Zoover

7,5

Zeer centraal gelegen.

Miss Piggy
24-4-2019

Zeer centraal gelegen appartementencomplex. Niet luxe, maar alle basisbehoeften zijn aanwezig. Prima bedden en fijne, rustige palmentuin. Appartementen zouden wel een likje verf kunnen gebruiken. De zeer centrale ligging maakt echter veel goed.

Gereisd Met partner in april 2019
Lenka Bidlenova, Assistant General Manager, Public Relations, 25-4-2019

Geachte Miss Piggy,

Dank u voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor het nemen van de tijd om ons te evalueren en om uw indrukken hier te delen.

We hopen dat u ons blijft kiezen voor toekomstige reizen naar het eiland, omdat we ernaar uitzien u opnieuw te begroeten.

Vriendelijke groeten,

Lenka B. Assistant Manager

Rustig in midden van centrum

Van Gennip
12-4-2019

Schoon wel gedateerd, slechte bedden maar prima locatie. Voor die prijs kun je ook niet super verwachten dus prijs kwaliteit in verhouding.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Lenka Bidlenova, Assistant General Manager, Public Relations, 15-4-2019

Beste klant,

Bedankt voor uw verblijf in Hotel LABRANDA Playa Club en uw commentaar. Wij hebben hiervan nota genomen en doen het nodige om onze service te verbeteren.

Wij vinden het altijd heel fijn om te horen, als een gast een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Met vriendelijke groeten,

Lenka Bidlenova

Assistant Manager

[email protected]

Prima vakantie!

Dimitri
3-4-2019

Heerlijk appartementencomplex We hebben bij aankomst een paar tientjes bijbetaald voor een upgrade en kregen een ruim en mooi appartement bij het zwembad. Ontvangst aan recepetie was prima ! Dank daar voor Yvette. Ook een extra bedankje voor Maria en Juan bij de poolbar voor de vele gezellige momenten. Wij hebben een prima vakantie gehad en komen zeker nog eens terug. Groet Miranda en Dimitri

Gereisd Met partner in maart 2019
Lenka Bidlenova, Assistant General Manager, Public Relations, 8-4-2019

Geachte Dimitri,

Wij willen u hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review!

Ik zal uw opmerkingen met delen Maria, Juan en Yvette.

Met vriendelijke groet,

Lenka B.

Assistant Manager Playa Club, El Dorado & Los Cocoteros

Alleen duurdere appartementen zijn redelijk

Henk
15-3-2019

Sommige appartementen zijn zeer verouderd en in slechte staat van onderhoud.

Gereisd Met partner in februari 2019
Lenka Bidlenova, Assistant General Manager, Public Relations, 5-4-2019

Beste klant,

Gelieve ons te verschuldigen voor het feit, dat uw verblijf niet aan uw verwachingen voldaan heeft, maar wij vertrouwen erop een nieuwe kans te krijgen om van uw verlof iets speciaals te maken,

Met vriendelijke groeten,

Lenka Bidlenova

Assistant Manager

[email protected]

Aanrader

W.
6-1-2019

Perfecte ligging vlakbij de boulevard , maar toch een en al rust. Wat verouderd interieur, maar alles is heel en schoon. Een hele leuke prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019
Public Relations, Public Relations, 3-2-2019

Geachte Aanrader,

Faith

Gemiddeld,maar hier gaan we niet meer terug komen

Monique Van den Boom
29-9-2018

Laat ik beginnen met wat goed was:

Handdoekenservice wanneer je maar Wilde schone handdoeken zonder extra kosten

Zeer ruim balkon

Goede ligging nabij boulevard maar toch rustig

Complex ziet er van buiten modern uit

Wat minder goed was:

Kakkerlakken overal :-( daardoor beetje vies gevoel in appartement,liep altijd maar op slippers.

Ontbijt niet erbij nemen,was zeer slecht,alles hetzelfde elke dag en alles smaakte wat chemisch.

Personeel receptie niet vriendelijk, ze wist in avond niet wat te doen toen we dokter nodig hadden,dit lijkt me een basis verplichting als je daar zit dat je dat weet.

Inrichting appartementen gedateerd

Gereisd Met partner in september 2018
Public Relations, Public Relations, 21-10-2018

Beste Monique,

Bedankt voor het kiezen van Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote, voor het nemen van de tijd om ons te evalueren en om uw indrukken hier te delen.

We waarderen uw feedback, omdat deze ons helpt te zien waar en wat we moeten verbeteren om uw totale tevredenheid te garanderen. We hebben een normaal ontsmettingsprogramma en midden september hebben we een begassing uitgevoerd waardoor ze uit hun schuilplaatsen kwamen. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Het spijt ons dat u onze receptiepersoneel niet vriendelijk vond, leren is ook een proces.

