Zoover

8,7

Heerlijke vakantie

Fam. Jansen
18-5-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie zwembaden en goede hygiëne zowel op de kamers als op het gehele resort. Heerlijk eten en daarom is all inclusive een aanrader. In de middag bestel je a-la-carte bij het zwembad en 's avonds is er een uitgebreid buffet. Handdoeken service prima. 3 speeltuinen en één met een opblaaskasteel.

Minpunten waren dat het binnenzwembad nauwelijks werd verwarmd, je veel moeite moet doen om in de sauna te kunnen en de kamers redelijk gehorig zijn. In mei is het zwemwater buiten nog wel erg koud, maar dit komt doordat het water nog niet is opgewarmd. Ook zijn veel restaurants begin mij in het centrum no gesloten omdat het seizoen nog moest beginnen. De stoepen naar de haven zijn aan vervanging toe.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Wat een fantastisch hotel!

Linda Pex
15-10-2018

Wij zijn hier 1 week geweest eind sept / begin okt 2018. Het weer was redelijk tot goed, het windje was af en toe fris maar we mochten niet klagen. Het hotel is fantastisch mooi. De kamers zijn prachtig, met heerlijke bedden. Het is een kleinschalig complex dus erg overzichtelijk. All inclusive is absoluut een aanrader. Alle cocktails en sterke dranken waren inbegrepen. Voor de kinderen lekkere ijsjes, slush puppie en kindercocktails. Het eten in de middag was aan het zwembad heerlijk. Buffet was afwisselend, maar toch 2 keer in de haven wezen eten. Het steakhouse is een aanrader aan de haven. Het strand was prachtig, liep geleidelijk af en het is een zandstrand. Al met al een absolute aanrader.

Fijn verblijf gehad.

Tamara
3-10-2018

Fijn appartement met goede bedden. Babybedje stond klaar en in de woonkamer was een bank waaronder een bed vandaan geschoven kon worden.

Keukentje was niet heel bijzonder. Er waren twee pitten dus echt goed koken ging niet. Bij aankomst stond er wel een flesje afwasmiddel en was er een keukenhandoekje, maar geen sponsje of doekje voor het afwassen.

Alles wordt netjes schoon gemaakt en schoon gehouden. Je krijgt handdoeken voor aan het zwembad en die worden drie keer per week vervangen.

Wij hadden alleen logies, maar hoorden van anderen dat het eten goed was.

Een fijne vakantie gehad in het hotel. Loopafstand naar de haven en naar meerdere supermarktjes. Geen grote in de buurt helaas.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!!

Van Nistelrooij
26-9-2018

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Zafiro Menorca. Een waar walhalla voor kids. Waar wij van te voren dachten vooral in het Piratenbad te zwemmen vond onze zoon het grote zwembad met opblaasbal ook fantastisch. Het eten was goed, zelf vonden wij het erg prettig om tussen de middag a la carte te kunnen lunchen bij het zwembad. Personeel was allemaal heel aardig en betrokken, na een paar dagen ken je iedereen. Het animatieteam was leuk met de kids en iedere avond was er ook voor de volwassenen wat te doen. Wat wij erg prettig vonden is dat je bij All-Inclusive in glas geserveerd kreeg (ipv plastic bekers). Het weer was in September nog hartstikke zomers ☀️ Ik raad dit hotel vooral aan als je jonge kinderen hebt!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Prima vertoeven, helaas animatie onder de maat

Fam Hemmelder
24-9-2018

Net terug van 11 dagen vakantie bij Zafiro. Wij hadden logies geboekt, prima keuze. Genoeg supermarkten op loopafstand om iedere ochtend verse broodjes te halen (200 meter). Ontbijt bij Zafiro was jackpot (24 euro pp per dag).

Daarnaast hadden we een swimup geboekt en zaten in gebouw 1. Echt een fantastische keuze wanneer je kids nog slapen. Je zet de babyfoon buiten op tafel en kunt ontspannen zwemmen of zonnen op je grote terras met ligbedden. Het complex bevat meerdere gebouwen met een zwembad. Ons zwembad (ca 15m bij 10m) telde 6 swimup kamers, ideaal waardoor het ook lekker rustig was in het zwembad. Overigens gratis badhanddoekenservice aanwezig.

