Zoover

7,6

Dit nooit meer

Fam Wulms
30-5-2015

veel te massaal. Waarom afwijken v.d. oude Riu-formule: 2 verschillende tijden om te eten? Dit Riuhotel omvatte 2 gebouwen waarvan alle gasten tegelijkertijd gebruik konden maken v.hetzelfde restaurant: een groot kippenhok. De bedden: keihard; oorzaak: houten plank onder de matras. Hun oplossing: zachte toplaag erbovenop. Pluspunt: keuken, deze was zeer goed. Ander minpunt vonden wij het allinclusief; dit trekt toch een heel ander niet-Riuwaardig publiek (tatoeages, in zwemkleding naar het restaurant). De Riu-etiquette laat dit normaal gesproken niet toe.

Animatie: super. Zeer talentvol ( in musical Grease en Diner for one werd goed geacteerd). Ondanks de pluspunten voor ons nooit meer. Ook een minpunt: de extreem hoge dokterskosten (€ 255,00 voor nachttarief plus 2 spuiten i.v.m. buikgriep.

A.g.v. v.d. Calima: kakkerlakken. Deed men niet zoveel aan.

Handdoekje leggen; ook hier elke dag.

We zijn net 2 dagen terug van een heerlijke vakantie

Keith en Christine
27-6-2008

We zijn net 2 dagen terug van een heerlijke vakantie.

Het hotel (wij zaten aan het palace gedeelte)is gewoon goed en verzorgd.

Helaas moet je vroeg opstaan voor een goed plekje aan zwembad maar dat zie je overal en is dus het hotel niet aan te rekenen. we hebben genoten van onze vakantie.. het eten was goed,de netheid was goed en het belangrijkste van al het weer was top :) mooi Eiland waar we zeker terug komen .. maar wel een ander hotel voor ons was het iets te druk .. maar we zeuren niet want het hotel was verder prima !

Gisteren thuisgekomen van 8 dagen in dit prachtige resort

Ans en Theo
3-12-2007

Gisteren thuisgekomen van 8 dagen in dit prachtige resort. Eten heerlijk en uitgebreid, kamers mooi en schoon, animatie heel goed!!!! Personeel zeer vriendelijk. Kortom een aanrader.

Aziatisch gegeten in het themarestaurant. Het was erg lekker en uitgebreid.

Ans , Theo

Gereisd Anders in december 2007

Ik ben de 13-10 tot 21-10 in Riu Paraiso in Lanzarote Het

Nadien
21-10-2007

Ik ben de 13-10 tot 21-10 in Riu Paraiso in Lanzarote geweest. Het is een mooi schoon hotel. Het eten was echt supper ik ben ontzettend kieskeurig maar dit zag er prima en verzorgt uit de japanner is een aanrader. De kamers worden keurig schoon gemaakt het personeel is ok maar toch af en toe een beetje matig in humeur het animatieteam was gezellig maar het was toch grotendeels een beetje een groepje het enige nadeel van het hotel is dat het heel groot is ik zat in het ene gedeelte en een paar vriende in het andere gedeelte en ik moest zeker 8 min lopen naar de receptie het is niet zo'n ramp maar als je bij het zwembad ligt en je bent wat vergeten is het af en toe vervelend verder alleen buiten en sávonds kakkerlakken gezien het is cker een aanrader en voor jongeren leuk om te stappen

Ik was hier in juli/augustus vond het echt een super goed

ik.
24-8-2007

Ik was hier in juli/augustus vond het echt een super goed hotel. Hele leuke animatie (+ animatie team) en leuke shows, ik zat in het gedeelte waar bijna geen kakkerlakken zaten maar in dat andere gedeelte waren de kakkerlakken wel heel vervelend.. Wel jammer dat het eten altijd hetzelfde was maar ik vond het wel lekker eten en I really want to go to RIU again. 1 Jongen van de animatie was echt super=) hehe...

Mooi groot complex alleen de bijgebouwen mogen weleens een

Fam. Hinsenveld
5-7-2007

Mooi groot complex alleen de bijgebouwen mogen weleens worden opgeknapt, een ander nadeel is dat er met het avondeten niet echt rekening wordt gehouden met kleine kinderen. Wij hadden een kamer op de beganegrond in het hoofdgebouw en onze hele vakantie geen kakkerlak tegen gekomen er wordt dus goed schoongemaakt waar wij zaten. Het animatie team is hier super ze spreken nederlands (4)en verzorgen s'avonds zeer leuke en goede shows als je hier bent moet je ze zeker gaan bekijken.

Het is een goed hotel,tenminste het Palace gedeelte

Mendy en Laurens
26-6-2007

Het is een goed hotel,tenminste het Palace gedeelte.Het gedeelte wat gerenoveerd gaat worden schijnt echt slecht te zijn., maar wij hebben het van horen zeggen.Het eten is goed van kwaliteit.Het zwembad is ook mooi.Personeel verdiend een pluim.Animatieteam is leuk en komt enthousiast over.Een groot nadeel zijn de grote kakkerlakken die er rondlopen.Dat moeten ze echt iets aan doen.Maar het is zeker een hotel om naar toe te gaan.

goed resort

thderkx
21-6-2007

goed resort. eten en bediening goed. ligging wat ver van het centrum , maar taxi kost € 4.

bedden op zwembad waren om 9.00 nog altijd voorradig, alhoewel om 6.45 de eerste toeristen aan het reserveren waren.

Gereisd Anders in juni 2007

Twas bere plezant daar in Lanzarote!! Hotel heel mooi en

Am Xx
17-6-2007

Twas bere plezant daar in Lanzarote!! Hotel heel mooi en de bediening was ook super!! Leuke mensen!! Ik zou direct weer teruggaan!! Ik wil dit nooit meer missen!! Het is de tweede keer dat we naar Lanzarote geweest zijn, maar echt wel de beste keer!! Het hotel is groot, maar het Palacegedeeldte van vroeger is echt wel het beste!! Ik wil zeker nog terug ...

Heerlijke vakantie gehad! Schone kamers, prima restaurant,

Rianne Winter
16-6-2007

Heerlijke vakantie gehad! Schone kamers, prima restaurant, overal dichtbij en een transfer die lekker kort is. Helemaal goed dus!

Gereisd Anders in juni 2007