Zoover

Sorteren

heerlijk hotel

peter peulen
14-4-2017

perfecte uitvalsbasis, goede verzorging, attent personeel, rustige ligging en toch aan de gran via.

Fijn hotel

Elly
5-6-2015

Hotel Mayorazgo in Madrid is een hotel wat heerlijkin het centrum ligt. Heerlijke buffetten en goede kamer.

Fijn hotel hartje centrum

Roy
27-9-2014

Best Western Mayorazgo ligt hartje centrum Madrid, vlakbij de metrohaltes Plaza d'Espagna en Santo Domingo, op loopafstand van het koninklijk paleis, Callao, Plaza Mayor en Sol.

Het is een groot en druk hotel, met veel groepen (bussen). Dit zorgt voor hectiek bij het ontbijt. Het personeel kan het dan niet bijhouden om tafels op tijd op te ruimen en het buffet bij te vullen.

Personeel aan de receptie is vriendelijk, maar elk moment van de dag aan de telefoon. Ook als ze je aan het helpen zijn, wordt er tegelijk vrolijk doorgebeld.

De kamers zijn erg donker. Ook met de gordijnen ver open en alle lichten aan, hing er een sombere donkerte. Ook hebben de kamers op de verdiepingen geen eigen luchtverfrissing waardoor het muf ruikt. Kamers op de begane grond hebben daar geen last van. De bedden zijn heel goed - dat hoorden we van verschillende kanten.

Internet op de kamers werkt goed en is gratis.

Al met al een goed hotel voor een stedentrip, als je niet veel luxe verwacht.

uitstekend verblijf

njo
27-10-2013

qua ligging zeer centraal, waardoor de belangrijkste pleintjes zeer goed (per voet) bereikbaar zijn. Het hotel heeft een authentieke en luxe uitstraling . Eerder geplaatste reviews over slechte kwaliteit worden door ons echt niet herkend! De kamer was netjes en erg schoon, de bedden uitstekend!, de badkamer en toilet schoon. Wel zeer gehorig. Ontbijtbuffet was meer dan voldoende, miss iets minder voor een 4* hotel. Dit geldt ook voor de inrichting van de gang en lounge, maar de klantvriendelijkheid scoorde 5*. Onze kamer leek recentelijk opgeknapt, of dit voor alle kamers geldt, weten we niet. We zagen wel klusjesmannen bezig bij een paar kamers.

We boeken altijd 4* accommodaties en dit hotel doet als geheel echt niet onder. Bij een volgend bezoek aan Madrid zijn we hier weer te vinden!

Fantastische locatie, echte aanrader!

monique_opreis
27-7-2011

Best Western Hotel Mayorazgo heeft een super ligging, midden in het centrum, maar zo dat je geen geluidsoverlast hebt. Je loopt overal in een paar minuten naar toe, en er ligt een metrohalte op nog geen 500 meter!

Het personeel in de receptie is erg vriendelijk, en heel behulpzaam, de kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid, voor ieder wat wils! 's Avonds gingen we dineren op één van de leuke pleinen in de omgeving.

Het hotel is prima te boeken via de reserveringscentrale, maar vraag dan wel naar een goedkopere prijs dan ze je in eerste instantie aanbieden. De uiteindelijk prijs is verrassend laag voor een hotel dat zo centraal gelegen is. Echter aanrader, zowel voor toeristische als ook voor zakelijke gasten!

goed hotel!

Hanneke
17-5-2011

Dit is een goed hotel voor een bezoek aan Madrid! Het personeel is heel vriendelijk en biedt goede service. Ze zoeken op verzoek informatie op internet voor je op en helpen je waar nodig. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid voor buitenlandse begrippen. Ook de ligging is goed: vlakbij 2 metrostations en maar een paar haltes reizen voor de belangrijkste bezienswaardigheden. Een echte aanrader!

Prima hotel

Petra
14-4-2009

Met een groep vriendinnen verbleven we in dit hotel. In totaal 3 nachten. Bedden kort maar dat werd goed gemaakt door het matras! Ligging super. Ditchtbij pinapparaat, restaurantjes en barretjes en Metro Plaza de Espana. Aan de Gran Via. Drankje in het hotel echt MEGAduur. Dat kun je beter niet doen... Kamers erg gehorig m.b.t. de naastgelegen kamer maar weinig last van gehad. Zeker een aanrader!

2008

Aanrader!

fam. Gerrits
4-11-2008

3 nachten verbleven in dit uitstekende hotel. Kamers op de 4e verdieping. Geen last gehad van lawaai. Kamers waren ruim, en netjes. Ontbijt prima. Ligging ideaal.

De engelse taal blijft voor de meeste spanjaarden een wat

Gerrie em Bert
19-5-2008

De engelse taal blijft voor de meeste spanjaarden een probleem. Sommige kamers waren wat rumoerig, maar er werd verbouwd (tapijt, dubbelglas, etc.). Ruime ontbijtperiode. Minibar wel prijzig. Ligging van hotel ideaal t.o.v. o.v., winkels en restaurantjes. Voor de rokers een rookgedeelte.

2007

arrogant en matige service (geen informatie over geen mee

josine teeuw
9-11-2007

arrogant en matige service (geen informatie over roomservice, geen koffie mee naar boven mogen nemen); uiteraard OOK aardige vriendelijke attente medewerkers; verder erg lawaaierig, er is geen rustige achterkant door schuine ligging tov Gran Via.