Zoover

Onvoldoende

Fijne plek, wel prijzig.

Marco Visser
11-8-2017

Een goede camping, met vooral Fransen. Kindvriendelijk. Er een strand dat ook geschikt om te kitesurfen (openbaar). Het water is lang ondiep, meerdere honderden meters (kniediep), zwemmen kan niet. Er is een kleine haven waarin je je boot via een helling in kan laten.

Er is in de avond veel annematie met muziek. Door de open overkapping is dat goed hoorbaar over de hele camping.

De prijzen in het restaurant of de afhaalbalies zijn absurd hoog.

De plekken voor tenten en caravans lijkt mij vrij klein, maar wij zaten ook in een stacaravan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

mijn geliefkoosd plekje in Frankrijk

Annik Raets
22-7-2016

Nog steeds mijn geliefkoosd plekje in Frankrijk ! Familiale en levendige camping met dag en avond animatie voor de liefhebbers (franstalige animatie - Max tot 23u/24u) Prachtige streek - autovrije fietspaden langsheen het meer. Privéstrand heel kindvriendelijk (500m ondiep water) ook ideaal om te wind - of kitesurfen.Verbleven in een Sta-caravan van 02/07 tem 16/07. Alles perfect in orde. Op de toiletten was standaard toiletpapier voorzien. Voor de kinderen waren er aparte wc-tjes en wasruimtes met mini-douche. Personeel overal vriendelijk en behulpzaam.Bij het zwembad was het ook aangenaam vertoeven met toezicht. +/- 10 km van de Atlantische Oceaan (Biscarrosse - Plage ) met toezicht. +/- 4,5 km van Biscarrosse-Ville) supermarkt(en) op de weg naar Biscarrosse-Ville (E.Leclrec en Lidl). Superette op de camping met dagelijks verse bagetten en croissants. Kortom onze vakantie was geslaagd en ons zien ze er zeker nog terug.

Tegenvallend

Margaretha
10-10-2015

Helaas was er op 11 september nog steeds tot laat in de avond heel luide muziek. Een gedeelte van het sanitair was al afgesloten. Het sanitairblok waar wij gebruik van maakten was toe aan groot onderhoud. Wifi is onbetaalbaar : 3 euro voor 1 uur.

Gereisd Met partner in september 2015

Niet wat we verwacht hadden

MK
31-8-2015

Helaas is deze camping voor ons niet geheel wat wij ervan verwacht hadden. Uitsluitend Fransen, enkele Engelse. Animatie alleen Franstalig. Sanitair niet schoon. Je moest zorgen dat je voor 12.00 uur gedoucht/gewassen was anders ging het op slot tot ca. 18.00 uur. Het is in onze ogen geen 5 sterren waard. Eerder 3 sterren. Kinderen wilde een pizza bestellen, wachttijd 1 uur. Tevens vonden wij het te duur voor wat je krijgt.

Gezellige camping behalve in het weekend

Frans van Osch
11-7-2015

De camping is gezellig maar in het weekend wordt het halve park verhuurd aan bedrijven en die maken dan de dienst uit.

Zo worden er feesten georganiseerd tot 2 uur 's nachts, en ook nog op verschillende locaties.

Verder was het sanitair niet helemaal op orde en werd zeer slecht schoongemaakt.

Bovendien dacht men regelmatig dat wij zouden vertrekken, je moest daar van te voren aangeven hoe lang je wenste te verblijven. Als je niet vertrok op de dag die je had opgegeven werd er een briefje op je camper geplakt, en er kwam zelfs een keer een caravan voorgereden die onze plaats was toegezegd, een beetje slordig allemaal.

Maar het zwembad was super, evenals het restaurant, en de Spar supermarkt, met heerlijk vers brood.

Dit was op andere campings wel beter!

