Zoover

5,8

leuke camping

Diana, Jim, Denny en Alice met 4 kids
24-8-2008

Voor de kinderen een beetje lastig wat betreft het animatie-team (Frrans). Ruime plekken zowel voor staplaats als caravan. Grote supermarkt in het centrum. Veel muggen rond het meer. Kortom hebben wij er een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
D’abord merci pour votre séjour et votre reponse … of zoals nu mogelijk is met onze Nederlands begeleiding … ten eerste bedankt voor uw verblijf en uw reactie. Wij zijn blij dat u een leuke vakantie heeft gehad ondanks de taalbarrière voor de kinderen. Met de aanwezigheid van de animator kunnen we de activiteiten nu in het Nederlands verzorgen. Zowel in de kidsclub, de teensclub als ook de avond- spektakels. Hopelijk zien we u dit jaar terug.

Leuke camping

Debbie
16-8-2008

We zijn hier in augustus 13 dagen geweest met kind van 5 en het was een hele leuke camping. De animatie club was inderdaad in het Frans, maar hij had er niet eens behoefte aan. We zaten achter het voetbalveld, bij het meertje, een ideale plek. Winkeltje had idd alles wat je snel nog even nodig hebt en de Champion in het dorp voor de grote boodschappen. Koop er alleen geen vlees, zó vies. Ga liever naar de slager in het dorp, goed vlees!

Mijn zoontje wilde op de camping wonen, dat zegt denk ik wel genoeg.

Het personeel (op de eigenaar na) vond ik heel aardig en als er wat was stonden ze gelijk voor je klaar. We hebben ondanks het weer een leuke vakantie gehad.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Woonruimte te huur aangeboden voor uw zoontje en gezin! Met het voetbalbalveld en alle andere sportvoorzieningen kunt u dan ook een actieve vakantie bij ons beleven. De Nederlands animator begeleidt nu veel activiteiten zodat er geen taalbarrière meer hoeft te zijn. Het centrum van Pénestin is inderdaad om de hoek, dus gelukkig heeft u daar een alternatief kunnen vinden om uw boodschappen te doen.

Namens ons hele team nogmaals bedankt voor u verblijf.

Leuke familiecamping

Jose
4-8-2008

We hebben 10 dagen doorgebracht in een Cottage Pacifique aan de rand van het meer, heerlijk rustig en zogoed als zonder buren - we hadden er door de vorige vrij negatieve reacties niet veel van verwacht, maar we hebben een top-vakantie gehad! De kinderen hebben zich best vermaakt in de spelletjes-schuur en in het zwembad, het winkeltje had 's morgens heerlijke verse croissants en de vissen wilden ook nog eens bijten. Het huisje was klein maar schoon, compleet en heel gezellig. Dicht in de buurt is een grote supermarkt dus neem niet alles mee van thuis, alleen wel genoeg anti-muggen-spul! Leuke omgeving voor uitstapjes en een leuk strand in de buurt. Al met al een heerlijke vakantie, 10 dagen was gewoon te kort...

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012

Bedankt voor jullie enthousiaste en positieve reactie.

Tot ziens.

prima camping zonder alle toeters en bellen

esther
30-6-2008

Ons gezin (2 kinderen 2 en 7 jaar) zijn hier vorig jaar zomer in het hoofdseizoen geweest. Gelukkig hadden wij 2 weken mooi weer, wat het verblijf aangenaam maakte. Het is een prima camping, maar verwacht geen toeters en bellen. Wij hebben ons prima vermaakt. De accommodatie was prima (stacaravan Bali). Van kampeerders hoorden we wel meer klachten. Lawaai 's avonds omdat ze dicht bij het entertainment zaten en het sanitair was vies en verouderd. In de omgeving is genoeg te doen.

