Zoover

7,6

Niet RIU-waardig!

Kim Eijkhout
16-5-2019

Verouderd hotel, 2 hotels samengevoegd alleen het aantal restaurants etc niet. Alles is in een hotel te doen. Tafeltjes zo op elkaar gepropt dat je zowat met andere mensen aan een tafeltje zit. Ook het eten was in alle restaurants koud en elke dag hetzelfde. Zelfs in de thema restaurants was weinig keus en koud.

Op de kamers waren de bedden extreem hard!

Ook als je savonds nog gezellig buiten wilde zitten, moest je geluk hebben dat er nog een tafeltje vrij was. Dit hotel is niet RIU-waardig..

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijk hotel op een prachtig eiland!

Ingrid
26-4-2019

Prachtig all-inclusive hotel: goed eten, geweldig animatieteam, genoeg bedjes aan zwembad; je kunt kiezen voor een rustig gelegen zwembad (2 zwembaden zijn verwarmd) of het grote zwembad waar entertainment wordt verzorgd, mooie fitnessruimte, live muziek etc! Qua ligging lig je tussen Suiza en Puerto del Carmen in! Wij hadden een auto gehuurd en dat is ideaal maar de bus stopt ook voor het hotel! Er is 1 minpuntje er is nl geen wifi op de kamer maar dat hebben wij niet als storend ervaren want bij het zwembad en restaurants is prima wifi!

Gereisd Met partner in maart 2019

Zonnige vakantie op het super Lanzarote.

Wja Prins
25-2-2019

Wij vierden hier onze honeymoon. Wat was dit een super hotel met van alles en nog wat. Heel veel variatie in eten (als je dat niet vind, snappen wij dat oprecht echt niet. De keuze is reuze.)

Veel entertainment, leuke activiteiten.

Via een poort kun je gemakkelijk op de gezellige boulevard komen.

Echt super genoten samen met mijn man! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prima om af en toe te relaxen

Elfering Bekhuis
21-1-2019

Hotel is gedateerd, maar dit heeft ook zijn charme. De kussens van de terrasstoelen zouden wat beter kunnen zijn, ze zijn behoorlijk uitgezakt.Het hele complex is super schoon.Vriendelijk personeel, een eetzaal met wit tafellinnen, goed buffet kortom

Wij waren tevreden.

Gereisd Met partner in januari 2019

1 van de Mindere RIU vakanties geweest

Zonnekloppers
5-6-2018

Helaas 1 van de oude RIU hotels, geen welkoms drankje of van RIU zelf welkoms brief. Wat je normaal als vate RIU client wel krijg. Geen binnen bar waar je eventueel kan zitten als het in de avond fris is en veel wind staat.Je heb alleen een buiten terras.

Het zijn eerst twee hotels geweest,maar alles moet in 1 restaurant gebeuren ontbijt en avond eten .Wat onnodige rommelige drukte veroorzaakt.

Personeel is vriendelijk,kamers worden goed schoongemaakt. Maar het hotel is echt aan renovatie toe.

De ligging is perfect

Gereisd Met partner in mei 2018

Héérlijk

M.Cramer
29-11-2017

Drukke weg waar je absoluut geen last van hebt. Afstand tot centrum redelijk ver weg. Hotel goed. Genoeg afwisseling van het eten. Gewoon niet elke dag alles op je bord proppen ( doe je thuis ook niet ) groot salade buffet. Avond vis, vlees en pasta. Middags soep. Enz. Bruine inrichting gewoon erg netjes. Niets geen beschadigingen. Leuke professionele animatie. Behalve die met de ober.twee plastic stoelen en tafel buiten. Wasrekje, handdoeken bij zwembad.schoonmaak.mmm. Mijn schampo zakje lag na drie dagen nog in het hoekje van het bad. Ik mis Zeepdispencers . Aziatisch restaurant erg lekker. Mijn punt. Veel mensen zwemmen niet , maar wisselen dagelijks hun handdoeken. Stapels onnodige was. Misschien een idee om de schoonmaakster twee maal per week een zwembad handdoek op de kamer neer te leggen.

