Zoover
Hotel Floresta

Hotel Floresta

Hotelstersterster

Zeker voor herhaling vatbaar.

Piet
20-11-2019

Een prima hotel, vriendelijk personeel en goed eten. Een "weetje" is wel dat in de ontbijtzaal ouderwetse koffieketels staan met niet al te beste koffie. Maar helemaal achterin staat een apparaat voor "vers gemalen bonen koffie". Park met appartementen is ruim opgezet en ligt op loopafstand van strand, boulevard en winkeltjes. En wil je een dagje weg, verschillende stadsbussen stoppen voor de deur.

Gereisd Met partner in november 2019

Niet mee

TEUN
5-11-2019

Ik lees allemaal dat zo top is ik ben er geweest in september maar wat de mensen schrijven vindt ik wel mee vallen zwaar verouderd veel ongedierte veel spullen kapot komen ze maken maar dat doen ze maar half ontvangst op de eerste dag me vrouw aan de receptie zeer onbeschoft wat gezegd over het ongedierte dat was normaal ik was in spanje .

Code voor hek gehad dat was voor de veligheid als je een klein stukje door liep kon je zo naar binnen lopen.

Dus ik vindt het een zesje niet meer

Gereisd Met partner in september 2019

Leuk hotel, leuke locatie

Robin Heijgen
8-10-2019

Oorspronkelijk zouden we met touroperator naar gaan; toen dat werd geannuleerd heb ik gebeld en mocht ik alsnog komen met korting. Erg vriendelijke mensen en ontvangst.

Prima appartement, voor 2 personen zeker. Ruimer dan de gemiddelde bungalow in Nederland. Servies en bestek is inderdaad erg schaars. Kamer wordt elke dag schoon gemaakt. Wij zaten aan het rustige gedeelte, vlakbij het kleinere (zoutwater) bad.

Het was tijdens ons verblijf rustig. Geen gebruik gemaakt van de all-in faciliteiten dus daar geen oordeel over. Vanaf het hotel een leuke boulevard en strand . Wij hadden een auto gehuurd, voor uitstapjes naar de markt, timanfaya, grotten etc. Ook boottocht gemaakt en wilde dolfijnen gezien.

Nadeel: 12 uur moet je je kamer uit. Je mag dan nog zwemmen en er wordt je aangeboden te douchen elders. Echter, tussen 12 en 14 kan dit niet en wij moesten 14 uur op het vliegveld zijn. Helaas werd daarin helemaal niet meegedacht

Gereisd Met partner in oktober 2019

Fijne vakantie bestemming

huub
13-9-2019

Het verblijf in Floresta is ons prima bevallen. Mooi park ,dicht bij de zee. Ruim appartement voorzien van alle dingen die je vakantie aangenaam maken.Het appartement wordt iedere dag schoon gemaakt,wat een prettig idee is in dit klimaat.Er is op het park voldoende afleiding en maakt geen "drukke" indruk,voldoende gelegenheid om b.v. te zwemmen of op een "bedje" te liggen aan het zwenbad,wij vonden het prima.

Gereisd Met partner in september 2019

Rustig gelegen hotel met uitstekend ontbijt

Anita
31-8-2019

Aparthotel met 3 verschillende delen. 1 deel heeft een groot zwembad, 2e deel een klein zwembad en het 3e deel ligt zeer rustig gelegen. Bij de zwembaden is het druk en waar ook de gezinnen met kinderen verblijven. Ontbijt is uitstekend. Appartement zeer schoon en van alle denkbare gemakken voorzien. Mooi terras bij het appartement met een zitje en stoelen en ligbedden. Prima boxspringbed. Kluisje op de kamer kan je huren tegen een redelijk goedkope huurprijs. Personeel zeer vriendelijk. Parkeerplaatsen voor het hotel, maar kan overdag soms vol staan. Elke avond animatie bij het hotel. Sommige delen van de gebouwen zijn niet geschikt voor rolstoelgebruikers, hoewel men daar wel zoveel mogelijk aan gedacht heeft. Supermarkt, boulevard met winkels, restaurantjes en enkele bars met terrasje en busverbinding naar het centrum van Playa del Carmen binnen loopafstand. Hotel ligt in het rustige deel aan de rand van Playa del Carmen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijk gehad!

Bos
20-8-2019

Het is een mooi complex, laag bouw, goed onderhouden. Aardig personeel. Goed eten. Ruime, schone kamers! Dichtbij het strand en boulevard. Echt een aanrader! Twee kleine minpuntjes. Alleen het kinderbad heeft zoet water, het grote bad heeft zoutwater. Dat had ik graag van te voren geweten. En er worden alsmaar handdoekjes gelegd, het hotel doet daar na 9.00 uur niks meer aan. Uren lang lege bedden zonder dat mensen er op liggen.

Dat is ook echt het enige puntje van kritiek! All inclusive is hier ook echt all inclusive. Indrukwekkend! Inclusief flessen drinkwater op je kamer, cocktails etc!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima locatie om heen te gaan !

Marcel Scheltus
16-8-2019

Perfecte accommodatie, het enige wat als niet prettig werd ervaren “ het water van de zwembaden was fris”, maar een maal door heerlijk. Eten was perfect, elke avond een ander land als eten.

Super vakantie

Paula
13-8-2019

We hebben een top vakantie gehad bij floresta ,schoon lekker eten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Prima resort, goed eten en vriendelijk personee

Ralph
11-8-2019

Heerlijk resort, ruim opgezet. De kamers zijn prima, airco en balkon aanwezig.

Het zwembad is groot en er zijn ruim voldoende bedjes aanwezig.

Ontbijt, lunch, en avondeten zijn prima en lekker.

De keuze is voldoende met elke avond andere keuzes.

Het resort is gelegen in het rustige deel van Puerto Del Carmen, het drukkere deel is lopend of voor een paar euro met taxi te bereiken.

Personeel is erg vriendelijk, spreek goed engels en is oplossing gericht.

Hebben een heerlijk verblijf gehad, en kunnen het zeker aanraden om voor dit resort te kiezen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Leuk maar basic

Dirk hermans
30-7-2019

Auto huren is altijd makkelijk..

En het keukentje stelt niet veel voor..

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019