Zoover

2019

Heerlijke vakantie ; Zo'n, zee en bergen

J. Bruijn
5-8-2019

Vrij grote camping met staanplaatsen en huuraccomodaties.

Wij hadden zelf gekozen voor een rustige staanplaats ( B63) en hadden een heerlijke grote en rustige plek.

Camping is van alle gemakken voorzien en de het toiletgebouw was altijd schoon en netjes evenals de rest van de camping.

Elke avond kinder- en volwassenen animatie voor aan de camping bij het zwembad.

Voor oudere jeugd gaat de hangplek om 10 uur dicht wat jammer is.

Dus als je meer de reuring wilt opzoeken kun je daar gemakkelijk naartoe.

Op 15 minuten lopen van het strand en om dingen te zien en te doen moet vaak minimaal 30-45 minuten in de auto richting zuiden.

Absolute aanraders: reptilarium in Labenne met kinderen/ San Sebastiaan / trein l a Rhune/ trein d ' Artouste ( wel 2 uur van de camping maar super mooi! En daar ook mountain karten)

Zee is gaaf maar blijf wel oppassen voor de hoge golven.

Veel restaurants in Hossegor.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

We hebben ons prima vermaakt

Arnout
4-8-2019

Zeer mooie camping. We hadden een kampeerplaats voor 3 weken. Wij hadden een boom midden op onze plek dus met passen en meten paste onze vouwwagen er goed op.

De kinderen hebben zich zeer vermaakt in het zwembad al is er geen schaduw te vinden

Ook de zee was fantastisch al kan deze zee wild zijn met hoge golven waardoor ze niet alleen de zee in konden.

Uitstapjes zoals naar San Sebastian, Biaritz met aquarium en cité D Ocean (3-4-5D belevenis) zeer de moeite waard

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zeker een aanrader!

Bianca
2-8-2019

Wij verbleven hier 2 weken in een mobile home via de camping zelf. Deze was prima,alles aanwezig. De camping is super! Mooie ligging,veel te doen op de camping en omgeving. Vanaf de camping loop je zo straat in waar veel eet tentjes en winkeltjes zitten. Supermarkt op de camping, maar ook in de buurt grote Supermache en Lidl. In het hoogseizoen is naast de camping een markt. Strand is vlakbij. Lopend of op de fiets te doen. Met de auto gaat sneller, zeker als je wat spullen wil meenemen. Parkeerruimte genoeg. De zee is hier echt geweldig. Onze kids hebben op hun waveboard veel plezier gehad. Strand is schoon en er is voldoende toezicht. Op de camping zelf is een mooi groot zwembad. Jammer was dat er nauwelijks schaduw plekken of parasols bij het zwembad zijn. Hierdoor lig je volop in de zon.

Het weer kan wisselend zijn. Wij hebben hete dagen gehad, maar ook veel regen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Dennie Janssens
28-7-2019

Dit is een fantastische camping welke zijn 5 sterren absoluut waard is.

Zeer ruime plekken voor de caravan/tent.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Toiletten ondanks de drukte erg netjes.

Douches daarentegen aan de vieze kant.

Ligging van de camping is top.

Zit in een straat met 6 campings, is dus een levendig straatje met diverse bars/restaurants.

Fietsverhuur mogelijk op de camping, 75 euro voor 16 dagen inclusief kinderzitje.

Zwembad is erg mooi, zou wel iets groter mogen.

Diverse uitstapjes gedaan in de nabije omgeving.

Dax 40 km, Biarritz 30 km, San Sebastian 70 km, Bayonne 15 km.

Op de fiets naar de dierentuin geweest ong 800m.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fijne vakantie gehad

Michael
10-1-2019

Wij hadden in het hoogseizoen een kids mobilhome gehuurd rechtstreeks bij yelloh. Wij waren met 2 kinderen van 1 jaar en 5 jaar. Bij aankomst netjes te woord gestaan bij de receptie en werden begeleid naar onze caravan. Deze zag er prima uit en met 2 badkamers waarvan 1 met aankleed kussen en diepe wasbak om de jongste in te stoppen. 1x was de stroom uitgevallen en was naar de receptie gelopen en voordat ik terug was stond er al iemand van de technische dienst. Er was buiten een stop uit. Camping ziet er ook netjes uit.

