Zoover
Appartement Labranda El Dorado

Appartement Labranda El Dorado

Appartement
7,3

Prima in verhouding tot de prijs

Leonie
12-3-2018

Basic appartementen zijn wel verouderd. Bedden vonden wij prima. 1 van de 2 badkamers is wel aan renovatie toe. Fijn dat er 2 banken waren, aangezien het in maart 's avonds te koud is om buiten te zitten. Wifi in ons appartement was ok, video's streamen etc lukte helaas niet. Ligging is centraal, alle voorzieningen zoals strand, boulevard, restaurants en winkels op loopafstand. Wij hadden een gratis upgrade naar een 3-kamerappartement. Erg ruim met mooi groot afsluitbaar terras, erg handig met een 2-jarige. Zwembaden eenvoudig, maar volstaan. Ondanks verwarming nog steeds koud.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018
Faith Public Relations, Public Relations, 28-5-2018

Geachte Leonie,

Bedankt dat je Labranda El Dorado hebt gekozen voor je vakantie in Lanzarote, omdat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en je indrukken te delen.

We hopen dat u opnieuw voor ons kiest en we kijken ernaar uit u te verwelkomen.

Vriendelijke groeten

Centraal gelegen, matig appartement

Bea
9-9-2017

De ligging is heel centraal, met alles op loopafstand: de haven, de kilometerslange boulevard, een winkelcentrum de bushalte, en heel veel restaurants.

Twee zwembaden, waarvan 1 verwarmd. Goed onderhouden tuin.

Het appartement viel tegen. We hadden een appartement bij het zwembad geboekt, maar niet gekregen. Nu zaten we boven de receptie. Verouderd en smoezelig. Wel ruim, met complete keuken. Badkamer met bad, goede douche en 2 wasbakken. Groot terras en soort van zeezicht (over het dak van de receptie heen). Bedden zijn redelijk. Gratis WiFi (wat in de spitsuren slecht werkt), voor de rest moet je bijbetalen: kluisje € 2,50 per dag, airco € 5,- per dag, TV € 2,50 per dag voor bruikbare kanalen, handdoek voor bij het zwembad € 1,-, een latere check-out € 20,- tot € 50,-.

Er werd 5x per week met de Franse slag schoongemaakt. Schone handdoeken op verzoek. Het ontbijt is goed met voldoende keus. En je kunt er ook 's avonds voor weinig geld (3-gangen menu voor € 14,-) redelijk eten. Om half 7 begint het personeel alles behalve zachtjes aan hun werkdag. Het personeel is wisselend, bijna allemaal harde werkers (op de lifeguard bij het zwembad na), sommigen zijn vriendelijk en behulpzaam, anderen zijn totaal ongeïnteresseerd.

Prima!

Gerda Jansen
23-4-2016

Wij waren zeer tevreden over de mensen die werken in El Dorado, ons koffer is nooit aangekomen en de receptiemensen hebben zich bijzonder ingespannen door steeds maar te bellen en te informeren,. helaas zonder het gewenste resultaat, maar toch: heel klantvriendelijk.

Appartement was schoon en zeer ruim, douche prima. kortom: van harte aanbevolen, maar je moet wel goed ter been zijn, eindeloze trappen en heuveltjes etc.

zeer goed

L.Compeer
30-1-2016

Goede ligging. Vriendelijk personeel. Wij zijn goed geholpen toen er 1 koffer niet was aangekomen, mevrouw van de receptie heeft de dagen daarna verschillende keren voor ons naar het vliegveld gebeld. Keukeninventaris wat summier. We misten wel een magnetron. Boodschappen goed te doen op loopafstand een grote Didl.

Wij komen zeker terug.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Eenmalig

Liani
4-1-2016

Matig appartement. We hadden een tuinkamer, dus uitzicht op een muur met daarachter de straat. Zaterdag aangekomen en moesten dinsdag om handdoeken vragen. Er werd slecht gepoetst, bleven veel haren achter. Kluis en airco tegen betaling. WiFi alleen de eerste 3 dagen.

Voor ons geen 2e keer. We hadden eigenlijk de appartementen van Fariones willen boeken maar deze zaten vol. Ik ben daar nog wel wezen kijken , zag er veel beter uit.

De ligging is wel goed, je bent zo in de oude haven en op strand.

Mooi onderhouden complex, prima centraal gelegen

Ria
3-1-2016

Het appartement is ruim, heeft veel kastruimte, gratis wifi en een balkon op het zuiden. Ondanks (bijna) dagelijkse schoonmaak toch een beetje smoezelig.

De bedden zijn aan de harde kant en de handdoeken worden slechts driemaal per week vervangen. Kluisje is beschikbaar tegen betaling.

