Zoover

7,7

Super

v.d. Plas
1-4-2011

Goed hotel alleen jammer dat er voor de kinderen geen animatie was.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2011

na deze 5 de keer niet meer

fam van heugten
19-3-2011

riu paraiso resort voor de 5 de keer , dat was ook echt de laatste keer.

erg acvhteruit gegaan en zeker geen 4 sterren meer waard.

veel te groot geworden met het samen voegen met riu palace.

Al het een keer wat slechter weer is is het een grote puinhoop.

appartement ook niet zo goed meer ( badkamer wel was netjes )

bedden erg klein !!!!!! ( 140 )

vies oud bankstel is na klacht wel vervangen.

Kalk wat van de muur bladderd .

Eten wel goed en entertement heeeeeeeeeeel goed .

jammer

voor herhaling

sabine
31-8-2010

Het is een heel goed hotel, veel ruimte, 2 mooie grote zwembaden + een kinderbad, het eten is er fantastisch goed, veel variatie en je kunt er bijna heel de dag eten. Heel vriendelijk personeel zowel aan de bar, in het restaurant als aan de receptie. we gaan zeker nog terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Prima Hotel

M de Pee
15-8-2010

In juli-aug. in Paraiso verbleven, 11 dagen met 2 volwassenen en 3 kinderen (17-14-8). Voor iedereen een prima hotel. Goed en uitgebreid eten in het restaurant. Ga voor de afwisseling eten bij het aziatische en mexicaanse rest. in het hotel, je kunt gaan zo vaak je wilt (vooraf reserveren!). Mooie, ruime kamer in het Palace gedeelte. Service en schoonmaak goed en bij problemen wordt er meteen actie ondernomen. Zwembad bij Palace gedeelte rustig, bij Club gedeelte druk en rumoerig. Wij hebben geen bedjes gereserveerd maar altijd plaats gehad bij het zwembad (en wij waren er pas na 11.00uur). Vooral Engelse gasten, verder Duitsers, Nederlanders, Spanjaarden. Huur vooral een auto om het eiland te bekijken, er is genoeg te zien! Oudere jeugd kan prima zelf naar het stadje toe per taxi (€ 3,00) om zich daar te vermaken. In het hotel is voor hen weinig te doen 's avonds. Discotheek alleen toegankelijk boven de 18 jaar.Kortom een prima hotel voor een geslaagde vakantie met het hele gezin

heerlijke vakantie gehad

Jan
27-7-2010

We hebben een fijne vakantie gehad in dit complex. We hebben gedoken bij Safari diving, het eiland bekeken en aan windsurfen gedaan. Het eten is goed en vooral de specialiteiten restauranten zijn aanbevelingswaardig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

fijne vakantie gehad

Jan
27-7-2010

We zijn twee weken in dit leuke vakantiecomplex geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad, goed gegeten, gedoken bij Safari diving en het eiland bekeken. Het complex is al wat ouder maar zag er goed uit na de renovatie. We hadden een prachtig appartement met drie slaapkamers, heerlijk. Ik vind dit complex een aanrader voor gezinnen met kinderen in alle leeftijden.

Het vliegveld is erg dichtbij en de vliegtuigen zie je landen en hoor je starten. We hebben geen noemenswaardige geluidsoverlast gehad. S'nachts werd er niet gevlogen, dus dat was geen probleem.

Het orientaals themarestaurant vond ik het lekkerste, een aanrader.

Prima hotel voor iedereen.

Jan Stoppelenburg
30-4-2010

2 hotels bij elkaar gevoegd geen verre lopafstanden , zwembad bij receptie was druk bezocht , in het voormalige palace was het heerlijk rustig , sfeer is goed vriendelijk personeel ( voor ons 1 min puntje er lopen rondom het hotel poezen en met ons vele mensen hadden de indruk dat hier niet goed voor wordt gezorgd)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2010

heerlijke vakantie gehad

karin
8-9-2009

Fantastisch hotel, goed eten, personeel is zeer vriendelijk en super schone kamers vooral een fijne badkamer met een goede douche, kortom een heerlijk hotel om te verblijven ook voor onze dochter van 13 jaar was het grandioos, leuke animatie voor groot en klein en gezellige knusse discotheek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

prijs / kwaliteit niet 4 sterren waardig

RU Den Haag
28-8-2009

vechten om een parasol en je ligbedjes, personeel is erg vriendelijk, maar mieren in de koelkast en kakkerlakken in je kamer nee dat zijn wij na 7 maal Riu niet gewend. prijs kwaliteit die is veels te duur en kwaliteit niet meer dan 3 sterren waardig, wij vinden waikiki op gran canaria beter en schoner en nog goedkoper met maar 3 sterren

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Volgend jaar weer!

Bart
19-8-2009

Net terug van 2 weken Riu Paraiso! Dit was onze 4e keer en volgend jaar wellicht een 5e keer.

Animatieteam is ieder jaar weer top, vooral dit jaar. Er zijn genoeg activiteiten voor iedereen: schieten, waterpolo, pingpong, killerdarts, shuffelbord, sjoelbak, french ball, cocktailspel 's middags en noem maar op. Shows zijn 's avonds uitstekend.

Eten is dit jaar zelfs beter dan andere jaren. Er wordt gezond gekookt: veel groente, genoeg keuze uit fruit en iedere avond verschillend eten.

Kamers zijn er ook op vooruit gegaan sinds de renovatie. Airco doet het heel goed en het schoonmaakpersoneel zorgt dat ieder hoekje schoon is.

Personeel is uitermate vriendelijk, ook al is het warm weer en zijn er soms lastige klanten, ze zullen alles voor je doen om het naar je zin te krijgen.

Al met al: een echte aanrader.