Kamer: iedere dag schoonmaak (incl schone handdoeken) en kon prima om de slaapjes van de kids heen geregeld worden. Erg fijn.

Daarnaast konden er 2 babybedjes in de slaapkamer geplaatst worden zodat de schuifdeuren gesloten konden worden en je ongestoord in en uit kon lopen.

Goed hotel

Eliza
10-8-2018

Mooi hotel. Kindvriendelijk, goed en gevarieerd eten, zeer vriendelijk personeel, leuke zwembaden, leuk entertainment de hele dag door. Kamers zijn klein met zn vijfen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Susan
27-6-2018

Fijn hotel. Mooie, schone kamers. Kamers worden onderhand elke dag schoongemaakt. Heel aardig, kindvriendelijk personeel. All-inclusive gehad: buffetten gevarieerd en eten prima. Geen lange rijen. En ook niet onbelangrijk: altijd bedjes vrij bij het zwembad. Qua zwembad voldoende afwisseling voor (kleine) kindjes.

Alleen maar lof!

OTA Lourier
22-6-2018

Fantastisch hotel om met kleine kinderen naar toe te gaan! Wij zaten all-in en ook dit was perfect! De zwembaden en animatie zorgen ervoor dat onze kinderen zich geen seconde hebben verveeld. Complimenten voor het animatieteam met hun engelen geduld met al die over-enthousiaste peuters en kleuters. Het complex is schoon, de kamers zijn ook prima!! Leuk strandje dichtbij. Wifi werkt niet overal optimaal, maar geen probleem als je filmpjes voor de kinderen0 etc offline op de ipad zet. Onze oudste dochter is 2 x haar tasje verloren, en tot 2 x toe lag het tasje bij de receptie. Wel de slippers van onze jongste kwijtgeraakt, maar zojuist een e-mail gekregen vanuit het hotel dat ze gevonden zijn en dat ze de slippers kosteloos opsturen. Wat een service! Alleen maar lof!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Super fijne vakantie gehad!

Dayenne
18-6-2018

Wij hebben hier een super leuke vakantie gehad met onze peuter van 3. Het piratenbad is geweldig. Onze kleine heeft zich hier goed vermaakt. Maakte niet uit op welk moment van de dag je aankwam bij het zwembad (piratenbad of hoofdbad) er was altijd een plekje. Voor 9 uur 's ochtends mag je geen handdoeken neerleggen, dat vonden wij wel prettig. Het eten was goed. Elke dag pasta, pizza, vlees, vis maar wel steeds in andere variaties. Er is een speciaal stukje met eten voor kinderen. Je kunt 3 keer per dag in het buffetrestaurant eten, maar je kunt er ook voor kiezen te lunchen bij de zwembadbar. Daar werd gewoon je bestelling opgenomen en kon je gewoon bv club sandwich, tosti of hamburgers eten. Kamer (standaard 2-kamer app) was heel netjes en voor ons met z'n 3-en prima, maar voor grotere gezinnen misschien ietwat klein. Handig dat de kamer beschikt over een koelkast en magnetron. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Fantastische vakantie met kinderen!

Anoniem
31-8-2017

Net terug van een super vakantie mer 2 kinderen! Mooie gerenoveerde kamers. Alles word goed schoon gehouden, zowel de kamers als alles er omheen. Als er een probleem is, staat er binnen 5 minuten iemand voor de deur om het op te lossen. Zwembaden zijn super voor de kinderen, vooral het piratenbad. Er was altijd wel plek om te zitten. Elke dag leuke animatie, onze kinderen hebben hiervan genoten, inclusief wij zelf. Vriendelijk personeel. Veel eet tentjes bij de haven, goed lopend te doen, heerlijk eten voor normale prijzen. Mooi strand, ook niet overdreven druk. Enige advies; huur een auto als je de omgeving wil ontdekken. Absolute aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017