Zwembad zat redelijk vol. Maar dat is dan ook hoogseizoen. Het grote ronde bad is dan ook niet dieper dan 1.20 wat voor onze oudste mooi zwemmen was. Het beleid van de zwembroeken schoot er wel bij in.

Uitstapjes gedaan naar Biaritz en Saint Sebastian. Strand is lopend te doen 1.2km, wij hadden de kids in een bolderkar. Zee wel ruig. Strand mooi breed.

Animatie deed het ook leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie, schone camping

Helga
9-9-2018

Mooie, schone camping. Zeker voor Franse begrippen. Ook rustig. Grote staplaatsen voor tent en wat wij zagen super moderne stacaravans. Zeer vriendelijk personeel. Op loopafstand restaurants, winkeltjes, dierentuin, klimpark en aqualand. Ideaal im wat steden in Spanje te bezoeken en bijv Biartitz, Pau en Lourdes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader

N
7-8-2018

Gezellige familiecamping met voor ieder wat wils.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Leuke camping gelegen in mooie en warme streek.

Jens
30-7-2018

Veel negatieve reacties gelezen op voorhand dus zijn we met een beetje bang gevoel afgereisd. Maar totaal onnodig zo blijkt. Echt een leuke camping met groot zwembad en echt vriedelijke medewerkers! Ongeveer 1000m van een mooi strand gelegen met ruime parkeergelegenheid (gratis). De zee is bij momenten heel wild dus niet altijd geschikt voor kleine kinderen maar voor de grotere avonturiers zeker een uitdaging! Stadjes en markjes in de buurt in overvloed!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad op mooie camping!

Miranda
19-11-2017

De meningen over deze camping zijn zo te lezen zeer wisselend. Die van ons is heel positief, sterker nog, onze kinderen willen volgend jaar heel graag terug naar deze camping. We hadden een mooie stacaravan (van de camping) op een rustige plek. De camping is groot en er is altijd wat te doen, maar wij hebben nooit overlast ervaren, wellicht zaten wij net in een wat rustiger gedeelte. Het zwembad vonden we fantastisch en dit geldt ook voor het strand. Wij gingen met de auto, je kon altijd makkelijk parkeren. Kinderen (8 en 12) vermaakten zich prima in zwembad, voetbalveld, speeltuin of bij de tafeltennistafels. Het is er niet overbevolkt met nederlanders, met name veel fransen, maar er waren genoeg nederlandse kinderen om mee te spelen. Het weer is er wat wisselend, dat heb je snel bij de bergen en de atlantische kust, maar wij hebben ons prima vermaakt met diverse uitstapjes in de omgeving. Het zou zo maar kunnen dat we volgende zomer weer gaan!

Eenmalige luidruchtige ervaring & lakse leiding

Laurent
31-8-2017

Je verheugd je op een mooi verblijf, vooral gezien het aantal sterren en de waardering. Al gauw blijken die sterren van de hemel gevallen te zijn; hekwerken die toegang geven tot douches zijn 's ochtends om 08:15u nog gesloten (tja de poetsploeg was verlaat en de bewaking in slaag gevallen). Sanitair is verouderd en (wellicht daardoor) slecht schoon te houden/maken.

Het animatieteam was vooral 's nachts geanimeerd met zichzelf bezig, geen aandacht voor de rust van in hun directe omgeving verblijvende gasten; kortom geen regels voor medewerkers - ruimschoots gecompenseerd door veel regels voor betalende gasten! Geen toezicht bij zwembad, wel discussie over niet dragen van strakke zwembroek, camping bandjes etc. Geen toezicht op veiligheid in zwembaden, want daar is geen aandacht voor. Vooraf in Franse taal (!) voor boeking expliciet gevraagd of honden toegelaten worden op strand: Jazeker! Bij aankomst, helaas toch niet, wel een paar kilometer verder op een onbewaakt (naakt)strand waar honden vrij hun gang kunnen gaan. Voor mensen die tussen 00:00u en 07:00u rustig willen slapen: advies, denk goed na wel gedeelte van de camping dit kan bieden! De kans is >50% dat dit niet gaat lukken. Overigens Franse toezeggingen zijn weinig waard nadat je alles betaald hebt en incheckt. ter plaatse is er niet mogelijk en verbergt de leiding zich achter het contract via het reserveringssysteem van YellowVillage.