Zoover

7,6

een fantastisch hotel in 1 woord geweldig

diana schellevis
24-5-2016

het eten was zeer goed , en het animatie time was geweldig wat er niet goed was dat was de wifi dat was voor mij geen probleem . dus in een woord geweldig

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Goed, maar geen vier sterren.

Patrick Harmelink
22-2-2014

Ik betaalde voor een week, o.b.v. all inclusive in dit hotel dik € 1000,--.

Ja het eten is goed. Ja, het personeel is goed. Ja, het complex en de zwembaden zijn schoon. Ja, het is van alle gemakken voorzien.

Maar van een viersterrenhotel verwacht ik geen kamer, die ik bereiken moet door over een hele lange (150 mtr) loopbrug of door een speurtocht van een kwartier te lopen tussen appartementen door, om het zwembad heen en vervolgens nog een lange gang door, om daar een lelijke, gedateerde inrichting aan te treffen met een ouwe, weliswaar nog werkende TV met een grote toeter van een beeldbuis en een amper werkend koelkastje, dat echt naar de sloop moet. Ik had uitzicht op die loopbrug.

Ja, het ligt op 30 meter van het strand, maar je moet eerst wel 500 meter lopen voor je bij de uitgang van het complex bent.

Tennisbanen zijn asfalt met naden ertussen. Pooltafels zijn versleten. In het winkeltje alleen souvernirs, geen krant of levensmiddelen.

De prijs-kwaliteit verhouding is scheef.

ga er zeker terug

niemegeerts alain
23-10-2011

Fantastisch hotel. Ondanks zijn grootte verloopt alles er zeer vlot, en is het volledige hotel prima onderhouden en zeer proper. Het eten altijd vers, lekker klaargemaakt en veel variatie. iedereen is ook ontzettend vriendelijk.

De direktie is voortdurend aanwezig en houd alles zeer goed in het oog.

ook het eiland zelf loont de moeite om te bezichtigen, daarbij komt ook het zeer aangename klimaat.

Een goed hotel met fantatisch eten en een leuke animatie

R. Muller
25-12-2007

Een goed hotel met fantatisch eten en een leuke animatie. Minpuntje waren de hotelkamers in het oude gedeelte van het hotel.

Gereisd Alleenreizend in december 2007