Zoover

7,6

Fantastische

Jacqueline
11-8-2018

Netjes en schoon vriendelijk personeel

Alleen badmutsen moeten ze afschaffen in het zwembad .

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima camping centraal t.o.v. bezienswaardigheden

Michel
11-8-2016

Fijne camping. Mobil-homes prima. Centraal gelegen nabij Sarlat, Dordogne rivier en vele kastelen. Animatie m.n. Frans met ook vrijwel iedere avond optredens met redelijk volume tot ong. 23uur. Aardige eigenaren (familie). Bij receptie spreekt men ook engels. Servies, e.d. in mobil-homes is beperkt (e.g. alleen steakmessen, geen fluitketel/waterkoker, theepot, geen dienblad, geen wijnglazen). De picknickbank zit niet heel comfortabel en paar extra stoelen zou fijn zijn.

Veel visliefhebbers op de camping. Centrale bbq's zijn handig. Camping bestaat uit 2 delen. Klimbos en forellenvis-vijver (betaald) op loopafstand. Kinderen van 7-10jaar hebben in zwembad en met franse kinderen goed vermaakt. Midged golf is vergane glorie maar met eigen clubs kun je je daar wel vermaken. Winkeltje stelt niet veel voor wel iedere dag vers brood. Pizzas in restaurant zijn ok maar wel dag vooraf reserveren.

mooie camping, goede accomodatie stacaravan

Walter Antonis
26-6-2016

Camping was heel moeilijk te vinden ( betere routebeschrijving noodzakelijk), ook na aanwijzing van lokale mensen..

Goed Engels sprekende persoon op receptie indien je er met de Franse taak niet uitkomt.

Camping ligt in de buurt van enkele grote bezienswaardigheden zoals de stadjes Sarlat, Montfort, Rocque Gajeac, Martel, Creysse en Eyzies de Tayac en de rivier de Dordogne natuurlijk.

Nooit meer deze camping

esther
11-3-2016

De Dordogne is een prachtige omgeving waar we al vaker geweest zijn. Erg veel te zien en mooi. De camping was een grote ramp. Staanplaatsen drassig, letterlijk in de bosjes of niet bereikbaar met caravan. Op het moment dat wij er waren ( gezin met 3 kinderen 5, 12,15) was er een Frans jeugdkamp. Geluidsoverlast tot diep in de nacht( keiharde muziek tot 01.00 daarna kampjeugd schreeuwend over de camping), vies sanitair, insecten overlast ( boskakkerlakken kropen overal in en uit). Zwembad is te klein voor het aantal gasten.Doorgaand vrachtverkeer vanaf 6.00 'smorgens. Onze staanplaats welke erg klein was gaf ook doorgang tot de plaats erachter. Wij konden net de tent kwijt met een zitje en moesten het zitje telkens verplaatsen zodat de mensen achter ons naar hun plaats konden. klacht bij de receptie had geen resultaat.We zijn eerder vertrokken uit pure ellende en slaapgebrek. We hebben een klacht ingediend bij de touroperator met als compensatie 10 % korting op de volgende boeking. Deze camping is hooguit 2 sterren waard. Geen 5!!

Uitstekend Verblijf

Leonhard
24-11-2015

Eerlijk waar, ik heb enkelpositieve herinneringen aan deze camping. Van de caravans in perfecte staat en de prachtige, beveiligde, goed onderhouden zwembaden tot de uiteenlopende, leuke, goed georganiseerde activiteiten voor groot en klein. We hebben er mooie momenten beleefd en wilden er echt niet weg. De prachtige avonden die we al neuriënd en dansend doorgebracht hebben in een ontspannen en supergezellige sfeer zullen we nooit vergeten!

Rustige vakantie

Diondevs
19-8-2015

Het is een camping voor mensen die houden van rust en natuur. De buurt is heel charmant, met veel groen en ook mooie inrichtingen. We hebben vaak langs het meer gewandeld, vooral ‘s morgens. We waren erg blij met onze stacaravan die ook heel netjes en goed uitgerust was. De streek is de moeite waard om te verkennen. Kortom, we hebben een rustige vakantie gehad. We willen af en toe terugkomen, om het kabaal van de stad te ontvluchten!

Niet zo'n beste Camping

Fam. de Koning
26-7-2015

Alles wat al eerder aan opmerkingen is vermeld klopt ! inderdaad geen 5 sterren waard, lodge tent was prima, geen fluitketel, wel kofiiezetapparaat. Bij een koude nacht is het toch niet fjn dat er kieren tussen de plakken van de vloer zitten. Zou dus niet in mei in de lodge tent gaan zitten. Het water is erg "wit" dus niet aan te raden om er thee of koffie van te zetten. Dat er lawaai is, een weg loopt, het sanitair niet geweldig is, dat het gericht is op de Franse, dus geen krant en geen wifi , dat is nog daaraan toe en zal onze vakantie niet verpesten. Maar de niet te harde riool lucht en de komst van een ( school) kamp op de camping waardoor de douchehonk en het zwembad nog voller werden besluit ons nooit meer naar deze camping te gaan ! Wij snappen niet dat touroperator deze camping aanbied !

Viel behoorlijk tegen

Pdejong
17-8-2014

Wij zijn in juli 2014 2 weken op deze camping geweest. De ecolodge was op zich prima en zo goed als nieuw. De ligging bleek s avonds een katastophe!! Elke avond een spektakel en lawaai tot ver na twaalven... In je bed had je het gevoel er middenin te liggen.. Verder was het sanaitair behoorlijk verouderd, het zwembad een hygienisch debakel om over het pierebadje maar te zwijgen! Er is een midgetgolfbaan maar ook deze wordt slecht onderhouden. Algemeen maakt de camping een onverzorgde indruk. Het enige positieve is de omgeving. Er is veel te doen en te zien en te doen. We komen vast weer terug, maar niet op deze camping!

Geen vijf sterren waard!

Moniek
10-8-2014

Het veelbelovende bord dat bij aankomst vijf sterren aangeeft voor deze camping klopt niet. De ligging is super en je hoeft je echt niet te vervelen in deze geweldig mooie omgeving, maar eenmaal op de camping beleef je geen vijf sterren-ervaring.... Verouderd sanitair met de nodige schimmel en stank, schimmel bij het zwembad dat overigens ook nog eens gevaarlijke losliggende tegels heeft, enkel Franstalige animatie en speeltuintjes voor de kinderen?? Dat is duidelijk niet zo belangrijk op de camping. Een reservering in het restaurant houdt trouwens ookniet in dat je eten krijgt of een plekje hebt. Fransen gaan voor en wij zonder eten terug naar de tent. We komen terug voor de omgeving, maar zullen zeker zoeken naar een betere camping!

Dit nooit meer

Fam. de Vos
27-7-2014

Logde tent was prima! Omgeving is erg leuk. Vooral Plaats Sarlat 5 km gelegen van de camping. Geen 5 sterren waardig. Zwembad klein en stelt weinig voor. Met allemaal los liggende tegels. Animatie super slecht en alleen maar in het Frans. Camping rommelig word niet goed onderhouden! Restaurant en terras is niks en er hangt een vieze riool lucht.De camping bestaat uit 2 delen en er loopt vlakbij een weg die je hoort. Er zijn bijna allemaal Fransen op de camping. Voor ons deze camping dus nooit meer!!