Zoover
Camping Les Vignes

Camping Les Vignes

7,1

een aanrader als je van grotere campings houdt

Mirjam
8-8-2018

Schone camping, veel georganiseerd, mooie natuur met goede fietspaden door het bos. Zwembad is echt veel kleiner dan de foto's suggereren, gelukkig is er ook een rechthoekig bad, maar ook dat was vaak heel druk. Grote camping. Ik koos bij de boeking voor een rustige plek, maar hierdoor zaten we helemaal achterin, naar het zwembad en winkletje lopen kosten ons ca 7 minuten. Er zijn ook fietsen te huur. Er is niet heel veel te bezichtigen in te buurt. de stranden zijn heel schoon. In de zee is een sterke stroming en hoge golven. Er is bij de zee tussen de blauwe vlaggen toezicht door badmeesters. Medewerkers camping of in winkels in de buurt doen hun best om Engels te spreken als jij geen Frans spreekt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Super mooie en schone chalet park!

Fam K
31-7-2016

Les Vignes is geen camping maar een chalet park met hier en daar een camper plek. Rustig park met voldoende animatie wel gericht op de fransen.

Personeel kan redelijk goed engels praten en behulpzaam.

Het chalet was super schoon,wij zaten in een chalet voor 6 personen en er zat een mooi terras bij met ligstoelen.

Zwembad ook schoon en mooi wel jammer dat de ligbedden altijd bezet waren maar dat is op alle parken hetzelfde probleem.

Tip: kano varen erg leuk en strandrit maken met paard.

Echt vakantie

Eavan
3-11-2015

Enkele dagen genieten van de warmte van Zuid-West-Frankrijk, verdeeld over wandelingen en wateractiviteiten. Een mooie familie-uitstap, waar we veel hebben kunnen doen. Geen enkele spijt dus.

De camping was heel aangenaam, met een zuiver waterpark, glimlachend en reactief personeel, en kwaliteitsvolle dienstverlening ter plaatse. Behalve de wifi die betalend was, geen klachten! We komen zonder twijfel terug voor de buikschuifbaan!

nooit meer

kim
25-7-2015

camping is verouderd , zwembad valt klein uit met veel te weinig ligstoelen zonder enige parasols. Bakkerij is in het winkeltje gelegen , enkel stokbrood verkrijgbaar , animatie enkel gericht op Franstaligen , doen totaal geen moeite om Engels , Duits of Nederlands te spreken.

Met vier kinderen ts 11 en 7 in een wakiki verbleven dat superklein uitvalt .

Hier zien ze ons nooit meer terug !!

Niet voor herhaling vatbaar

Liesbeth
1-8-2014

Wij zitten in een chalet op deze camping.Boek deze beter niet!Het is aan vervanging toe.We zijn zaterdag aangekomen en zondag direct naar de receptie gegaan.Daar proberen ze zo snel mogelijk van je af te komen zonder goede oplossing te bieden.De prijs die ze voor dit chalet vragen,€1700 voor 2 weken,is te hoog voor de staat waarin in het chalet verkeerd.Dit is mijn klacht.De receptie gaat niet over de prijzen vd accommodaties, ik moest bij het hoofdkantoor zijn.De enige oplossing die zij konden bieden was eventueel in de 2de week een andere accommodatie.Ik heb die zondag direct een mail gestuurd, dinsdag een herinnering en tot op heden geen reactie.Vandaag weer terug geweest naar de receptie.Ook verhuizen is ineens alleen mogelijk als er zondag mensen niet op zijn komen dagen.Ik heb de mail aan het hoofdkantoor ook naar de leidinggevende vd camping gestuurd en zij zou proberen een antwoord op mijn mail vh hoofdkantoor los te krijgen.Ik heb er een hard hoofd in

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Gwenola
28-10-2013

Als sportieve vriendinnen hebben wij hier ons geluk gevonden en volop genoten van de aangeboden sportactiviteiten. Er werd zelfs een toernooi georganiseerd en we hebben ons absoluut niet verveeld …alles ging vlot en we hebben geen klachten over deze camping met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Mooie camping

Manel
18-12-2012

Erg goed onderhouden camping, aantrekkelijke activiteiten, veel te doen en veel jongeren. We hebben een prachtige tijd gehad en gaan terug naar deze camping!!!

Niks aan te merken op de camping, het is niet duur en zeker niet voor wat je ervoor krijgt. Een heel mooi zwembad, waar goed toezicht is. Er is ook een winkeltje en een bar waar elke avond animatie is, heel leuk en goed gedaan. Het is mijn tweede keer op deze camping, ondertussen ken ik het er een beetje. Ik kan deze camping van harte aanbevelen. Fijne vakantie.

Prima Camping

Fam_T-S_Breda
18-10-2012

Dit is een prima camping met diverse faciliteiten. Het chalet waar wij in zaten was wel gedateerd maar lag heerlijk rustig aan de buitenkant van de camping met uitzicht op natuur. Redelijk entertaiment 's avonds, maar is een leuke bijkomstigheid, en geen noodzaak voor ons. Ondanks de redelijk aantal dagen regen hebben we toch heerlijk gebruik kunne maken van het overdekte zwembad. De zee is met de auto echt binnen een paar minuten te bereiken ( Wel betaald parkeren als je dichtbij wil parkeren), maar ook is er een pendelbus vanaf de camping. Voor ons zeker een camping om nogmaals te bezoeken. Ideaal om vanaf hier eens naar Biaritz of San Sebastian (Spanje) te rijden wat wij ook een keer of drie hebben gedaan.

niet voor herhaling vatbaar

linda
2-9-2012

accommodaties op zen eigen mooi, maar slaapplaatsen klein, matrassen deugen nie, resorts voel je erdoor,en bedden zeer onstabiel!!!

veel fransen aanwezig, personeel kan geen of weinig engels, ze verstaan u niet, ofwel doen ze zo. plantengroei buiten rondom mobilhome en algemeen verwildert . bij info, geen informaties wat je kan bezichtigen of rondom doen na sluiting van zwembad, en 20u is te vroeg bij warme weer

geweldig mooi strand en ruwe zee. Super

carla
4-8-2012

na een reis van 12 uur met de auto kun je in een lange rij gaan staan voor in te checken. (nog nooit meegemaakt 1 tot 1,5 uur) Onze caravan stond aan de rand van de camping helemaal achteraan. Voldoende plaats. inventaris was goed, redelijk goed schoon. Geen last van de animatie s avonds Bij de receptie spreken ze slecht engels. Animatie volledig in het frans. Op de welkomsavond worden nederlands nog niet eens vernoemd. Inschrijven voor de kidsclub kan maar 1 keer per week op zondag, hadden wij gemist. (jammer hele week mochten ze dus niet meedoen) Bijna geen nederlanders op de camping, allemaal fransen. Overdekt zwembad is klein en ondiep.' glijbanen zijn klein. te klein zwembad voor zovele gasten. S'Avonds kraampjes bij ingang camping, wel vaak dezelfde. Zee/strand op 7 km te bereiken via 1 rechte weg. Zee/strand is geweldig mooi. Ruwe zee. Niet geschikt voor kleine kinderen. strandwacht aanwezig. 2 weken geweest, met helaas 3 zonnige dagen, verder zwaar bewolkt 20-24 gr