Zoover

7,7

Heerlijke vakantie

Peter
26-7-2014

Mooi complex. Inderdaad erg groot maar wij hadden een prima familiekamer. Wat opvalt is dat eten aan zwembad is toegestaan. Handdoekje leggen ook en als men dan een keer ingrijpt een hoop gedoe van mensen die eigen plekje claimen. De zgn Riu kaarthouders..... wat een blabla mensen.

Verder fijne vakantie, lekker eten en goede service. 1,5 week vonden wij genoeg. Transfer heen met tussenstop wat lastig en aankomst en terugvlucht tijden niet erg fijn. Aankomst avond en terug midden in de nacht.

Veel engelsen op Lanzarote en op complex veel duitse gasten alsmede engelsen. Ook wel Nederlanders en vlamingen. Verder wat oosteuropese gasten die prima waren en fransen.

Animatie is van hoog niveau en niet opdringerig.

Ik zou zeggen voor een week of 1,5 week prima locatie. Lanzarote fijn eiland.

Wil je wat meer weten mail maar.

Prachtig maar groot complex

walter
14-7-2014

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Wel zeer groot maar toch rustig. Wij hadden het geluk in het hoofdgebouw te liggen maar als je aan een uitloper van het hotel ligt loop je al snel 5 minuten tot aan het restaurant. Je mag hier geen ligzetels reserveren maar dit gebeurt toch. Het is echter absoluut niet nodig. Ligzetels zijn er in overvloed ook als je pas in de namiddag toekomt. Mooie kamers met alle comfort. Het eten is lekker maar weinig variatie in het grote restaurant. Wel zijn er 3 lekkere themarestaurants nl : mexicaans, intercontinentaals en aziatisch. Op woensdagmiddag is er paella en sangria op het grote terras. Het zwembad aan de achterzijde met de bar in het zwembad is zeer rustig. Al de animatie gebeurt aan het zwembad aan de boulevard en het terras. Het animatieteam en de shows zijn zeer goed. Vooral Maria en Pepi zijn super. De gasten bestaan vnl uit Engelsen, Duitser en Polen. Weinig Nederlanders of Vlamingen. Hotel is meer dan zijn geld waard !!!

Super vakantie met oudere kinderen

Anneke Boekel
20-9-2013

Dit hotel was heerlijk we zijn lekker tot rust gekomen. Ik miste alleen het strand aan het hotel. Mensen vriendelijk en kamers netjes en schoon.

Alleen jammer dat er in de avond geen muziek werd gedraaid in de bar. Zeker aan raden om naar toe te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Super vakantie

Sandra celis
27-7-2013

Zeer mooi hotel , vriendelijk personeel ,zeer lekker eten en cocktails .

Wij hadden een super vakantie , in de omgeving veel te zie.

Als je aan het strand buiten gaat wandel dan naar links tot aan de haven. De haven is klein maar gezellig. Wel een heel stuk wandelen maar s'avonds is dat best wel te doen. Je kan ook een taxi terug nemen voor 5 euro.

Aan het animatie zwembad staan de stoelen wel dicht bij elkaar.

Goed animatie team . Zeker een aanrader.

Fantastische plek

DEWIJN
25-7-2013

we zijn er geweest van 13/ 7/2013 tot 23/07/2013.het is een zeer goed hotel .lekker van eten.veel variatie.de kamers zijn zeer net gepoets.het personeel zijn zeer vriendelijk.in de raceptie word je aan gesproken in je taal .zelf in het nederlands.aan het zwembad staan wel de lichzetels zeer dicht bij elkaar.maar er zijn er zeker genoeg.en parasols per twee zetels 1 paraplu.aan het stand zijn er geen zetels en paraplus .jammer dat is de reden dat er veel aan het zwembad zitten.er is veel animatie voor grood en klein. als je wil wandelen is het zeker geen probleem.+- 5 km aan winkeks +bars en retaurant.we zullen er zeker nog eens terug gaan.

5 sterren waard!

Machielsen
21-7-2013

Riu Paraiso nu voor de tweede keer bezocht in een half jaar. Vorig jaar een familiekamer gehad en nu een twee persoonskamer. Allebei super schoon en modern. Ja het eten en drinken is hier gewoonweg helemaal top! En dat zeg ik als kok zijnde niet snel. Met de drie thema restaurants die gratis te reserveren zijn is de vakantie helemaal af. In dit complex komen wel wat ouderen maar ik ben niet terug met mijn kinderen van 15 en 11 en die vonden 8 dagen te kort. Het animatie team is er voor zowel jong(riuland) als oud en is dan ook helemaal af met hun geweldige shows in de avond. Petje af om zo professioneel de show neer zetten. In het animatie team zitten spanjaarden, Bulgaren, Italianen maar ook Nederlands met Coby en Martin. Dus mocht je een geweldige betaalbare all-in vakantie willen met echte gekoelde frisdranken en gekoelde wijn dan raad ik deze bijzonder aan. Je zult er geen spijt van krijgen.

moeilijk iets negatiefs te vinden

martinnouwen
25-10-2012

Dit hotel is ons bijzonder goed meegevallen.

personeel:altijd zeer vriendelijk

kamers:ruim en zeer proper(tegelvloer)

restaurant:ruime keuze.showcooking gaat zeer vlot.

zwembad:alles word proper gehouden.Er ligt geen rommel.

animatie:eigen animatieteam,te gek.

ligging:rustig en vlak bij de wandelpromenade.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

Goed hotel

Klijn
22-8-2012

Hotel Riu Paraiso vonden wij een prima hotel. Het personeel buitengewoon vriendelijk.

Wie er durft te klagen over het eten moet zich diep schamen. Heel veel keus en voor ieder wat wils.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Geweldig, zeer aan te bevelen

c
4-8-2011

Geweldig hotel, zeer goed verzorgt, vriendelijk personeel, erg goed eten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Zeer goed hotel

René,Andréa;Kim en Dennis
31-7-2011

Wij zijn daar geweest van 9juli tot 20juli,was een prachtige vakantie.Heel verzorgd ,genoeg keuze aan't buffet voor ieder wat wils.Zeer vriendelijk personeel en heel goede animatie,zelfs nederlandstalig zowel animatie als achter de receptie.Er is maar 1 minpunt en dat is voor ons het strand:hoorde niet bij het hotel,was privé en je moest p/d 10 euro betalen voor 2 stoelen met parasol .Komt wel duur uit als je met 4 p bent,bovendien geen bar en toiletten aanwezig dus niet te doen.Vooral omdat je een all inn hebt geboekt en het veel te ver was om drinken te gaan halen .Staat helemaal zo niet vermeld in de TO brochure en is misleidend.Maar voor de rest een heel geslaagde vakantie en zou direkt al willen teruggaan.