Kamperen op een kermis

willem
2-10-2014

We hadden een paar jaar geleden in het voorseizoen een paar dagen op de camping gestaan. Het was toen een normale rustige camping. Nu waren we er op 6 september 2014. We werden nu van 18.00 tot 23.00 uur geterroriseerd door een gigantische herrie die door de camping zelf gemaakt werd in het open restaurant, annex terras, annex evenementenzaal. We stonden er een paar honderd meter vandaan maar dat was helaas niet genoeg. Het was alsof je op een kermis kampeerde. Aankondigingen, muziek, valse karaoke en dat tot 23.00 uur. Volstrekt onbegrijpelijk dat deze camping in vele kampeergidsen hoge waarderingen krijgt. Omdat het programma voor de rest van de week meer van hetzelfde was, zijn we de volgende dag vertrokken.

Na 4 keer nog steeds leuk

wilmagerritkor
4-1-2014

Na 4 keer nog steeds leuk .ideaal voor surfers of kitesurfers. Plaatsen voldoende groot maar let op dat je niet tussen de mobilhomes beland.

Sanitair prima en voldoende warm water.Weer afgelopen vier jaar prima .

Het meer is een prima kitespot lekker ondiep voor de kant en voldoende ruimte op het meer. omgeving mooi en twintig minuten in de auto en je staat aan de oceaan met prachtige golven.We gaan dit jaar voor de vijfde keer naar deze camping natuurlijk hebben we wel eens vies sanitair gezien en een koude douche gehad maar dat werd altijd opgelost.

Mirjam bij de balie is top!!! Wij reizen met een mega grote caravan maar hebben voldoende plek die goed bereikbaar is.Het meer is erg schoon en lekker warm water je kunt ongeveer 300 meter het water inlopen en dan sta je tot borsthoogte in het water dus ideaal voor kinderen of beginnende watersporters.In het hoofdseizoen stonde we met tien Nederlandse gezinnen op deze grote camping .We kijken uit naar de zomer van 2014.

Nooit meer,meer disco- dan familiecamping

fam Zuidervaart
4-9-2012

Vakantiepark of camping? Plekken tussen de stacaravans in. Goed verzorgd allemaal, meertje heel lang ondie, perfect voor kleine kindjes.

Wat écht verveled was was het geluid vd animatie. Tot minimaal een uur of 1 snoeihard. tot 70 dB(A) gemeten.

Vakantie profileert zich alsfamiliecampin, wordt ook zo verkocht door Phars, maar als je een plek krijgt binnen 300 meter van het zwembad (zoals wij) dan heb je dikke pech ( en je kids ook). Duidelijk en gherhaald aangegeven, maar werd niks m ee gedaan.

Les Landes is een gweldige streek, komen we zeker nog eens terug, maar deze camping nooit meer.

leuk camping, 98% Frans

Theo
20-8-2012

Mooie camping , bijna volledig bezet door Franse gasten.

Uitgebreide animatie( alleen frans) mooi zwembad en aan het meer, zeker 50 meter ondiep water

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

ideaal met jonge kinderen

Stefan
30-10-2011

Afgelopen juli 2 weken op deze camping gestaan met 3 kleine kinderen in de leeftijd van 6, 5 en 8 maanden.

Er staan veel stacaravans met daar tussendoor standplaatsen, dit was wat minder, voor ons met de vouwwagen. Plaatsen ruim genoeg +/- 80 4M. Als je dicht bij de entertaiment (in het frans) staat kan je hier wel geluidsoverlast van hebben. drankjes erg duur. Strandje aan meer ideaal voor kleine kinderen, wat minder voor volwassenen als je wilt zwemmen, tot 100m water tot kniehoogte, voor kitesurfers ideaal, mooi apart strandje. sanitair netjes met zelfs te heet water. Supermarkt voorzien van hoognodige artikelen, huur koelkast is een koelboxje in een toiletgebouw, wat onhandig. Zwembad wat aan de kleine kant voor zo'n grote camping, zeker het overdekte verwarmde gedeelte, bij slecht weer zoals afgelopen jaar.