Zoover

Gereisd Anders in augustus 2018

'Fort Orange', ofwel: Franse tokkies

Eef
31-7-2017

Deze camping ligt mooi aan het meer van Sanguinet. Vanuit de camping kan je prima fietsen. Er liggen mooie fietspaden.

De camping zelf viel ons tegen. De stacaravan die wij hadden gehuurd, bleek bij aankomst vies en het stonk er enorm. Ben eerst 2 uur bezig geweest met schoonmaken.

De camping heeft een heel mooi zwembad (verwarmd), maar wordt niet goed onderhouden. Er zit schimmel op bijna alle bedjes.

Personeel is vriendelijk en hulpvaardig.

Animatie voor de kindjes is alleen in het Frans.

De sfeer op de camping vonden wij niet leuk. Publiek bestaat voor 99,9% uit Fransen, waarvan een groot deel 'residents'; mensen die standaard het hele jaar door een stacaravan huren/bezitten. En dat was met elkaar een grote kliek 'ons kent ons'.

Ondanks de mooie ligging van de camping, zou ik niemand aanraden om naar deze camping te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Goede, rustige camping

cindy dewit
24-7-2014

Goede, rustige camping. Mooie caracans, leuk zwembad. Edeaal gelegen bij de nabijheid van het meer.

verbeterpunten zijn de steentjes aan het zwembad en minder laat muziek in de avond voor gezinnen met kleine kindjes

Gereisd Anders in juli 2014

in naseizoen uitgestorven. Niet klantvriendelijk

C Mol
18-9-2010

Wij huurden een sta caravan op deze camping begin sept 2010. In 1e instantie een 4 pers caravan maar deze was zo klein en afgeleefd dat we hebben omgeboekt naar een 6-8 pers. Weliswaar werd ons op achterbakse wijze adm. kstn hiervoor berekend: eerst betalen dan pas een factuur geven. Deze grotere caravan was in elk geval netjes. Rondom de caravan lag zand maar er lagen ook stukjes glas. Niet echt geschikt voor onze dochter van 1,5 dus. De camping werd winterklaar gemaakt en maakte een doodse indruk. De toegangspoort van de camping ging 's nachts niet meer dicht, camping werd bezocht door hangjongeren. Mijn ouders verbleven in hun caravan op de camping en vonden het toilet ed vies en kapot. Schoonmaak soms 1 x per 3 dagen. Er was geen mogelijkheid om brood op de camping te kopen, geen winkel/restaurant meer open. Zelfs de vlagen bij de ingang van de camping waren al binnengehaald. Men sprak geen engels. Kortom website doet veel meer vermoeden dan de werkelijkheid. Absoluut geen 4 sterre

Tegenvaller

Fam. Abels
3-8-2010

Ten opzichte van hetgeen op internet en in de folder beloofd wordt, is deze camping ons behoorlijk tegengevallen. De camping heeft overduidelijk een transitie gemaakt van toerplaatsen naar mobilhomes. Twee van de vier toiletgebouwen zijn dan ook gesloten. Sanitait sowieso slecht: slecht qua onderhoud (veel dingen kapot) en slecht qua hygiene (slechts 1 maal per dag schoongemaakt). Ook de rest van de camping toont tekenen van verval. Voor ons geen aanrader. Er zijn in de omgeving betere campings te verkrijgen.

camping minder belangrijk dan de stacaravans

gruwel
18-8-2009

vaak koude douches, geen verlichting langs de paden, vaak lawaai tot 02.00 uur

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2007

Prima camping!

Fam. Das
27-7-2009

Een leuke franse camping. Via de camping een stacaravan gehuurd. Was prima. Niet zo heel veel Nederlanders. Lekker zwembad met strenge badmeesters. Bij het zwembad geen parasols, jammer, en je mocht er ook niet eten. Dat was eigenlijk wel weer handig, want er was veel verloop en dus altijd wel een bedje om op te liggen. Mooi meer op loopafstand vd camping en een mooi strand bij Biscarosse Plage.

Restaurant op de camping goed eten, kleine supermarkt, in de omgeving mega grote supermarkten. Sanguinet leuk klein plaatsje, Biscarosse plage is echt toeristisch.

Dune de Pyla, hoogste duinen van Europa zeker een bezoek waard.

Heerlijke vakantie gehad met onze tweeling van 8 jaar. Zij hebben zich prima vermaakt! Er werd veel voor de kinderen gedaan, maar wel in het frans.

mooie ruime rustige camping

v.d. Boogert
30-3-2009

Vorig jaar juli hier geweest met 3 kids (7,3,baby) Mooie camping met zeer ruime plaatsen en je zit echt prive. Auto erbij is super, zeker omdat wij er iedere dag mee weg gingen. Stacaravan rechtstreeks via internet geboekt en die was heel ruim en heel schoon. Het meertje bij de camping was wel leuk maar wij zochten toch liever de prachtige stranden in buurt op (wel met auto). Het is wel een echte Franse camping, weinig nederlanders. Animatie ook in het Frans, dus niet echt leuk voor onze kids. Restaurant wel oke, pizza's oke, verder geen snackbar. Zwembad mooi, maar wel streng. Geen shorts, kids niet in bubbelbad, geen parasaol en je kunt er niet met een kinderwagen of buggy in. Dus met een baby niet echt handig. Leuk circus bij camping. Prima vakantie gehad.

2008

goede camping aan geweldig meer

fam Graafland
8-8-2008

Camping is mooi aangelegd, huisdieren niet toegestaan. 8-p stacaravan via de camping gehuurd, ruime plaatsen onder de eikebomen met houten veranda en tuin. Auto kan bij de accommodatie geparkeerd worden. Zwembad leuk aangelegd; grote bad is verwarmd. Casinowinkel elke dag open, vers brood bij het bakkertje. 3x per week een echt circus voor de ingang van de camping (niet incl.) Het geweldige meer is op max 5 min lopen en heeft helder water en mooi zandstrand. Zwemgedeelte ondiep waardoor zeer geschikt voor jonge kinderen. Overdag heerlijk warm en 's avonds koelt het af. Geen mug gezien! Sanguinet is een leuk dorpje op 3 min. rijden en er zit op 5 min een grote supermarkt. Biscarosse- plage (oceaan) is 25 min rijden en heeft gezellig centrum. Bij Arcachon een leuk safaripark.Bordeaux op 50 min rijden. Wij gaan zeker terug.