Zoover
Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

7,6

Mooi hotel met her en der kleine min puntjes

Repkes
25-7-2019

Leuke vakantie gehad. En mooi hotel.

Het is er en der wel aan een likje verf toe.

Het is ook erg ver lopen vanaf de kamer naar het eetgedeelte als je in het andere deel zit van het hotel omdat ze zijn samen gevoegd. Dit is dus en enorm min punt als je met een baby ben die een fles nodig heeft. En je 900 meter moet lopen om een flesje te warmen.!

De bedden zijn erg hard. En het water in het restaurant smaakt naar gloor. Volgens mij is dat gewoon om de kraan aangesloten. Verder prima verblijf ! Lekker ontbijt en avond eten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super gezellig hotel

Saskia Vrijsen
3-5-2019

Heerlijk hotel, super ligging op loopafstand van vele gezellige winkels. Veel keuze in eten. Ook glutenvrij. Juniorsuite ruim. Bedden wat hard maar prima. Hotel wat verouderd maar dat vinden wij niet erg. Wel een groot hotel omdat het voorheen 2 riu hotels waren. Je hebt daardoor het drukke zwembad met animatie en muziek en het rustige zwembad. Leuke speeltuin aan de overkant en een heerlijk strand. Genoten hier.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Geweldig resort

Gerda veenhof
17-8-2017

Wat een heerlijk resort! Niets op aan te merken! Klein aandachtspuntje. WiFi graag in de kamers! een echte aanrader dit resort! Wij hebben genoten in Lanzarote!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Goed hotel

Corina
26-1-2017

Wij verbleven in een familiekamer (soort bungalow) met twee slaapkamers.

De bedden waren erg hard, maar na dit gemeld te hebben kregen we zonder probleem een topper op het matras, dit was een stuk beter.

Het tweepersoonsbed was wel erg smal (ongeveer 1.30!).

De schoonmaak van zowel de kamers als het gehele complex is in 1 woord geweldig, zo schoon. Het eten was goed, voor elk wat wils. Wel veel hetzelfde, maar je kon gewoon de hele dag eten. Ontbijt, lunch, snacks, diner.

Wij zijn hier van 3 tot en met 12 januari geweest, maar de laatste 4 dagen (toen was de kerstvakantie afgelopen) waren er bijna geen kinderen meer, voornamelijk oude mensen.

Al met al een prima vakantie!

Super mooi

Kim
26-10-2016

We zijn net terug van een mooie vakantie in Lanzarote.

Perfecte ligging, klein stukje naar de boulevard lopen.

Eten was heel uitgebreid en erg goed.

De andere restaurants zijn zeker een aanrader.

Het enige wat we miste was voor kleine kinderen een leuk badje met glijbaan of speeltoestellen ofzo.

Nu was het alleen een ondiep badje.

En wat jammer was is dat je aan het strand geen bar of eettentje van Riu heb, waardoor je elke keer weer terug moet lopen naar het resort.

Het zand was wel wat donkerder dus kijk uit met badkleding.

Super vooral voor gezinnen

Enovi
12-7-2016

Het was onze 2e keer hier en echt super weer! Onze dochter Cici vraagt nog steeds elke dag of we morgen terug gaan. Ze heeft genoten met Martin, Coby & Sito. Ook papa en mama hebben genoten hier. Goed geregeld. Fijn om in een hotel te zitten waarin iedereen je een fijn vakantie gevoel geeft. Van de receptie (thanks to Faith) tot aan entertainment, bediening en schoonmaakploeg. Altijd vrolijk en vriendelijk. Elke avond goede shows ook. Wij komen zeker weer terug.

top vakantie

jolanda
2-7-2016

pen voor drinken. animatie is ook in hoofdgebouw. wij vonden het wel prettig. stukje lopen was voor ons ook niet erg. loop je nog wat calorieën eraf. heerlijke cocktails in zwembad bar. wij hebben een top vakantie gehad. sommige dingen waren wel wat gedateerd maar alles was erg schoon!!tegenover hotel uitgang richting zee liep houten toegang bijna tot aan zee ideaal voor kinderwagen. playa del carmen is een stukje lopen maar dat maakt niets uit we zouden zo weer terug gaan.iedereen is super aardig!

Geweldig resort voor jong en oud

Jill
15-5-2016

Het buffet is zeer uitgebreid, de kamers zijn goed en zijn schoon. Het personeel is heel aardig en het is heerlijk bij het zwembad (wij zaten bij het zwembad met de poolbar). De straat oversteken en je bent op het enorme zandstrand.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016

Goed, gezellig hotel met prima animatie

Koen
4-5-2016

Een mooi hotel, kamers iets gedateerd en gehorig maar niet storend.

Twee zwembaden waarbij 1 is om te relaxen waar geen animatie is en 1 zwembad waar wel animatie is. Kinderbadje is lekker verwarmd en met genoeg ligbedden in de zon en schaduw prima vertoeven. Bij beide zwembaden was een lifeguard aanwezig.

Eten is restaurant is prima, goed op smaak. Ook de andere restaurant waarvoor gereserveerd moet worden (bij prijs inbegrepen) zijn erg goed en zeker een aanrader.

Animatieteam is al erg lang samen en dat is te merken. Zowel overdag is de animatie prima en heeft ieder zijn 'vakgebied' en s'avonds zijn de shows van zinderende kwaliteit. Mooi om te zien is dat iedere gast evenveel aandacht krijgt van dit team. Kleine kinderen worden goed begeleidt door Martin in de miniclub. Doordat hij Nederlands is, is dit ook heel geruststellend voor verlegen kinderen. Al het andere personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De ligging is perfect. Rustige weg oversteken bij zebrapad en je staat op het stand. Mooi om te zien is dat de verkeersveiligheid hoog is en mensen ook echt stoppen bij het zebrapad waardoor het veilig is over te steken. Vlakbij zijn een paar barretjes, souvenirwinkeltjes en autoverhuur (aanrader om wat van het eiland te zien!). Op iets verder lopen ligt een lange boulevard met grotere winkels, maar lopend ook nog prima te doen. Met de taxi ook makkelijk bereikbaar en erg goedkoop, ongeveer een euro per kilometer.

Wifi in het hotel is duur en enorm traag. Werkt tot aan het zwembad bij het restaurant wanneer niet al te veel mensen wifi hebben aangeschaft.

Wij hebben echt een prima vakantie gehad en willen zeker nog een keer terug komen naar dit hotel!

Prima hotel!

Suzanne
18-10-2015

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel (zelfs die NL praten), heel goed eten, Top Animatieteam, goede schoonmaak, lekkere zwembaden, klantvriendelijk, goede ligging (heel dicht bij het vliegveld wat je veel reistijd scheelt als je net bent geland) Is wel verouderd / gedateerd, maar daar kunnen wij doorheen kijken, alles is wel schoon.

Het kinderbadje is ook een uitvinding met een kind van 2,5 kon hij lekker spelen met andere kinderen terwijl wij het in de gaten konden houden vanaf ons ligbedje. Speeltuin is klein, maar prima om even te glijden of schommelen.

Wij hebben een familiekamer, wat inhoud dat je één extra kamer hebt buiten de 'woonkamer' je ligt dus wel met z'n drieën op een kamer als je nog een klein kind hebt. Was wel een prima oplossing voor zijn middagdutje. Alleen airco op slaapkamer in woonkamer een waaier.

Enige kleine minpuntje dat je alleen WiFi (tegen betaling) hebt in de hal bij receptie. Is niet erg om voor te betalen, maar dan in het hele hotel.