Gereisd Met partner in november 2017

Voor ons niet meer

M&M
5-10-2017

Wij zijn hier al 8 x geweest, maar voor ons geen 9e x! Hotel is ondertussen aan een flinke renovatie toe. Kamers, bedden en badkamers zijn niet meer van deze tijd. De veren voel je door matras heen en kussen lijkt wel een baksteen. Krakkemikkige plastic stoeltje op t balkon. Overal gebruikersschade en afgebladderde verf. Het eten is echt achteruitgehold, helaas. Teenslippers, korte broeken en blote buiken in de restaurants. Eet smakelijk...... In de openbare ruimtes nu wel goede gratis WiFi, maar waarom dit niet in de kamers???

Schoonmaak ook niet best, om propjes papier werd heen geveegd en gedweild, als er geveegd en gedweild werd?

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamers. Veel te weinig parasols bij het zwembad. Bedje altijd wel te vinden, maar helaas geen parasols. Te weinig zitplaatsen op buitenterras. Vooral 'savonds. Personeel is nog steeds vriendelijk en de ligging van het hotel aan de boulevard prima. Kortom: jammer maar helaas........

Gereisd Met partner in september 2017

Goed gelegen hotel

Chris
30-9-2017

Riu Paraiso was onze 24ste keer Riu. Als we vergelijken met andere Riu clubhotels vinden we Riu Paraiso maar matig.

Positief :

Goede ligging aan de promenade tussen Puerto del Carmen en Arricife

Mooie en propere kamer in het hoofdgebouw met zicht op zwembad en zee.

Breed bed met goede matras.

Overal goede Wifi. Zeer vriendelijk personeel.

Noordtour en Zuidtour heel leerrijk.

Negatief :

Eten eentonig, steeds dezelfde gerechten die terug komen.

Themarestaurants overroepen, buffet idem als in hoofdrestaurant.

Tafels en stoelen in het hoofdrestaurant en in het Mexicaans restaurant veel te kort bijeen. Aziatisch restaurant is ruimer en rustiger.

Dresscode wordt niet nageleefd,'s middag bikinibroek,'s avonds shorts en slippers.

Enquête alleen voor eters in het restaurant. Op het overdekte en mooi gedekte terras niet, precies of die mensen geen mening hebben.

's Avonds veel te weinig zitplaatsen aan de bar en op het open terras buiten.

Ligbedden aan het zwembad versleten en doorgelegen.

Handdoek leggen blijft aanhouden.

Geen WC's aan de zwembaden, ook niet aan de receptie.

Maar 1 WC-blok van 6 toiletten voor vrouwen en 1 WC-blok van 3 toiletten voor mannen naast de bar. Veel te weinig voor zo'n massa volk !

Héél veel wind !

Wij gaan Riu Paraiso niet aanbevelen.

Voor ons geen tweede keer !

Gereisd Met partner in september 2017

voor ons geen tweede keer

jan
8-6-2017

Het hotel vinden wij matig voor een RIU hotel, zeer slechte bedden, het eten is matig, en een plekje bij het zwembad?? hou maar op, of je moet je handdoek om 6.00 uur leggen...nou daar doen wij niet aan mee, geklaagd, maar hotel doet er niets aan, maar owee, als je een mouwloos shirt draagt in het restaurant, dan word je verwijderd.personeel aardig en doet het werk naar behoren, maar voor ons liever een 5 sterren hotel.

Een geweldig verblijf

Fleuren
2-6-2017

Dit is echt een geweldig all inclusieve hotel in Lanzarote. Supervriendelijk personeel, zeer goed en gevarieerd eten en mooie zwembaden en andere faciliteiten. Ook het amusementsprogramma in de avonden is zeer de moeite waard. Alom een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2017