Zoover

8,1

Erg leuke vakantie gehad

Marsha van Exter
11-11-2018

Top vakantie gehad, goed verzorgd en appartementen zijn modern en schoon. Het is wel erg Duits, dus bijv. bij de kinderdisco hoor je alleen maar Duitse muziek etc. Ligging is perfect, overal lekker dicht bij. Wel ver van luchthaven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke, zorgeloze vakantie!

Esther v Oosterom
11-9-2017

Met ons zoontje van 15 maanden zijn we naar grupotel Aldea geweest. We hebben erg genoten. Ontzettend mooie en nette accommodatie. Appartement is prachtig en netjes. Campingbedje aanwezig met beddengoed. Kinderstoel op aanvraag. Het appartement wordt erg goed onderhouden. Elke dag schoonmaak. Personeel werkt erg hard en is vriendelijk. Twee mooie zwembaden. Kinderanimatie aanwezig.

Wij hadden ontbijt erbij geboekt. Genoeg keuze en keurig verzorgd. We hebben 1x gedineerd. Kost 20,- p.p. exclusief drinken. Verder veel restaurantjes bij de haven. Tegenover het complex een supermarkt waar je ook nog pizza kan afhalen. Genoeg activiteiten te doen. Bijv. met glasbodemboot varen. Wij wilden een auto huren, maar omdat we geen 25 jaar zijn, was dit duurder (95,-) Dus helaas niet gedaan. In september wordt het weer wel wat wisselvalliger. Wij hadden wat meer bewolking af en toe. Dan is het wat fris om te zwemmen. We hebben het super naar ons zin gehad en komen nog eens terug om het eiland verder te verkennen. Nu waren we vooral gebonden aan de slaapjes van onze zoon. Smiddags gingen we met de babyfoon naar het zwembad. De zee is overigens bereikbaar via een zandpaadje.

Had alles voor onze eerste gezinsvakantie

Dagmar
1-9-2017

Het appartement is mooi ingericht en alles is net nieuw. Keukentje heeft alles aan boord, magnetron, waterkoker, broodrooster. Wij reisden met onze dochter van 9 maanden en ook het campingbedje werd keurig verschoond door housekeeping. Deze kwam elke dag langs. In de straat op ongeveer 200 meter is een supermarkt Julia en die heeft alles wat je maar nodig hebt, van een grote alcoholafdeling tot babyspullen. Wij kwamen 's ochtends aan en ons appartement was direct beschikbaar, wifi is gratis. Wij hadden appartement nummer 6 en 10 stappen uit ons appartement en we stonden aan het zwembad, hadden ons eigen dakterras dus als onze dochter sliep namen we de babyfoon mee, bereik was net toereikend. In zowel de slaapkamer als in de huiskamer een grote flatscreen aan de muur, het ontbreekt je aan niks. Strand om de hoek dus het had alles wat wij nodig hadden. Haven op 10 min lopen afstand. We hebben het erg leuk en mooi gehad! Je kan met de bus naar Cuitadella voor 1,95 euro per persoon, kids tm 4 gratis.

Fenomenaal!
25-8-2017

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad in Cala 'n Bosch. We zaten in het Gruphotel Aldea direct aan het strand. Het water was heerlijk verfrissend. Natuurlijk ik het gezellig druk op het strand maar dat weet je. Genoeg te doen daar ook voor de kinderen. Er waren van die leuke waterfietsauto's met daarbovenop een glijbaan...te gek gewoon!. Erg mooie appartementen met airco en een mooi terras. In het appartement ongewoon goede bedden,twee flatscreen tv's, mooie badkamer,zitkamer en de keukenuitrusting was ook boven verwachting! Er stond een magnetron,waterkoker en een broodrooster...nou wat wil een mens nog meer! We hadden ontbijt bijgeboekt, we wisten niet wat we zagen....zoveel eten en voor elk wat wils.Van een broodjes tot pannenkoeken.Van gewone melk tot sojamelk, glutenvrij,lactosevrij en al wat daartussenin zit.Eigenlijk moet degene die dit leest er zelf maar een kijkje gaan nemen.Personeel zeer vriendelijk. Auto huren is ook geen probleem en de omgeving verkennen is een aanrader. We zijn bij verschillende stranden geweest en stuk voor stuk zijn het plaatjes.

...Mensen dit is gewoon een aanrader en wij gaan volgend jaar gewoon weer......Kijk er nu al naar uit.....

Heerlijk !

Marianne
12-6-2016

Wij zijn twee weken geweest en hebben het erg naar ons zin gehad.

Het leuke is dat je je eigen "huisje"hebt met alle comfort van een hotel.

Erg aardige mensen,zeker in het restaurant.Wij hadden halfpension en dat was prima.Het enige wat we jammer vonden was dat je voor een waterkoker,koffiezetapparaat apart moest betalen.Ik vind dat dat er standaard in thuis hoort.

Verder hadden we een huisje met zij-zeezicht en dit was volgens ons wel leuker dan dat je aan de straatkant zat.

Veel mensen met kleine kinderen(0-3 jaar) en daar werd erg goed rekening mee gehouden.