We hopen dat u ons de kans geeft om onze verbeteringen te laten zien door terug te keren, we zullen u graag nogmaals begroeten.

J
19-9-2018

Perfecte ligging, dichtbij centrum. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Eenvoudig appartement, maar alles wat je nodig hebt. 2 supermarkten op loopafstand.

Ik vond de receptie medewerkers niet heel vriendelijk. Werd bijna nooit gedag gezegd. Leek een beetje toerisme moe. Erg onpersoonlijk en anoniem.

Beddenterreur bizar. Met name de Engelse ouderen. Om 7u werden de badlakens neergelegd, om er pas in de middag te gaan liggen.

Gereisd Alleenreizend in september 2018
Public Relations, Public Relations, 21-10-2018

Geachte ,

Voor toekomstige referentie, als je een plek bij het zwembad nodig hebt, vraag het dan aan onze badmeester en zij zullen je helpen.

Het spijt ons dat u ons receptiepersoneel niet vriendelijk vond.

We zullen u graag nogmaals begroeten.

Faith

Voor een TOP vakantie... Ga!

Sofia
30-8-2018

Playa club, een fijn appartementen complex. Er zijn twee gedeelten van het complex. Een zwembad en een tuin gedeelte. Wij zaten aan het zwembad gedeelte. Prima plaats. Je kan je kinderen zien in het zwembad. Tot 19:00 is er een badmeester maar deze zijn niet kinderachtig. Er mag volop gedoken en gesprongen worden. Ligging is echt een 10. Complex uit en je staat na 15 passen op de boulevard. Deze is erg mooi. Veel winkeltjes en eettentjes. Prijzen zijn prima. Lekker eten voor weinig geld. Veel keuze uit strand. Grote playa met bedjes op 10 min. lopen. Kleine stukjes strand met wat meer steen/rotsen zijn dichterbij. Deze strandjes zijn ook mooi om te snorkelen. Wij hadden een auto gehuurd bij een van de vele autoverhuurders. Dat is wel een aanrader.Niet duur. Prachtig om de andere kant van het eiland ook te beleven. Er is genoeg te doen voor jong en oud. Wij gaan nog een keer terug. Oh ja, zowaar elke automobilist stopt voor het zebrapad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Faith Public Relations, Public Relations, 2-9-2018

Geachte Sofia,

Bedankt dat je Labranda Playa Club hebt gekozen voor je vakantie op Lanzarote, omdat je de tijd hebt genomen om ons te evalueren en om je indrukken hier te delen.

Uw feedback is waardevol voor ons, omdat het ons uw perspectief op onze diensten en faciliteiten geeft en ons ook vertelt waar en welke verbeteringen nodig zijn om uw totale tevredenheid te garanderen.

Het behaagt ons om te weten dat je van plan bent terug te keren. We kijken er naar uit je opnieuw te begroeten.

Wendy
22-8-2018

Het is engels georiënteerd..

De bedden bij het zwembad zijn hard..

Het is in de nacht heel onrustig en er is geen airco dus je ramen open laten is ook geen optie..

Wij waren met 3 pers..dus al het servies is precies voor 3..

Voor de rest redelijk schoon..

Vriendelijk personeel..

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Faith Public, Public Relations, 27-8-2018

Geachte Wendy

bedankt dat je Labranda Playa Club hebt gekozen voor je vakantie op Lanzarote, omdat je de tijd hebt genomen om ons te evalueren en om je indrukken hier te delen.

Uw feedback geeft ons niet alleen uw perspectief op onze services en installaties, maar u vertelt ons ook waar en welke verbeteringen nodig zijn om uw totale tevredenheid te garanderen.

Uw opmerkingen zullen ons helpen bij het overwegen van toekomstige verbeteringen.

We hopen dat u ons kiest voor toekomstige reizen naar het eiland, omdat we ernaar uitzien u opnieuw te begroeten.

Myr
14-8-2018

Goed complex direct gelegen aan de boulevard. Appartementen zijn niet heel luxe, maar de basisbehoeften zijn er. De ideale ligging maakt veel goed. Balkon met uitzicht op de palmentuin, heerlijk rustig. Voor herhaling vatbaar. Goede service van de receptiemedewerkers.

Gereisd Met partner in mei 2018
Faith Public Relations, Public Relations, 19-8-2018

Geachte ,

dank je voor het kiezen Labranda Playa Club voor uw vakantie in Lanzarote voor uw beoordeling en om de tijd te nemen om uw indrukken te delen.

Het behaagt ons om te weten dat je terug zou komen en we kijken ernaar uit je binnenkort weer te begroeten.