Zoover

Camping Lou Pignada

Verschrikkelijk

Jan
31-7-2018

Camping door touroperator aangeboden waar niemand Engels spreekt en daardoor 95% Fransen

Je boekt een dure stacaravan bij de touroperator die de slechtste plekken hebben op de camping

De stacaravan staat tussen de tenten in waar ook de jeugd gebruik van maakt met een hele berg herrie erbij

Als je daar wat probeert aan te doen wordt je als buitenlander niet serieus genomen

De mensen van de touroperator zijn niet aanwezig en laten dit over aan hun Franse zusterbedrijf waar uiteraard alleen Frans sprekende medewerkers werken

Ook bellen met de touroperator werkt niet aangezien daar niemand Frans spreekt om contact voor je te leggen met de mensen op de camping

Ik raad deze camping en vooral de touroperator af.

Laat uw vakantie niet verpesten en aub bij een andere organisatie om wel wat rust te kunnen hebben op uw vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

prima

noena
13-7-2018

Best wel prijzig maar alles is hier

Het volume van de animatie is veel te luid

Het weggetje naar parking en poubelle heeft onderhoud nodig is erg slordig

Personeel is vriendelijk maar niet altijd accuraat bij check-in. Bracelet of registre voiture wordt regelmatig vergeten als ook afgifte brochure.

Campingterrein wordt prima onderhouden, compliment daarvoor.

Zwembadpersoneel is super!

Fijn dat er 's nachts security is!

Gereisd Anders in juli 2018

Leuk voor een keer

Beek
    7-7-2017

Het is een camping waar alleen mobile homes staan en 95% Fransen. Camping is netjes onderhouden. De auto mag niet bij de caravan staan en moet je op een aparte parkeerplaats neerzetten. Hierdoor was het wel mooi rustig op het park qua verkeer. Wij hadden de pech dat we aan de rand van het zwembad stonden dicht bij de animatie, dus de hele dag lawaai. In de omgeving kun je heerlijk fietsen, er ligt kilometers fietspad langs de kust. De stranden zijn alleen met de auto of de fiets bereikbaar. Camping ligt aan het fietspad. De dorpjes in de buurt zijn niet heel bijzonder maar met de fiets iets verder naar het zuiden naar Beyonne, Ondres, Capbreton, Hossegor of Seignosse is erg leuk of maar Dax, Souston, Leon of Mimizan is aan te raden. Biarritz en San Sebastian in Spanje met de auto.

Gereisd Met partner in juli 2017

Leuk, voor een keertje

À van Hees
    13-8-2014

Luxe maar lelijke camping, alleen maar lange rijen stacaravans, met weinig of geen privacy, wel erg mooi zwembad, met goed toezicht, voldoende ligbedden. Wij hadden een luxe, mooie maar kleine caravan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Supercamping top locatie

Y. Peters
    12-8-2013

Echt een super vakantie gehad. Mooie camping, te gekke omgeving met leuke dorpjes. Elke dag wel een markt in de buurt. Vieux Becoux is een aanrader net als Hossegor en Capbreton. Volgend jaar weer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

leuke camping, heerlijk omgeving

tenhoeve
    6-8-2012

Heerlijke weken gehad op Lou Pignada, mooie camping met prima voorzieningen en een hele mooie omgeving met bewaakte en schone stranden en binnenmeren, veel te doen in de buurt, denk aan surfen, kanoen, fietsen, wandelen en gezellige dorpjes, biarritz is op een uurtje afstand ook zeker aan te raden. Je moet op deze camping wel geluk hebben met je plek, vooral de franse plekken zijn klein en dicht op elkaar, ook zijn er veel caravans in de buurt van het restaurant en de animatie of pal tegen het zwembad aan. Wij hadden geboekt via het zeker aan te raden touroperator en wij hadden een super plek, ruim, schaduwrijk en ver van de drukte, met in de rij nog een enkel nederlands gezin wat gezellig was. Mooie, niet al te grote maar wel schone caravan met voor caravan begrippen ook een lekker bed! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Mooie camping

Esther
    26-7-2012

De camping is mooi aangelegd. Goede controle bij het zwembad, fluiten wel heel erg snel. Heel bosrijk gebied met veel fietspaden en niet te ver van zee, zeker als je wilt surfen een mooie locatie. De beheerders van Vacances Directes spraken alleen frans, gelukkig spreekt men bij de balie wel nederlands. Leuke speeltuin en zwembad. Helaas moet je voor de tennisbaan in de maanden juli/augustus 8,50 betalen. Leuk snuisterijen winkeltje op de camping. Restaurant en afhaal was niet helemaal onze smaak maar goed bezocht. Caravans waren klein, wel lekker terras dat goed in de schaduw lag. Je mag alleen barbequen op de plaatsen waar stenen barbeques staan. Helaas voor ons waren er in de eerste week geen andere nederlanders op de camping.

super vakantie

nathalie_en_kids
    27-8-2011

Net terug van 3 weken Lou Pignada,een super vakantie gehad.Inderdaad een franse camping met kleine plaatsen, maar daar hadden onze jongens geen last van gewoon met franse jongens voetballen gaat prima. Leuk zwembad met redelijk strenge badmeesters. Naar het strand is echt te ver om te lopen, maar wel een leuk strand met super golven soms wel erg sterk maar er waren ook dagen dat de jongens zelfstandig in de zee konden.Ook hier met bewaking.Neem echt je bodyboard mee. Boomklimmen is ook erg leuk om te doen.

Annimatie is Frans-talig.Kan best wat internationaler, zodat er meer kinderen aan mee kunnen doen.Ook de avond animatie is Frans gericht.jammer

Maar zeker voor herhaling varbaar.

Heerlijke vakantie gehad!

Joyce
    9-8-2011

Net terug van Lou Pignada...en we hebben t prima naar ons zin gehad...Er waren genoeg Nederlandse gezinnen..en daarvan trokken alle kinderen wel met elkaar op. De camping was overzichtelijk en genoeg te doen. Lekker zwembad en strand dichtbij. Alles was idd franstalig...maar ach...voor de kids maakte dat al helemaal niet uit!

Met 3 kinderen geweest van 2,6 en 12 jaar. Er zijn daar een hoop kinderen van alle leeftijden...(tot een jaar of 16)

redelijke camping

Kempe711
    22-7-2011

Lou Pignada is een redelijke camping. Wij zaten in een stacaravan die bij aankomst redelijk schoon was. De ligging van de camping is wel perfect. Vlak bij het strand. Daarnaast kun je vanuit de camping met de auto naar diverse steden in de buurt, bv San Sebastian, Dax, Biaritz enzv. Zwembad is prima, er is tevens een overdekt zwembad aanwezig. Winkeltje op de camping waar je vers stokbrood ed. kunt halen. Kortom, prima campng.