Zoover
Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

7,7

Mooi hotel met her en der kleine min puntjes

Repkes
25-7-2019

Leuke vakantie gehad. En mooi hotel.

Het is er en der wel aan een likje verf toe.

Het is ook erg ver lopen vanaf de kamer naar het eetgedeelte als je in het andere deel zit van het hotel omdat ze zijn samen gevoegd. Dit is dus en enorm min punt als je met een baby ben die een fles nodig heeft. En je 900 meter moet lopen om een flesje te warmen.!

De bedden zijn erg hard. En het water in het restaurant smaakt naar gloor. Volgens mij is dat gewoon om de kraan aangesloten. Verder prima verblijf ! Lekker ontbijt en avond eten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Super gezellig hotel

Saskia Vrijsen
3-5-2019

Heerlijk hotel, super ligging op loopafstand van vele gezellige winkels. Veel keuze in eten. Ook glutenvrij. Juniorsuite ruim. Bedden wat hard maar prima. Hotel wat verouderd maar dat vinden wij niet erg. Wel een groot hotel omdat het voorheen 2 riu hotels waren. Je hebt daardoor het drukke zwembad met animatie en muziek en het rustige zwembad. Leuke speeltuin aan de overkant en een heerlijk strand. Genoten hier.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Ik genoot er 4 hele dagen: zeer aangenaam!

Beau
23-3-2019

Hotel: royaal, zeer schoon, keurig en netjes. Zeer vriendelijk personeel. Supersnelle wifi door vrijwel het hele hotel heen op elk moment van de dag (niet op de kamer). Muziek staat op een aangenaam volume. Strand is dichtbij. Hotel oogt misschien ‘massaal’ want groot, maar door de goede organisatie is dat niet hinderlijk. Kamer: fijn royaal bed, fijne douche, wel erg gehorig. Eten: uitgebreide keuze, voortdurend wordt bijgevuld, goed georganiseerd met voldoende personeel. Ontbijt voor ‘vroegvertrekkers’ (laatste dag) is echt te karig: dat verdient verbetering. Het animatieteam is van een buitengewone klasse: ieder krijgt op een prettige manier aandacht wat je het gevoel geeft echt welkom te zijn. Overig: trips te boeken in het hotel via touroperator zijn prijzig, er zijn genoeg aanbieders in de omgeving die hetzelfde bieden en goedkoper zijn. Tip: shopping centre Deiland (tussen Puerto del Carmen en Arrecife), 1,40 p.p. met de bus.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Geen RIU waardig hotel

Fam. van Heteren
25-4-2018

Als je RIU kwaliteit gewend bent, moet je hier niet naar toe. Gedateerd, oubollig hotel. Eten kwalitatief goed, maar erg fantasieloos. Geen welkomstdrankje. Lunch en diner voor 80% hetzelfde, en ook iedere dag hetzelfde. Er worden geen omeletten bereid bij het ontbijt, ook geen vers bereide pasta's bij lunch en diner. Geen idee wat men hier met showcooking bedoeld. Thema restaurants zijn een verademing, maar ga naar ieder restaurant maar 1 keer, dat is genoeg. Personeel is vriendelijk, maar spreekt geen Nederlands. Lampen in badkamer gingen stuk, 3x moeten bellen voor het gerepareerrd werd. Wij zijn 2 keer eerder in een RIU hotel geweest en vonden deze fantastisch, maar dit hotel is voor ons bij lange na niet RIU waardig.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Geweldig resort

Gerda veenhof
17-8-2017

Wat een heerlijk resort! Niets op aan te merken! Klein aandachtspuntje. WiFi graag in de kamers! een echte aanrader dit resort! Wij hebben genoten in Lanzarote!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie, maar niet meer in dit Hotel

Patrick Martherus
13-8-2017

Goed:

- Service / animatie en vriendelijk personeel.

- Voorgerecht en toetjes zijn goed en uitgebreid.

- Bedden waren hard, maar wel goed.

Niet goed:

- Hotel is erg gedateerd.

- Airco werkte maar voor nog geen 25 %

- Mexicaans restaurant was slecht, zou ik echt mee stoppen.

- Prijs - Kwaliteit verhouding is ver zoek. Flinke prijs en hetgeen je er voor terug

krijgt is het bedrag zeker niet waard.

- Variatie van het avond eten, is onder de maat.

Goed hotel

Corina
26-1-2017

Wij verbleven in een familiekamer (soort bungalow) met twee slaapkamers.

De bedden waren erg hard, maar na dit gemeld te hebben kregen we zonder probleem een topper op het matras, dit was een stuk beter.

Het tweepersoonsbed was wel erg smal (ongeveer 1.30!).

De schoonmaak van zowel de kamers als het gehele complex is in 1 woord geweldig, zo schoon. Het eten was goed, voor elk wat wils. Wel veel hetzelfde, maar je kon gewoon de hele dag eten. Ontbijt, lunch, snacks, diner.

Wij zijn hier van 3 tot en met 12 januari geweest, maar de laatste 4 dagen (toen was de kerstvakantie afgelopen) waren er bijna geen kinderen meer, voornamelijk oude mensen.

Al met al een prima vakantie!

Ronduit slecht hotel

Lies99
12-11-2016

Onvriendelijk personeel. Geen bedjes beschikbaar omdat alles om zes uur in de morgen al bezet is terwijl ze een reglement hebben dat dat niet mag. Eten matig en veel van hetzelfde. De wijnen zijn echt vies maar je mag wel je eigen gekochte wijn meebrengen....Weinig gastvrijheid. Bij het strand zijn ook geen ligbedjes (ook niet tegen betaling). Er staan er een paar maar ook die zijn al vroeg in de ochtend bezet.

Super mooi

Kim
26-10-2016

We zijn net terug van een mooie vakantie in Lanzarote.

Perfecte ligging, klein stukje naar de boulevard lopen.

Eten was heel uitgebreid en erg goed.

De andere restaurants zijn zeker een aanrader.

Het enige wat we miste was voor kleine kinderen een leuk badje met glijbaan of speeltoestellen ofzo.

Nu was het alleen een ondiep badje.

En wat jammer was is dat je aan het strand geen bar of eettentje van Riu heb, waardoor je elke keer weer terug moet lopen naar het resort.

Het zand was wel wat donkerder dus kijk uit met badkleding.

Prima vakantie

Co
18-8-2016

Hotel is groot maar merk je niet zo heel veel van alleen in de eetzaal. Service is top, is er iets stuk direkt melde en wordt zelfde dag opgelost. Wij zaten heerlijk in bijgebouw waaf het rustig is en verre loopafstand waar sommige het over hebben begrjjp ik niks van want is prima via loopbrug of via zwembaden te lopen. Animatie doet goed hun best en zijn allemaal vriendeljjk. Eten is prima, de mexicaan en azian restaurant zeer aan tebevelen. Dag voordat wij kwamen is er wifi aangelegt gratis!!!! Op 2 apparaten per kamer. Zelfs op balkon in bijgebouw goede wifi!!!! Toen wij weggingen een explosie van engelsen moet je van houden. Al met al een prima vakantie hier gehad.