Zoover

Hotelsterstersterster

Helaas nooit meer

Kirsten
11-9-2019

Op vakantie met mijn dochtertje van 7jaar. Dit hotel gekozen, omdat het “kindvriendelijk” zou zijn. Maar voor de kinderen was er niks aan. De animatie stelde niks voor. We konden ons niet vermaken in het hotel daarom genoodzaakt om elke dag erop uit te gaan. All inclusief betaald en elke dag erop uit is uiteindelijk dure vakantie geworden. Het zwembad stelde ook niks voor. Geen glijbanen of speeltoestellen voor de kleintjes. Erg saai!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Geweldig!!

Edwin
10-5-2019

Dit hotel is helemaal top, we hebben hier enorm kunnen genieten, zowel van de kamer, service, ontbijt en diner.

Zwembad is lekker en zeker niet koud.

Hotel is zeer schoon en netjes.

Animatie is ook erg leuk.

kortom wij willen hier zeker nog een keer naartoe.

Gereisd Met partner in april 2019

Aanbevelenswaardig, wij komen nog eens terug

Elke de Graaf
15-4-2019

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel. Geweldige liggingen het strand en mooi tuin. Kwalitatief goed eten. Minpuntje geen fles water op de kamer.

Gereisd Met partner in maart 2019

Goed hotel.

Eddy
28-9-2016

Hotel was goed. Zeer vriendelijk personeel en zeer verzorgde buffetten. Eten werd continu aangevuld en gefatsoeneerd. Meer dan voldoende keuze.

Lunchen en versnaperingen waren ruim voldoende te verkrijgen.

Als je glas bijna leeg was aan de poolbar werd het al direct aangevuld. Dit heb ik nog weinig meegemaakt bij een All-In formule.

Kamers zijn niet groot en proper , maar persoonlijk vind ik het hotel verouderd.

Wifi is enkel gratis aan de receptie,op de kamers is Wifi betalend.

De zwembadzone is niet zoals de foto's uitstralen. Ook onvoldoende parasols beschikbaar.

Eten kon in ons geval maar na 20h30 tenzij je ging reserveren aan de receptie. Dit komt omdat het restaurant te klein is voor dit hotel, maar dit had wel tot gevolg dat het er niet te druk was.

De animatie was voor ons oké. Als je zin had kon je meedoen maar de animators waren zeker niet opdringerig. Goed zo..

Mijn algemene indruk was dus goed maar als ik nog in Lanzarote kom denk ik toch voor een ander hotel te kiezen.

Super perfect

Pierre.L.
5-9-2016

De verzorging, beleefdheid en kamers overal dichtbij.

Super eten en iedere dag ander cultuur

Altijd plek bij zwembad en strand op 100 meter afstand

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Super goed hotel

Angelique
4-9-2016

Hotel La Geria is een super goed hotel met een geweldige ligging direct aan het strand. Rustig gelegen gelijk aan de boulevard van Puerto del Carmen.

Mooie schone kamers met zwembad/zeezicht.

Super goed eten, heel afwisselend met thema avonden in het restaurant.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met onder andere verse smoothies en tosti's.

Als je tussen de middag niet te veel wil eten dan staan er in de Beachbar diverse sandwiches klaar en heerlijke fruitsalades.

Het personeel is ontzettend vriendelijk. De service is zeer goed.

Verder heel weinig Nederlanders in het hotel wat wij prettig vonden.

Voldoende ligbedden bij het zwembad. Animatieteam vonden wij wat tegen vallen.

Bijna elke avond live-muziek, helaas maar tot 22.30 uur.

Voldoende restaurants en winkels in de omgeving.

Aanrader: wandelen langs het strand naar de luchthaven.

We hebben meerdere all inclusive hotels in Turkije bezocht, maar dit hotel overtreft alles. Hier kan Turkije nog wat van leren.

Middelmatig hotel

Veronique.stragier
13-7-2016

Hotel goed gelegen,goede service,kamers in orde,keuken eerder aan de saaie kant,weinig verrassend en overdreven veel gebruik van olijfolie met buikproblemen tot gevolg (zijn nochtans gewoon van reizen).Het is een rustig hotel wat voor ons goed was maar een achtergrondmuziekje bij het zwembad mocht er wel zijn.Kortom een goed hotel maar niet zo een hoge score voor de maaltijden zoals in andere revieuws.

Middelmatig hotel met veel lawaai en geen privacy

Jameos
25-10-2015

La Geria is een zusterhotel van hotel Natura in Playa Blanca.

Het grote verschil tussen beide vier sterren hotels zit in de all inclusive van het eerste.

De meeste all in gasten komen alleen om te eten en in de zon te liggen en zeer zeker om vermaakt te worden en veel lawaai te maken.

Op de kleine twee persoonskamers die nog redelijk in orde zijn staat slechts een stoel voor de spiegel.

De balkons bieden geen enkele privacy. Ke kunt zomaar bij de buren binnenkijken. Heel vervelend is daarom ook het onvermijdelijke oogcontact.

Het publiek bestaat merendeels uit Italianen en Duitsers.

Het avondvermaak, als je dit nodig denkt te hebben, is bijzonder saai en wekelijks terugkerend. Het animatieteam stel niets voor.

Wij waren er vier weken. Wat is er dan wel goed. Het eten en de ligging. Dat wel!

zoals het hoort !

Ann
24-10-2015

Wij hebben een zeer fijn verblijf gehad in dit hotel waar alles tiptop in orde is ! Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Eten aan het buffet tijdens alle maaltijden zeker van een hoger niveau, voldoende variatie, steeds alles vers en met veel zorg klaar gemaakt. De all in formule voorziet ... alles ! Rust aan het zwembad, ligstoelen genoeg, proper, gemoedelijke sfeer. 's Avonds wat animatie maar niet storend voor wie er niet wil aan deelnemen. De kamers basic maar ruimschoots comfort én een airco die quasi geruisloos is ... ideaal voor 's nachts. Vlak bij een rustig stuk strand. Het hotel ligt ook op een behoorlijke afstand van het drukke centrum van Puerto del Carmen. Kortom ideale uitvalbasis om het eiland te verkennen en om te rusten en vakantie te 'vieren' !

goed verzorgd

dt
8-9-2015

heel goed verzorgd hotel met goede maaltijden en genoeg variatie, vriendelijk personeel, all inn formule zeker niet slecht enkel ja plaatselijke dranken dan is de kwaliteit daarvan nooit heel hoog, alle dagen proper gepoest en vriendelijke mensen inde restaurant, wel heel veel duitsers en weinig belgen of nederlanders

Gereisd Met partner in augustus 2015