Zoover

7,2

Wellicht nog eens terug.

MS Willemse
10-9-2018

Prima Camping. Hele mooie omgeving. Prijs/Kwaliteit verhouding is goed. Na 23.00 moet het rustig zijn en dat is het dan ook. 3e week aug. hoofdzakelijk Franse bezoekers. Weinig landgenoten iig. Plaatjes als Biarritz, Bidart op steenworp afstand. Parkeren in Biarritz is wel een probleem . Vandaar dat wij dit op een stralende zondagochtend hebben bezocht. Golf van Biskaje is prachtig. Mooie golven en het water heerlijk van temperatuur. Op de camping worden wel wat activiteiten georganiseerd maar dit stelt niet al teveel voor. Leuk voor de kids is wel het klimpark op de camping. € 13,- hiervoor is het eeker waard. Wij hebben het er naar ons zin gehad. Hadden nog wel langer willen blijven om nog van de omgeving te kunnen zien.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

never again

Marlies
27-8-2018

vies, klein huisje, gevaarlijk voor kinderen en volwassenen. Geiser die slecht werkte, koolstofmonoxide gassen onder afdakje van huisje door slechte afvoer, deze gassen leken ook binnen te komen. slechte service, kortom een ramp.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie, chique en groene camping.

Familie Apeldoorn
17-8-2018

Le Ruisseau gaat op ons favorietenlijstje. Mooi aangelegd complex, hoofdzakelijk caravans, ruim opgezet, veel groen, goed restaurant. Ook bar bij zwembad, fijne ligbedden en genoeg extra ruimte om op het gras(!) te liggen, als de bedjes bezet zijn, want ook hier natuurlijk de beruchte badlakenleggers. Een mooie mix van Fransen, Engelsen en Nederlanders. Opmerkingen; het complex is verdeeld over 2 sites waar een openbare weg doorheen loopt, niet storend maar belangrijk om te weten. In het lager liggende deel is wel een eigen zwembad, maar dat is een betaald zwembad, behorend bij een Spa, heel apart. Het gratis zwembad ligt op het hoger gelegen deel en is flink verouderd en niet verwarmd, de ruige zee (niet voor kleintjes!) was qua temperatuur aangenamer! Locatie camping is perfect, Biarritz en San Sebastian dichtbij en strand ook op rijafstand. Parkeren aan strand is een ramp, maar er is een gratis pendelbusje.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Gezinsvriendelijk

Monique
9-8-2018

Prima camping voor verblijf met gezin.

Met name het gedeelte waar zwembad etc aanwezig zijn.

Alles op 1 plek bij elkaar op d camping is perfect.

Voor de dejeuner vanaf 17 jaar zou ik het niet meer zo snel doen.

Jonger dan 17 perfect.

Gereisd Anders in augustus 2018

OK camping in een gebied waar veel te beleven valt

Andy
6-8-2018

Matige incheck service, niet voldoende informatie gegeven over de camping zelf zoals activiteiten etc (boekje ontbreekt). De airco in de caravan was ge-timed na 2 uur uit te gaan, op zich niet gek. Echter s avonds was het zonder airco snikheet ! Beter zou zijn om de timer tussen 7 pm en 7 am er af te halen. De ventilator was kapot en er ontbraken messen. Gelukkig was het weer uitstekend en uiteindelijk hebben wij mede hierdoor (zwembad was leuk) ons kunnen vermaken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

Beaurin
18-9-2017

Ver van het strand moet altijd in de auto

Strand heel mooi omgeving ook

Veel te zien in de omgeving

Gereisd Met partner in september 2017

Top vakantie!

m
4-9-2017

Super zwembad! Mooie omgeving! Gaaf klimparcours voor de kids op de camping. Kids willen zeker weer terug

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping, sanitair aanpassen

Rianne REUVEKAMP
14-8-2017

Meer volwassen wc's bij sanitairgebouw kampeerplaatsen. Aparte wc's voor dames en heren. Vaker schoonmaken.

Lange wachttijden afhaalpizza.

Wasmachines werken niet optimaal.

Gereisd Anders in augustus 2017

Nooit meer

Martine van Velzen
11-6-2017

Je moet in het hoogseizoen voor 1 van de zwembaden betalen. De winkel is slecht gevuld. Het hoogte verschil is enorm als je naar een zwembad wilt. Het is absoluut geen 5 sterren camping. Bij een beetje drukte wordt het personeel klant-onvriendelijk. Het zwembad werd niet schoongehouden. Slechte organisatie; we kregen na 1,5 week pas een tec voor de slagboom en bandjes voor het zwembad.

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie camping met veel fasciliteiten

Marcel KATS
1-6-2017

Camping met mooie caravans. Wij hadden de type Family: net nieuw en comfortabel. 2 zwembaden en een winkeltje met primaire producten. 's-Morgens konden we hier onze croissants en stokbrood halen!

Gereisd Anders in juni 2017