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2007

Wij zijn van 25 t/m 29 augustus op de camping Le Domaine

Familie van den Berg
    29-8-2006

Wij zijn van 25 t/m 29 augustus op de camping Le Domaine d'Inly geweest. Aanvankelijk zouden we één week blijven, maar zijn eerder vertrokken.

De Stacaravan was erg klein (via Touroperator) maar was wel schoon. Op de camping werd erg weinig georganiseerd en het zwembad was klein, vies en koud.

Gereisd Met partner in augustus 2006