Yelloh! Village le Domaine d'Inly, communication, 22-2-2012
Wir danken Sie für Ihren Besuch auf unseren Campingplatz. Wir frohen uns das Sie sich gut amüsiert haben. Die Sauberkeit ist uns sehr wichtig, dafür sind die Sanitäranlagen erneuert worden und das Putz Team ist erstarkt. Auch haben wir eine Sanitäranlage extra aufgestellt. Mit dem Kids- Klub und Teens- Klub gibt es jetzt viel Spaß für die Kinder. Aber auch abends haben wir Animation mit in der Hochsaison mindestens zwei Konzerten pro Woche. Und das Animation- Team organisiert fast jeder Abend Karaoke, Bingo, Casino, Disco und so weiter. Wir möchten Sie gerne wiedersehen auf unser Camping Platz und danken Sie für Ihre Meinung.

wij vader moeder en 2 kids 3 en 6 jaar vonden het geen €

simons
13-1-2008

wij vader moeder en 2 kids 3 en 6 jaar vonden het geen bijzondere camping, NIETS te doen voor de kinderen, spreken alleen frans als de animatie er al is .... in de omgeving is voor de kinderen ook niets ... in de buurt een mooi binnenzwembad maar ERG duur... € 20,00 p.p entree en dit maal 4.... wij gaan absoluut niet terug en raden het ook niet aan!

Bij aankomst was er geen warm water

E. Hartman
7-9-2007

Bij aankomst was er geen warm water. De gehele week elke dag bij de receptie aangegeven dat het warm water het niet deed. Op de een na laatste dag werd de batterij van de ketel verwisseld en er was geen enkel probleem meer. Jammer dat dit niet in een keer gedaan kon worden. Verder was alles helemal super. Op de site stonden vele negatieve feedbacks, ik vind dit allemaal wel meevallen. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad.

Vorig jaar september 2006 daar geweest ! zwembad werd dan

Geerts
25-8-2007

Vorig jaar september 2006 daar geweest ! zwembad werd vroeger dan anders gesloten, net als restaurant, vriendelijkheid zat dik onder 0 !!!

geen lap te doen voor de kinderen, camping was zo goed als verlaten !! het weer zat nu niet echt mee, wel mooie streek maar camping : jamais de ma vie encore une fois !!!! zeker geen 4 sterren waard maar max1 ! ben nooit poetsvrouwen/mannen tegengekom ->heel de sanitaire blok rook constant naar de pis en vuiligheid !! ook in de buurt was er niets meer te beleven, al vele restaurants gesloten, triesig....

Ben er 2 weken geweest in augustus

Familie Dekker
23-8-2007

Ben er 2 weken geweest in augustus.

Hadden zelf niet zo een leuk plekje(erg dicht bij het zwembad)want er was niet veel plek meer over.Ze hebben een leuk verwarmd buitenbad met glijbaan.Groot voetbalveld en een meer waar je kan kanoen en vissen.En je kan er paardrijden.Erg vriendelijke mensen en je kon er best goed eten.Sanitair kan beter.Er was wel veel lawaai s'nachts door jongeren vooral engelsen en fransen.

In de omgeving zelf is er veel te doen.Het mooie strand La Baule en veel dierenparken.

Een leuk en groot 4 sterren camping.

De camping heeft 2 sanitair gebouwtjes, naast het feit dat

Nicole
13-8-2007

De camping heeft 2 sanitair gebouwtjes, naast het feit dat dit erg weinig is voor zo'n grote camping was het sanitair ook nog ontzettend vies.

In de nabije omgeving van de camping is een strand en een dorpje waar 2 keer per week markt is. Naast een restaurant is er op de camping een 'take away service'. Voor zover ik het kan beoordelen vond ik het een kindvriendelijke camping (heb geen kinderen). Zowel 's avonds en overdag worden er veel activeiten georganiseerd. Daarnaast is er o.a. een zwembad, voetbalveld, tennisbaan en manage aanwezig op de camping. kortom veel te doen......

Er zijn in de omgeving veel bezienswaardigheden.

och het was geweldig

beatruis