Zoover

7,6

laatste keer

b-happy
26-4-2019

te duur voor wat je krijgt

Gereisd Met vrienden in april 2019

Niets anders dan lof!

Djennifer
17-11-2018

Geweldig hotel! Tweede keer dat we dit hote bezochten en er is werkelijk niets wat geen lof verdient! Schone kamers, vriendelijk personeel en goede al inclusief formule. Ook de ala kart restaurants valt niets negatiefs over te zeggen. Het hotel heeft prachtig uitzicht, goede ligging en direct aan het strand. De boulevard geeft uren winkel plezier en de lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam, wie geen zin heeft in winkelen kan zich vermaken door de top entertainment van het hotel. Kortom wie op zoek is naar een heerlijke vakantie zonder zorgen is hier meer dan aan het goede adres!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastische vakantie

Aly
24-9-2018

Wat een fantastisch hotel. Heel groot en dat was tijdens het eten wel erg druk.

Ook na het eten 's avonds waren er geen stoelen genoeg op het terras.

Het eten was meer dan goed en erg gevarieerd. En wat een bijzonder animatie team.

Elke avond een mooie show. Perfect. Echt een aanrader.

Ook schonmaak was heel goed. en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in september 2018

fantastisch genoten van dit mooie ,schone hotel

coby
3-9-2018

heerlijk schoon hotel , groot dat wel maar niet hinderlijk . super goed eten . vriendelijk personeel . wel handdoekje leggen , nog nooit zo erg meegemaakt .

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima hotel, maar niet spectaculair

Evaline
19-6-2018

Het hotel zelf kan hier en daar wel een likje verf gebruiken, maar over het algemeen ziet het er netjes uit. Het aantal openbare toiletten is echter zeer beperkt, dus je moet altijd een eindje lopen. Alles is wel heel erg schoon! De kamers, de restaurants enz. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam, niets dan complimenten voor hen. Het eten is eenzijdig en niet bijzonder. Slecht is het niet, maar ook niet heel goed. (maar wij zijn misschien wat verwend op het gebied van eten)

De ligging is prima, je wandelt ze de boulevard op. Ook zijn de taxi's super goedkoop, dus als je geen zin hebt om te lopen, voor 3,50 zit je in de oude haven.

Wij vinden Lanzarote niet bijzonder en na een week heb je alles wel gezien. Onze voorkeur ligt bij wat meer cultuur en vooral wat meer natuurlijk groen :)

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Fantastisch hotel

Van der weide
12-1-2018

Het hotel personeel was super vriendelijk. Ze spraken Engels bij de receptie, maar ze waren super vriendelijk. Voortreffelijk animatie team, de hele dag door was er iets te doen voor jong en oud. De kamers waren ook heel schoon. Je kreeg gratis flesse water en als ze op waren kon je weer nieuwe halen bij de receptie. Bij het eten was keuze genoeg. Er was altijd genoeg plek bij het zwembad. De vakantie was zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Goed rustig hotel

Jalissa
20-4-2017

Het hotel was goed , schoon , eten ook goed .Het strand vonden wij minder .Wel een prima vakantie gehad .

Gereisd Met vrienden in september 2016

Goed hotel

Marie-Jose
1-12-2016

De animatie is Top, vooral s'avonds.

De lig stoelen aan zwembad zijn versleten.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Mooi hotel dichtbij zee

M.Cramer
25-10-2016

Hotel Riu Paraiso is een goed hotel met de hele dag animatie voor de kinderen.Wij vonden het eten prima, alleen één van ons gezelschap niet zo. Jammer dat de animatie die om tien uur begint eigenlijk ook nog een beetje op kinderen is gericht. Excursies buiten de reisorganisatie boeken ( veel goedkoper ) auto regelen bij de receptie Wij vonden het allemaal heel goed, maar als we niet met kinderen en kleinkinderen hadden geboekt hadden we iets gezocht zonder all in. Bedden prima.Kamers schoon, wel af en toe een kakkerlak, hoort een beetje bij een warm land net als de mieren bij ons.

Super hotel

Margo
11-5-2016

Vriendelijk personeel. Goed eten.

Gereisd Met vrienden in april 2016