Zoover
Appartement Pueblo Menorquin

Appartement Pueblo Menorquin

Appartement
8,9

Heerlijk rustig plekje, perfect met jonge kinderen

Patty van Baaren
16-1-2019

We hebben hier twee weken een heerlijke vakantie gehad met onze anderhalf jarige zoon. Het appartement is heel ruim en schoon. De inrichting is wat oubollig, maar het voldoet aan wat je nodig hebt. De keuken is goed uitgerust om er ook echt fijn te koken.Wij hadden een auto gehuurd en hebben twee weken lang van alles ontdekt. Leuke stadjes, strandjes, mooie natuur en de leuke dierentuin. Alles is binnen een uur te rijden. Op loopafstand (echt nog geen 5 min) is een klein strandje en het dorpje met de haven is ook binnen 10 minuten te lopen. Alles is gericht op jonge kinderen. Dat was voor ons echt een pluspunt.

De vriendelijke receptie van Pueblo menorquin denkt echt met je mee. We mochten de laatste dag iets langer in ons appartement blijven, zodat onze zoon nog fijn kon slapen, voor we naar het vliegveld moesten vertrekken.

Kortom: we hebben genoten van onze vakantie hier en we hebben dit voor volgend jaar weer geboekt!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Voor herhaling vatbaar

Mandy
19-9-2018

Fijn kleinschalig complex in een prachtige tuin. Het appartement was ruimer dan verwacht en de gratis dubbele airco was erg prettig. In 12 dagen hebben wij 3x schoonmaak en handoekenwissel gehad. Zwembad was groot, schoon en overzichtelijk met plek voor iedereen. Perfecte ligging: een tweetal strandjes en de gezellige haven op (korte) loopafstand. Als we dan minpunten moeten noemen zijn dat de, naar onze smaak, harde bedden. Ook het tuinpad was ongelijk, wat bij onze peuter geregeld voor een struikelpartij zorgde. Maar, wij bevelen deze accommodatie zeker aan!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Geweldig relaxte vakantie.

Liesbeth
9-9-2018

Prettig/prachtig appartementencomplex in een heerlijke goed onderhouden tuin. Jammer dat voor een 8 daagse verblijf maar 1x een handdoekwissel wordt gedaan.

Gereisd Met partner in september 2018

Fantastisch!

Jolanda
21-7-2018

Het park is mooi aangelegd met veel groen en het is schoon. Het appartement was ruim met veel voorzieningen. Groot terras met zitje. Overal goede Wifi. Heerlijk zwembad en altijd plek!

Vriendelijk personeel en als er iets stuk was werd het meteen gerepareerd. Er werd minder schoongemaakt dan we gewend zijn, maar was voor ons goed genoeg.

Prima geslapen. Misschien nieuwe matrassen? :)

Diverse supermarkten in de buurt en ook op loopafstand is een gezellige haven met veel betaalbare restaurants.

We hebben een auto gehuurd om het eiland te verkennen en dat is prima te doen. Geen druk verkeer en iedereen rijdt beschaafd. Het eiland is rustig, groen en schoon en biedt diverse mooie plekjes zoals prachtige baaien.

Kortom: een geweldige plek om vakantie te vieren.

Tip: Hou in het voor- en naseizoen wel rekening met de aanwezigheid van (veel) kleine kinderen. ;)

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Leuk!

Fam.p
6-6-2018

Leuk ruim appartementen complex. Overal is wifi aanwezig. Netflix op de tv. Voor baby's is het handig een babyfoon mee te nemen. Bij de boeking proberen aan te geven voor een huisje dichtbij het zwembad. Verder zijn de prijzen hier op het eiland te vergelijken met de prijzen bij ons. Supermarkt Julia aan het einde van de weg is betaalbaar! Aan te raden is om een auto te boeken, als je het eiland wilt bekijken is een auto een pre. Schoonmaak is goed. Matrassen zijn wel aan vervanging toe. Aan te raden met kleine kinderen is de dierentuin loc de menorca!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Super plekje!

joris
21-9-2017

Hier met onze 2 kindjes geweest in september. Prachtig appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. 50 metet van strand. Prachtig zembad en alles geel schoon. Absolute tip is eetcafe Why Not dat 100 meter verder aan het strand ligt. Heerlijk eten en fantastische bediening.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Paradijselijk

Ter Horst
24-6-2017

Mooi ruim appartement met zeer stille airco. Ruime slaapkamer met airco. Mooi groot zwembad. gratis Wifi in het gehele complex.

Gereisd Met partner in mei 2017

Prima appartement

Luijten
21-9-2016

3-kamer appartement is ruim genoeg. Leuk eigen terras, schoonmaak is goed. Bij aankomst ruikt het lekker fris. Personeel is erg vriendelijk.

Zwembad vinden wij niet kindvriendelijk voor kinderen onder de 4. Ondiepste is 60 cm. Zwembad heeft ook wel wat onderhoud nodig. De trapjes zijn erg wankel.

Er is weinig te doen voor de jongste geen glijbaan of speeltoestellen op het terrein (buggyeiland?)

Het is ook jammer dat er geen bar oid bij de receptie zit, ik denk dat hier wel animo voor is omdat je daar alleen wifi hebt.

Ruime appartementen in groene tuin

Susanna
16-9-2016

Mooi park in mooi aangelegde tuin. Groot zwembad en via de achterdeur zo op het strand. Haven met geweldige restaurants op loopafstand. Supermarkt en bus halte naast de deur

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Erg mooi park op een fijn eiland

Johanna
11-9-2016

Park is mooi ingericht met bloemen en planten. Elk huisje heeft een eigen terras beneden en een dakterras. Sommige huisjes hebben wel weinig privacy op het terras omdat ze langs het looppad liggen. Wij hadden nummer 24 en die heeft veel privacy. Huisjes zijn ruim en prima ingericht. Fijn dat er (gratis) airco is. Matrassen zijn wel aan vervanging toe maar was nog wel te doen.

Medewerkers bij de receptie erg vriendelijk. Wij bleven 4 nachten en zouden geen schoonmaak krijgen, maar desondanks was er een keer schoongemaakt.

Ligging tov supermarkt, stadje (Cala n Bosc) en strand is heel goed. Alles binnen een paar honderd meter lopen.

Als je wat meer vh eiland wil zien, is een auto, scooter of fiets aan te raden. Wij hadden een dag een fiets gehuurd, maar kwamen er wel achter dat de afstanden erg groot zijn, omdat er geen wegen langs de kust lopen.