Het complex heeft twee heerlijke zwembaden, voldoende bedjes en parasols en een prachtige en goed onderhouden tuin.

Voor mensen die slecht ter been zijn is het complex minder geschikt; er zijn nogal wat trappen en hoogteverschillen.

Het is heel centraal gelegen. Vlakbij de oude haven maar ook aan het begin van de kilometerslange boulevard en het heeft een achteruitgang dat uitkomt bij winkelcentrum Biosfera. Ook het strand is op loopafstand.

In het restaurant van het complex kun je prima eten; zelfs ontbijten is er mogelijk.

Klantvriendeljkheid viel tegen

TM
15-12-2015

Het complex is prachtig en goed onderhouden. We hebben we in onze vakantieweek 2 x een papier onder de deur doorgeschoven gekregen met het verzoek een beoordeling achter te laten (mits het negatief was, dan wilden ze graag een mailtje....) maar toen wij bij de terugreis de sleutel inleverden kregen we op dat moment dus bij de receptie een formulier met de ophaaltijd van de bus, toen waren we dus al op weg naar de bus... had dat niet eerder gegeven kunnen worden? Er werd ons toen ook helemaal niet gevraagd of de vakantie was bevallen, er werd ons geen goede reis gewenst. Groot gebrek aan klantvriendelijkheid vinden wij.

Bij vragen werden we goed geholpen maar we werden niet eenmaal gegroet als we via de ingang langsliepen om naar ons appartement te gaan. De schoonmaak vonden wij ook erg summier. De bedden werden opgemaakt en de vloer werd geveegd.

Kleinschalig complex, voor herhaling vatbaar.

Daphne
29-6-2015

Mooi app.complex. Kleinschalig. Vriendelijk personeel. Bedden slapen prima. De temperatuur van het water van de douche is afhankelijk van het tijdstip waarop je doucht niet altijd stabiel. We hadden een zalig groot balkon. De temperatuur van de zwembaden zijn prima. Bij één van de zwembaden is ook een lifeguard aanwezig. Het zwembad heb je echter bijna altijd voor jezelf. Vanuit het complex kun je richting de haven waar je diverse restaurantjes en pubs hebt. Ook de boulevard is op loopafstand. Ook hier diverse pubs en cafe's met elke avond livemuziek en restaurantjes waar je zalig kunt eten. In en rondom het complex is het wel wat klimmen, maar op zich goed te doen. Voor mensen die slecht te been zijn wat minder. Ook maakten wij gebruik van de breakfastservice. Elke avond kon je voor 23.00 uur broodjes bestellen bij de receptie. De volgende ochtend werden deze dan vers afgeleverd. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Heerlijke plek

familie
14-1-2014

Fijne accommodatie! We zijn met oud jaar 1 week naar Lanzarote geweest! We hadden heerlijk weer; alleen op de eerste en laatste dag veel bewolking. Een zwembad is verwarmd en onze kinderen (5 en 7 jr) hebben hier vaak in gezwommen. Ook 1 dag naar zee geweest; op loopafstand. Winkels en restaurantjes zijn ook lekker dichtbij. Appartement was ook goed. Helaas was er bij onze appartementen geen tussendeur met de aangrenzende woning.

Helaas moesten we erg lang (bijna 2 uur) wachten op het vliegveld op de terugweg: te weinig bezetting. We hadden maar net op tijd het vliegtuig gehaald!! De touroperator had een nieuwe service, wat betekende dat je ze niet meer zag en dat je voor alle vragen moest bellen/mailen. Erg onpersoonlijk; jammer.

Prima, maar wel een paar minpunten.

Rina van Overhagen
29-10-2013

Wij zijn net terug van 3 heerlijke weken Eldorado. Het complex is prachtig verzorgd. Mooie tuin met 2 zwembaden, ruime appartementen en een uitstekende ligging. Ik was gewaarschuwd voor geluidsoverlast van de naast gelegen weg en de ierse pub. Plus net voor wij vertrokken las ik kakkerlakverhalen. We moesten het slaapkamerraam dicht houden, maar dan hoorden we echt helemaal niets en ik heb niet 1 kakkerlak gezien. Viel dus allemaal erg mee.

Wel een aantal minpunten. De vloer was niet echt schoon en op diverse plekken helemaal kapot, wat het er niet mooier op maakte. Verder lag er een matrasbeschermer mat plastic erin , waardoor je gehoorlijk lag te zweten. Het douchescherm was te kort, waardoor het een waterballet werd. De koelkast en de keuken waren ook toe aan vervanging.

Maar je leeft voor het merendeel buiten en het was goed toeven bij het zwembad.