Zoover
Camping Domaine des Ormes (Glamping)

Camping Domaine des Ormes (Glamping)

7,3

Fijne, rustige camping

Smits
16-7-2019

mooie ruime camping. zwembad word nog verbouwd maar is erg mooi. 's avonds bij de pizza ria gegeten. niet al het personeel spreekt Engels en duurde erg lang. pizza was snel koud,weinig smaak. huisjes zijn fijn opgezet, alles is op loopafstand van het zwembad. huisje van binnen mag wel een opknapbeurt gebruiken. behang is er half af en de ramen zijn lek.planken op de veranda zitten los en steken stukken hout uit. niet echt kind vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke week gehad op een prachtige camping.

Erwin
4-6-2019

Mooie camping met ruime plekken. Genoeg te doen voor kinderen. Op dit moment wordt er zelfs nog een gloednieuw binnen zwembad gebouwd.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Mooi park met een teleurstellende bungalow

N.
6-5-2019

Camping Domaine des Ormes is een groot en groen park. Er zijn veel voorzieningen op het park aanwezig (speeltuin wat verouderd, komt een nieuw zwembad maar die was helaas nog niet klaar) . Alleen in het voorseizoen is niet alles open. Het was nu ook erg rustig op het park. Kritiekpunt dat er op het park hard werd gereden. Overal bordjes met 10km/h maar helaas was dat niet zo, met kleine kinderen niet zo veilig. De "luxe" Avant 3 slaapkamer viel erg tegen. Op de kinderkamers geen verduisteringsgordijnen en kapotte horren, kon ook niet meer geregeld worden. Wc bril stuk, gootsteen verstopt dat kon gelukkig wel opgelost worden. De geleende babyspullen waren vies. De verlichting bestaat uit 6 led spots (idee bouwlamp aan of uit) totaal geen sfeerverlichting. Deuren sluiten slecht/niet. Geen deurmat (helaas regen) dus veel troep naar binnen gelopen.

Ouderbed piepte en kraakte bij elke beweging. Had van het huisje dus meer verwacht.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super

Gerald ten hove
23-4-2019

Prachtig domein, rustig en super voor kids

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Genoeg te doen

Beer
12-3-2019

Geweldig leuke camping met ontzettend veel te doen voor kinderen. Ook voor kinderen van 12 jaar en ouder.

Prachtig zwembad, leuk klimparcours voor jonge kinderen maar ook voor de oudere kinderen.

Voor de paardenliefhebbers is er genoeg te beleven, pony en paardenritjes op de camping, maar ook op de manege bij de camping kunnen ze les krijgen en mooie ritten maken.

Wel een gigantisch groot terrein, dus fietsen zijn best handig. Niet alle plaatsen zijn even mooi. Sommige stacaravans staan vrij dicht bij elkaar. Wij (en wij houden normaal van wat rustigere en kleinere campings) hebben ons totaal niet gestoord en helemaal geen last gehad van geluid of medekampeerders.

Vrij veel engelsen, maar ook niet storend.

Mooie omgeving, genoeg te doen en te beleven, maar daar heb je wel de auto voor nodig.

Ronald
    30-11-2018

Veel animatie,mooie omgeving,te veel om op te noemen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heel mooie en grote camping.

Familie Zuid
      21-9-2018

Fijne ontvangst door touroperator.

Mooie camping, veel (betaalde) activiteiten, veel mogelijkheden voor kinderen om vrij te spelen en te sporten.

Veel zwembaden, volgend jaar het golfslagbad ook overdekt, volgens mij. Dat kan goed of juist minder uitpakken, dat is immers volledig aan het weer... Wij boften dit jaar echt heel erg. Het zou dan dus jammer zijn om binnen te moeten zitten met 28 graden buiten. Gelukkig zijn er meer zwembaden op dit grote park.

Gevarieerd en internationaal publiek.

Super plek wat betreft de omgeving.

Campingsfeer is wel wat minder als je in een mobile home zit. Maar de vrijheid/blijheid dezelfde!

Wij gaan zeer zeker weer!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

groot, koud maar mooi

Moos
      3-9-2018

Wij waren met drie kinderen een kindje van bijna 2, 12 en 16. De oudsten hebben zich met leeftijdgenoten vermaakt op het voetbalveld. De buitenzwembaden waren te koud en niet diep genoeg om te kunnen duiken. Het binnenbad was lekker warm maaR daardoor druk en echt zwmmen kon daar niet. Wel van glijbanen, door waterstroom, liggen id bubbels etc. De camping is mooi aangelegd. Als je aan komt rijden een dynasty sfeer met de witte houten hekken en golfbaan. Wij zaten in een mobile home van een touroperator met 3 slaapkamers. De kamers en bedden waren klein. Het kinderbedje ook. Het matras lag niet lekker. In de avond en nacht was het alsof je in de koelkast lag zo koud en vochtig. Dit deed ons besluiten een dag eerder te vertrekken. Er waren vooral Engelsen. Het restaurant biedt eenvoudige pasta, pizza en patat met kip. De omgeving is prachtig en het plaatsje dol de bretagne sfeervol. Ik zou de houten ronde cabin hutten aanbevelen of in juli gaan

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Echt een belevenis maar voor één keer

Jess
      28-8-2018

Geboekt via touroperator. Caravan was ronduit vies en erg oud. 8 - persoons caravan was gewoon een 6- persoons caravan. Twee slaap plaatsen op bedbank Maar daar is echt niet op te slapen! Met 8 personen heb je een serieus probleem. Zware teleurstelling. Maar dit staat allemaal los van Domain les Ormes. De camping is perfect wat betreft zwembaden en activiteiten. Al moet je voor veel dingen ( klimmen, ziplijnen, waterfiets, evt) extra betalen. Met gezin met meerdere kinderen en activiteiten kunnen de kosten behoorlijk oplopen. Ze steken wel energie in de shows. Vooral de vuurwerk- en lichtshow zijn erg indrukwekkend. Animatieprogramma en team zijn top! Er zijn 2 eetgelegenheden maar die zijn niet echt geweldig. Wel een redelijk goede prijs. Veel mooie dingen in omgeving. ( Saint Malo, Mont Saint michel, Dinard ) Zeker de moeite waard! Al met al een aanrader. Maar wel voor één keer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Uitgemolken, ga hier niet naar toe

Marieke
      25-8-2018

Mooie foto’s van het park lokten ons, maar achteraf teveel betaald voor een weekje in een stacaravan. Schimmel in de badkamers, meubels die uit elkaar vallen, te kleine bedden met dunne matrassen en smerig servies in de keuken waar de sigarettenas nog op zit. Naast weinig aandacht voor de stacaravans (we zaten in de zogenaamd “nieuwste” stacaravans) zijn de zwembaden ook niet best. Bijvoorbeeld vlijmscherpe randen langs het bad maken het uitklimmen gevaarlijk.

Er zijn veel dingen te doen, maar voor de prijs die we voor een week betaald hebben is het schandalig dat alleen de baden gratis zijn. Voor alles rekenen ze een fee. Er zijn zogenaamd meerdere restaurants, maar eigenlijk is Chez Madeleine de enige gangbare keus. Weinig variatie dus en het is er altijd druk.

Wij gaan hier nooi meer naar toe, we voelen ons uitgemolken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018