Zoover

Campingsterstersterster
7,6

2019

Prima vakantie gehad!

Gezin met 2 kinderen (14 en 11)
21-8-2019

Meer dan prima camping, netjes en verzorgd. Superschoon zwembad, alles netjes afgewerkt, fijne ligstoelen en duidelijke regels die het voor iedereen aangenaam maken in het zwembad. Leuke glijbanen voor de kinderen.

Aanrader voor mensen op zoek naar kamperen met comfort qua caravan. Vanwege het feit dat er enkel sta caravans staan op de camping, ontbreekt een beetje het echte campinggevoel. Desondanks een fijne tijd gehad, niet in de minste plaatst vanwege de netheid van het campingterrein en de faciliteiten.

Strand en leuk dorpje op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima vakantie.

Nicole
10-8-2019

Leuke, gezellige familiecamping. Stacaravan was prima in orde en netjes. In het hoogseizoen is alleen het zwembad wat aan de kleine kant, maar met binnenbad was het verder prima. Strand is op 5 minuten loopafstand. Binnenstad Carnac ongeveer op 10 minuten loopafstand. Wat ons betreft een prima camping, met genoeg te doen vooral voor kids.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Erg goed.

T. Gjaltema
4-8-2019

Volle camping maar geen hinder van drukte, om 23:00 alles stil. Dichtbij mooie stranden en leuke dorpjes. Mooie stacaravan via een touroperator.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

ontgoocheld.

Els Demanet
22-6-2019

twee straten oversteken alvorens je aan het strand bent. ik ontbrak het gezellige van een camping. de chalet was niet proper. ontgoocheld over touroperator, anderen bieden veel meer.

Gereisd Met partner in juni 2019

Matige camping

Esther
14-8-2018

Mooie Ligging vlakbij strand, fietsenhuur, supermarkt. Heel mooie omgeving. Zwembad prima. Stacaravans erg dicht op elkaar en stoffig. Wij hadden geen schaduw en het was dus ondragelijk. Animatie was gericht op Franse/Engelse kinderen van 5 jaar. Voor kinderen van 8 jaar was het allemaal veel te kinderachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie verzorgde camping met fraai zwembad

Wim
21-7-2018

Super leuke glijbanen aan het zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Vakantieomgeving Super.Camping niet meer.

M van Gamerenp
20-7-2018

De foto's van het Internet zijn erg misleidend.

Het huisje leek in niets op de foto's.

Erg klein en erg dicht op elkaar terwijl de foto's de indruk gaven van een ruim opgezette Camping.

Toen ik de medewerkers hierop aansprak werd mij gezegd dat ik maar een reveiw moest schrijven na de vakantie.

Wij hadden het geluk dat het supermooi weer was.

met ander weer en vier personen in dat hutje was ik zeker naar huis gegaan.

De omgeving is wel ontzettend mooi,er is voor ieder wel iets.

De Zee ligt echt op een paar minuten lopen en is ook voor de kinderen super.

Het stadje is prachtig!

En toen we een moereninvasie in ons huisje hadden kwam er direct een medewerker van touroperator om het op te lossen.

Vakantie Super, touroperator niet meer voor mij.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Super!

Ingrid
17-5-2018

Wat een ontzettende leuke camping! Wij zaten in een Vivaldi met Lounge meubelen. De caravans in ons straatje lagen zeker niet hutje mudje op elkaar. Met een mooi terras hadden we genoeg ruimte. De nieuee glijbaan vonden onze kinderen geweldig! En het zwembad was verwarmd. Het personeel was ook erg aardig. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er geen gratis wifi was. De omgeving is fantastisch!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Overgewaardeerde camping bij het strand

Stefan & Sylvia
30-9-2017

Wij hebben het hier 2 nachten volgehouden op een kampeerplek in een tent. Het merendeel van de camping is tegenwoordig sowiso bezet door huisjes die allemaal redelijk dicht op elkaar staan, weinig privacy. De locatie is op zich prima, 5 minuten lopen naar het strand. Er zitten veel Engelsen die redelijk luidruchtig zijn. Daarnaast kwam elke dag een vuilnisauto alle containers legen om 6:00 in de ochtend en dat ging niet geheel zachtjes. De kampeerplekken zijn allemaal in de buurt van de plaats waar de containers staan. Wij zijn verplaatst naar camping Kerabus, ten noorden van Carnac en dat was een verademing.

Mooie camping bij het strand

Klaas Ytsma
12-8-2017

Leuke nette camping op loopafstand van het strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017