Zoover

7,2

Grote teleurstelling

Ilse
3-9-2019

Deze camping is geen 5 sterren waard. De premium staanplaatsen zijn echt niet voorzien op kampeerders met een tent. Er liggen teveel kiezelsteentjes om deftig je tent op te zetten. De toiletten zijn absoluut niet proper, het stinkt er. Heb trouwens ook maar 1x de poetsdienst gezien en die waren niet dolenthousiast met hun werk. Om de afwas te doen moest je steeds een licht meehebben als je ging na zonsondergang want er hing geen enkel licht. Er stonden ook geen vuilbakken om iets in te gooien. Onze frigo die we gehuurd hebben was vuil toen we aankwamen. Ons huisje waar de koelkast in stond kon niet gesloten worden omdat ze op de receptie niet het correcte sleuteltje meer vonden. We hadden ook last van ratten die onze vuilzak steeds kapot beten.

Maar het meest storende aan de camping was het lawaai van de avondactiviteiten. Heb er geen probleem mee als er animatie is maar deze moet niet duren tot 23u30 op sommige avonden en vooral niet tot 2u30 ‘s nachts. Jullie verdienen het niet om 5 sterren te hebben. Het is trouwens beter om jullie niet te profileren als een camping voor kampeerders maar eerder gewoon een vakantiepark waar je accomodaties kunt huren.

Wij raden jullie alleszins bij niemand aan. Was een echte ontgoocheling deze zomer.

Gereisd Anders in september 2019

Geweldige camping in een hele mooie omgeving: echt

Jwm
26-8-2019

Heerlijke vakantie gehad: geweldige camping met mooi zwembad, verrassend comfortabele safaritent met heerlijke douche, groot terras en veel ruimte. Hele mooie omgeving, dichtbij de kust met veel leuke plaatsjes.

Gereisd Anders in augustus 2019

Mooie camping, maar let op aanbieder.

GPR Berger
26-8-2019

2 weken op deze camping verbleven. Camping is leuk, maar van de 2 zwembaden is eentje betaald. De andere was echter genoeg voor onze kinderen. Animatie is slechts beperkt aanwezig en voornamelijk 's avonds. Helaas zijn er maar een beperkt aantal ligstoeltjes bij het zwembad aanwezig. Dit betekent dus ook dat er uitgebreid handdoekjes worden gelegd. Hier wordt helaas niet tegen opgetreden en je ziet dan ook continue veel mensen op het zand of gras liggen terwijl de helft van de ligstoeltjes uren lang alleen door een handdoek worden bezet. Helaas hadden wij via touroperator geboekt en na aankomst moesten we eerst nog 2 uur schoonmaken. Verder was alles versleten, kapot of niet passend. Een kapot WC slot was bijvoorbeeld buitengewoon irritant met een goede vriend als gast. Een niet werkende airco ook, bij 30 graden. Alles kregen ze niet gerepareerd in 2 weken tijd. Overigens staan er op de camping alleen nog chalets.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super

Kim
25-8-2019

Top camping. Netjes. De dieren van de camping staan er goed bij. Er is erg veel te doen in de omgeving en een super service dat je met het busje mee kan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

We missen de mogelijkheid inclusief katoenen lakens en te

Mark Hoegen
14-8-2019

We missen de mogelijkheid inclusief katoenen lakens en handdoeken te boeken. Alleen wegwerp lakens welke niet prettig waren. Konden deze ook niet huren. Wij waren dit echter wel gewend van andere parken.

Prima camping

Fred
14-8-2019

Prima camping. Veel faciliteiten, leuk zwembad. Sportgedeelten ruim opgezet. Vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in augustus 2019

Mooie camping in mooie omgeving!

Johan
10-8-2019

De camping is mooi gelegen op een heuvel. Ook de zwembaden zien er schoon en verzorgd uit. Wij hadden een stacaravan van touroperator. Deze was verre van schoon bij de oplevering. Ook de vertegenwoordiger ter plaatste, een Engelsman, vond het wel prima zo. Kwam op een gegeven moment een gasbarbeque brengen die echt ronduit te vies om aan te pakken was. Gewoon aluminium folie erop en verder bakken, werd er gezegd. Het ding was ronduit gevaarlijk en we hebben deze dan ook niet meer gebruikt. Jammer voor de camping en de omgeving, want de kinderen (14 en 12) vonden de camping super. Er is ook genoeg te doen in de omgeving, zoals SAN Sebastián, het strand van Biarritz en de Pyreneeën

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooie camping in geweldige omgeving.

Corinne
9-8-2019

Mooie camping met voornamelijk huuraccomodaties. Wij waren met de tent. Daarvoor was 1 straatje aan het einde vd Camping. In dat straatje was weinig verlichting en na regen veel modder op de plaats. Met caravan of camper had je daar weinig last van. Op de plaatsen ligt voor de helft grind dat is minder fijn voor grote tenten. We hadden een schuurtje met daarin koelkast en tuinmeubelen. Ook een kleine picknicktafel op iedere plaats. Hou rekening met ratten. We hadden regelmatig bezoek van deze knaagdieren. Dus vuilnis en eten goed afschermen. Een campingkastje was kapot geknaagd, dus eten goed opbergen als je met de tent bent. Super mooi nieuw zwembad met glijbanen Restaurant was gezellig, vaak live muziek. Via een poortje kun je de camping aan de achterkant verlaten en ben je in 800 meter bij de molen voor vers brood/koekjes. Daar is ook een restaurant. In 35 min. Lopen ben je bij zee. Mooie omgeving. Niet veel Nederlanders op camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Wellicht nog eens terug.

MS Willemse
10-9-2018

Prima Camping. Hele mooie omgeving. Prijs/Kwaliteit verhouding is goed. Na 23.00 moet het rustig zijn en dat is het dan ook. 3e week aug. hoofdzakelijk Franse bezoekers. Weinig landgenoten iig. Plaatjes als Biarritz, Bidart op steenworp afstand. Parkeren in Biarritz is wel een probleem . Vandaar dat wij dit op een stralende zondagochtend hebben bezocht. Golf van Biskaje is prachtig. Mooie golven en het water heerlijk van temperatuur. Op de camping worden wel wat activiteiten georganiseerd maar dit stelt niet al teveel voor. Leuk voor de kids is wel het klimpark op de camping. € 13,- hiervoor is het eeker waard. Wij hebben het er naar ons zin gehad. Hadden nog wel langer willen blijven om nog van de omgeving te kunnen zien.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

never again

Marlies
27-8-2018

vies, klein huisje, gevaarlijk voor kinderen en volwassenen. Geiser die slecht werkte, koolstofmonoxide gassen onder afdakje van huisje door slechte afvoer, deze gassen leken ook binnen te komen. slechte service, kortom een ramp.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018