Zoover

7,6

wat een topper

dewijn
26-7-2013

we zijn er geweest van 13.07.2013tot 24.07.2013. het is een zeer goed hotel.zeer goed van eten.de kamers worden alle dagen net gekiust.aan de reseptie word je zelf aan gesproken in eigen taal.zelf in het nederlands.aan het zwembad lich je wel dicht bij elkaar met de betjes.er zijn er zeker genoeg.er is veel animatie voor grood en klein.er is achter het hotel een boulvaar +- 5 km lang met winkels en restauradsen pups.

Geweldige vakantie!

Sonja Plomp
5-10-2008

Wat een fantastische vakantie!

Zelden zulk vriendelijk personeel meegemaakt, de bediening in het restaurant was geweldig.

Er werd elke keer als je bord werd afgeruimd vriendelijk bedankt voor het leegeten.

Aan de recptie was een Nederlandse op stage en het engels van het personeel was perfect.

Het ontbijt was erg lekker, met elke ochtend de keuze uit een volle thermoskan koffie of thee op tafel en veel keus uit eieren, ontbijtgranan en allerhande broodjes.

Het diner was zeker wel vers en zelf bereid, 1 avond was er heerlijk mals speenvarken.

De gazpachio is uitermate vers en goed.

De bungalows waren wat oud maar goed onderhouden en elke dag compleet schoongemaakt.

's Avonds inderdaad kakkerlakken, maar dat is te verwachten, was best vermakelijk om te zien.

Het hele park is zeer rolstoelvriendelijk, en het personeel deed een stapje extra om kortere routes te zoeken.

Dit was zeker voor herhaling vatbaar!

Ik snap niet wat je gewend moet zijn om dit niet goed te vinden.

weelde luxe

corina
26-9-2008

wij hadden twee apartenmenten geboekt

met vijf personen het annimatie team

was super en heel enthousiast het eten was geweldig gasten keurig alleen deden niet veel gasten mee met de animatie waardoor er niet veel door ging maar daar kan riu niks aan doen de appartementen zelf vielen iets tegen in verhouding met de rest wel keurig schoongemaakt.

Gereisd Familie in september 2008

is zwaar aan renovatie toe

Fam van den Berg
3-9-2008

we zijn in het hoogseizoen geweest met twee tieners.(waar de disco ook heel leuk voor is.

we hebben het wel heel leuk en gezellig gehad .

alleen niet wat we van het riu gewend zijn .het is eten is wel goed alleen weinig luxe dingen.

als er een mening gevraagd werd op papier lagen er bij voorbeeld gamba's en zalm.

De bungalow die we hadden was zwaar aan renovatie toe.(maar het ging ook dicht van de winter)

maar ik moet wel zeggen die werden iedere dag van voor naar achter schoongemaakt.

En we hebben zelfs een keer een fles champagne gehad.

En dan nog het kakkerlakken alarm ,wij hebben er gelukkig geen gehad in ons huisje ,maar andere mensen wel.

En buiten kwamen we re ook veel tegen op het park en terrras.

Daar konden ze dan ook weer niets aan doen.

buiten alles hebben we wel een super vakantie gehad,want er waren maar een paar dingetjes wat dan minder was.

Waar voor je geld

Ralph
28-8-2008

Hotel wel iets verouderd. Wel zeer schoon. Eten vers, genoeg en zeer goed. Voor iedereen wat wils.

Nadeel:veel mensen "reserveren" al een bedje bij het zwembad.

Gereisd Familie in augustus 2008

prima verzorgd, schoon, vriendelijk personeel

Yvonne Joosten
22-8-2008

Als je wilt kun je (bijna) de hele dag door eten.

We kregen een appartement i.p.v. de geboekte hotelkamer want dat was ruimer (1 volwassene en 2 tieners)

Er wordt konstant overal schoongemaakt.

Vervelend: het "reserveren" van ligbedden met je handdoeken, veel mensen zag je de hele dag niet !!

Gereisd Familie in augustus 2008

na verbouwing is dit goed aan te raden

Karin Haage
18-8-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Tis verouderd maar het werd erg goed schoongehouden. Appartement was lekker ruim en in alle kamers airco. Kakkerlakken horen er nu eenmaal bij, maar er werd regelmatig gespoten, trouwens ze waren wel vermakelijk. Zwembad vonden we wel erg koud, had wat warmer gemogen. We zaten aan de rustige kant waar elke avond live muziek was. Alleen jammer dat dat binnen was terwijl wij buiten zaten op het terras, je hoorde het wel maar het zou leuker zijn als de muziek buiten was. Geen lange wachttijden aan de bar en je kon zelf buiten drinken halen. Animatieteam deed niet echt moeite om de kinderen te motiveren om mee te doen, dat hebben we wel beter mee gemaakt. De slechte beoordelingen die ik gelezen heb begrijp ik niet helemaal, want wij hebben het heerlijk gehad. Genoeg variaties in het eten (ja, zout en peper moest er wel bij, maar genoeg mensen gebruiken geen kruiden, je kan het er beter zelf bijdoen). Maarja, sommige mensen zijn nooit tevreden

Echt wel de moeite waard!

Thomas
11-8-2008

Ik lees hier zoveel verschillende reacties. Ik moet zeggen dat het een mooi resort was. Het appartement was echt boven onze verwachting, met uitzicht op zee en een heel breed balkon, super!! Elke ochtend werd ons onderkomen goed schoongemaakt en alles weer netjes opgedekt. Het eten was er ook goed, zeker als je kijkt naar de hoeveelheid die ze er hadden. Veel salades ook en fruit. Ik lees hieronder dat mensen het eten minder vonden, maar die hebben dan waarschijnlijk nooit van variatie gehoord. Je kan het zelf zo lekker maken als je wilt; echt keuze zat! Het personeel was aardig, vooral voor de kinderen, die ze extra aandacht gaven.

En daarnaast ben je er zelf ook nog bij om het extra gezellig te maken. Ik heb geen asociaal persoon daar gezien!

En een vakantie is natuurlijk nooit perfect (en Nederlanders kunnen wat dat betreft wel aardig zeiken over van alles en nog wat; om moe van te worden soms) , maar dit resort (ben benieuwd na de verbouwing) was wel zeer oke. Goed te doen dus!

Geen vier sterren waard

Y. Mazuryk
8-8-2008

De hotel is echt geen vier sterren waard. Eten iz vershrikkelijk - kruiden zijn niet beeknd in de keuken, het is maar elke dag van hetlzefde. Vis is niet goed, vlees is niet goed bereid - ik vermoed dat door het drukte moet het allemaal snel snel snel. Wij zitten maar 4 dagen hier maar zijn aan het overwegen ergens anders gaan eten... Bedining is wel uitstekend. Er zijn heel veel activiteiten, maar bij de zwembad zitten is niet voor ons. Er licht een prachtioge strand tegenover het hotel. Bij de zwembad kom je tegen zeer asociaal engelse publiek.

Goed hotel goede animatie voor iedereen

Rob van der Wal
30-7-2008

Dit jaar voor de derde keer geweest i.v.m. de goede animatie voor 12 tot 16 jarige.

Eten goed en gevarieerd.

Kamer aan opknapbeurt toe (gaat gebeuren)

Zeer goede animatie

Gereisd Familie in juli 2008