Verder ligt het complex een paar meter van een prachtige baai met strandje.

Rustige omgeving,kortom wij gaan zeker terug.

Prachtige, rustige locatie!

Mark
19-6-2015

We kunnen deze locatie iedereen met kinderen aanraden! Ruim gelegen appartementen, kleinschalig, rustig, veel groen en twee schone zwembaden met kindergedeelte en lifeguard. Direct aan het strand (andere strand op 10 min lopen) en 5 minuten van de haven met alle restaurantjes. Ontbijt is uitgebreid en wordt goed aangevuld. Kinderstoelen aanwezig. Altijd bedjes en parasols beschikbaar aan het zwembad en gratis badhanddoekservice. Dagelijkse schoonmaak en verschonen handdoeken. Verwacht niet veel van het kleine keukentje met 2 pitten en weinig keukenmateriaal. Wifi is prijzig, € 18 p.w., maar werkt wel prima.

Voor een appartement aan het grote zwembad op de bgg: 98-107. Voor babyfoons is een appartement aan de zwembadzijde sowieso handig. Verwacht weinig van Cala 'n Bosch. Leuke haven met vele restaurantjes maar verder stelt de plaats niet zo veel voor. We hebben een aantal andere complexen van Grupotel bekeken maar zoek je een rustige, kleinschalige locatie dan is Aldea de beste keus.

Heerlijke vakantie

Gerben en Sharon
31-5-2015

Samen met ons zoontje van 13 maanden zijn wij een week in Grupotel Aldea verbleven. Een heel mooi complex met een super ligging. Het eten was heel goed; gevarieerd en lekker. Goede schoonmaak. Een minpuntje: in het appartement is geen koffiezetapparaat of waterkoker.

Wifi is prima. In de huisjes betaal je 18 euro per week. Je moet wel steeds de code invoeren. Bij de receptie en bar is het gratis.

De kinderen slapen in campingbedjes met een dikker matrasje. Het is ook netjes opgemaakt. Een kinderstoel moet je huren voor 6 euro per week.

Leuke vakantie gehad!

Mandy
19-9-2014

We zijn net terug van een weekje vakantie in dit hotel. Wij hadden logies/ontbijt. Savonds kan je erg leuk bij het haventje eten voor een goed betaalbare prijs, overal Nederlandse menukaarten en kids menu's dus heel goed te doen met kleine kindjes. Ontbijt is erg goed in het hotel! Zwembad is heerlijk met de groene ligweide erbij. In dit hotel ook genoeg ligbedjes, niemand die sochtends al zijn handdoek op de bedjes legt. Locatie van het hotel is ook super, aan het strand en heel dichtbij het haventje. Recht tegenover het hotel zit een supermarkt. De kamers van binnen vonden wij wat minder, slechte bedden, aantal dingetjes kapot en de schoonmaak vonden wij ook matig. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad met kindje van 3 jaar en kindje van 3,5 maand.

grupotel aldea Cala'n Bosch prima voor gezin

john
9-8-2014

( we waren met 2 kinderen, 11 en 4 jaar)

We hadde de reviews die al eerder waren gepost gelezen en waren dus goed ingesteld en voorbereid.

strand dichtbij, zwembad dichtbij, er zijn actviteiten door grupotel aldea zelf, maar ook activiteiten touroperator. Sommigen hebben we meegedaan.

ontbijtbuffet prima en uitgebreid, mogelijkheid om s'avonds daar zelf ook te eten voor hele gezin a 54 euro.

restaurants bij haven OK en spotgoedkoop

restaurants elders ook OK

3 airco's in het apartement dus ook voor de slaapkamers.

wifi werkt goed, bandbreedte prima voor email en normale websites.

voldoende tv kanalen, internationaal en ook een nederlandse.

iedereen aardig, ook restaurantbaas ;-)

Aanwezig nederlanders, zwitsers, scandinaviers, duitsers en engelsen, allemaal met kinderen.

Hele gezin heeft goede vakantie gehad.

zeer gunstige ligging t.o.v. strand en centrum

Fam. De Klein
30-7-2014

Ons appartement lag aan het zwembad en op de begane grond, ideaal. Het was wel wat magertjes ingericht in de keuken (géén waterkoker, een 2 pits plaat, pannen konden niet naast elkaar op de plaat staan). Het app werd elke dag schoongemaakt, heerlijk! De animatie was erg gericht op de Duitse kinderen. Strandhanddoeken zijn gratis bij de receptie. Buggy, kinderbed, -stoel zijn te huur. Het strand ligt ernaast en het centrum is op loopafstand. Wij hadden LO en aan de haven heb je voldoende restaurantjes (gericht op kinderen) . We hebben 1x gegeten op het park, maar dat was echt niets. N 30 min. waren de schalen leeg inclusief het ijsbuffet. Het ontbijt was echter uitstekend en zeer uitgebreid. De pannenkoeken waren geliefd bij onze dochter. De restaurantmanager was erg onbeschoft tegen het andere personeel en onvriendelijk vooral toen hij een weekend moest werken. Al met al hebben we een hele leuke vakantie gehad op dit park maar we gaan hier niet naar terug.