Zoover

• Activiteiten6,7

Nicolas
17-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

De oude mobilhomes mogen wel vernieuwd worden of Met name

Danny BOERHOOP
6-9-2017

De oude mobilhomes mogen wel vernieuwd worden of gerenoveerd. Met name de bedden. Sen Yan is de enige camping waar geen ligbedden bij de mobilhomes zijn. Zou aangepast moeten worden. Verder mooie camping met voldoende faciliteiten.

Gereisd Anders in september 2017

Matig

Martijn
6-9-2017

Niets bijzonders, matige ligging, personeel spreekt eigenlijk alleen Frans dat is niet meer van deze tijd. Voorzieningen ook matig, geen echte speeltuin kinderen.

Gereisd Anders in september 2017

Leuke Franse camping met veel herrie 's-avonds

PM
19-8-2017

Centraal gelegen camping binnen 15-20 minuten rijden van diverse kleinere badplaatsen. Camping zelf ligt net buiten dorp. Op zich prima camping maar onze kinderen van 5 en 7 (en andere niet Franse) werden met de animatie buiten beschouwing gelaten. Gelukkig meer NL kinderen dus prima met elkaar vermaakt. Kinderdisco begon pas om half 10 (!) met aansluitend voor grotere kinderen/ouderen. Dit is in buitenlucht dus veel herrie voor de binnenste ring tot laat in de avond. Zelf hadden wij stacaravan geboekt via touroperator. Caravan was op orde maar totaal geen plaatselijke info voorhanden, ook geen touroperator vertegenwoordiging. Lokale supermarkt op camping maar ook Spar in dorp was prima voorzien voor dagelijkse boodschappen. Kanotocht in Mezos is leuk en klimbos richting Contis plage ook zeker de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Uitstekend!

Dennis
11-8-2016

Deze camping heeft ons een fantastische vakantie gegeven. De 5 sterren doen echt zijn eer aan! Schone stacaravans, schone accommodatie over heel de camping, welke goed wordt onderhouden.

Er is iemand voor het onderhoud van de planten en het zwembad, er is beveiliging aanwezig bij de slagboom. In de campingwinkel is 's ochtends altijd vers brood te verkrijgen. ze hebben leuke animatie voor zowel kinderen als volwassen en iedereen doet hier mee! Helaas alleen in het Frans, maar voor kinderen is dit geen barrière!!

Frans is de hoofdtaal, maar je kunt je altijd wel kenbaar maken met wat Engels sprekende mensen.

Op een kwartiertje rijden is Mimizan, met veel grote supermarkten als Lidl, Carrefour, dus hier is gemakkelijk goed en betaalbaar eten te verkrijgen! Iets verder is het strandgedeelte, met prachtige en golven en rustige stranden, waar je echt kunt genieten.

Weinig overlast van muggen, ze zijn er wel maar ze prikken niet zo vervelend als in Nederland.

Om niet te vergeten!

Doen!

Echt een super camping.

Vinisamaureen
31-7-2016

Integensteling op veel negatieve berichten over deze camping. Hebben wij toch met heel veel plezier genoten van een super vakantie op deze camping. Tuurlijk kan niks perfect zijn voor iedereen. Maar wat wij gelezen hadden op zoover over deze camping is veel van niet waar. En ja je staat in Franse camping dus de voer taal is grotendeels Frans. Maar Engels lukt zeker daar net zo goed. 1 wc??? Er zijn er genoeg verdeeld over de camping. De zwembaden zijn inderdaad op bepaalde tijden open, maar wel goed schoon en onder toe zicht. Eten en drinken is echt goedkoop kunnen zo in Nederland een voorbeeld aannemen. De buurtsuper of zo als wij het zegen de campingwinkel is zeker goedkoop. En veel vers producten. En zijn veel activiteiten voor jong en oud. Dus kort kom een hele goede nette camping op top locatie. En ja je moet voor sommige dingen zoals boodschapje een stukje rijden. Waar niet? Ik, wij komen hier zeker nog een keer terug. En hopelijk tot heel gauw.

Dit nooit meer

Cindy Fokker
9-8-2014

Pluspunten:

- strand bij contis plage.

- strandje op de camping/zwembad

- grote plaatsen

- grote Leclerc op ongeveer 15 km.

Minpunten:

- veel te weinig sanitair (1 toilet, 1 douche op ongeveer 50 plaatsen).

- wifi slecht bereikbaar, kosten 15 euro per week.

- geen water op de plaats

- glijbanen geopend van 10 tot 12 en van 16 tot 19.

- 1 kleine speeltuin op de hele camping voor kinderen tot ongeveer 4 jaar.

- alleen franstalige kinderanimatie.

- avond animatie voor volwassenen tegen betaling en alleen in het frans.

- prijzen in het restaurant zijn hoog, bijvoorbeeld 1 cappuccino 4,50, 2 bier 18 euro., 1 cornetto 2,90.

- alleen in de 2 hoofdsanitairgebouwen plaatsen om de afwas te doen.

- geen wc bril, geen wc papier, geen haakjes in de doucheruimte, geen plankje.

- camping niet geschikt voor kinderen boven de 12 jaar.

- regelmatig onvoldoende baquettes of croissans.

- personeel in het zwembad is onvriendelijk tegen de kinderen.

Leuke camping!

Sangers
19-10-2012

Camping Sen Yan in Mezos is een leuke camping waar van alles te doen is voor jong en oud. In de vakantie periode optredens van een vaste groep personen die iedere avond een ander stuk opvoeren met dans en zang en show. Je kan boogschieten, handballen, voetballen, aqua jogging etc.. De zwembaden en het nepstrandje zien er goed uit. In de omgeving van Mezos zijn we meerdere malen naar verschillende stranden geweest(mooie stranden) en we hebben een keer een bomen kronen pad bewandeld, met diverse opstakels. Bij mimizan heb je een papier fabriek die behoorlijk stinkt als je er langs rijdt. Als je er voorbij bent dan en mimizan bad bent dan, ruik je de fabriek niet meer. We gingen voor de rust, en hebben heerlijk genoten.

Fijne camping

Berkel
21-8-2012

Afgeschrikt door de recensies zijn we toch naar de camping gegaan. Wi'j hebben er een fijne vakantie gehad, het is waar dat het hoofdzakelijk sta caravans stonden maar wij stonden met onze eigen caravan op prima plek. Sanitair werd dagelijks meerdere keren schok gemaakt.vriendelijk personeel en met Mimizan plage in de buurt hebben wi'j ons goed vermaakt. Heerlijke zee met lekker hoge golven, jammer dat er niet meer nl ers waren.

Een aanrader!!!! Super camping!!!!

fam. peters
13-8-2012

Deze camping heeft alles wat je van een vakantie mag verwachten. Een privé strand, 2 zwembaden. Goede warme douches. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Het personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk. Goede shows (o.a. Pirates of the Carribean). Leuke dorpjes in de buurt (Mimizan bijv.), leuke marktjes en de jaarmarkt in Mezos zelf is ook erg gezellig. De plaatselijke horeca serveert heerlijk eten. Veel Fransen en Engelsen op de camping. Het weer was bijzonder fraai. 's Avonds nog lekker lang buiten zitten.