Zoover
Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

7,6

voor ons geen tweede keer

jan
8-6-2017

Het hotel vinden wij matig voor een RIU hotel, zeer slechte bedden, het eten is matig, en een plekje bij het zwembad?? hou maar op, of je moet je handdoek om 6.00 uur leggen...nou daar doen wij niet aan mee, geklaagd, maar hotel doet er niets aan, maar owee, als je een mouwloos shirt draagt in het restaurant, dan word je verwijderd.personeel aardig en doet het werk naar behoren, maar voor ons liever een 5 sterren hotel.

Een geweldig verblijf

Fleuren
2-6-2017

Dit is echt een geweldig all inclusieve hotel in Lanzarote. Supervriendelijk personeel, zeer goed en gevarieerd eten en mooie zwembaden en andere faciliteiten. Ook het amusementsprogramma in de avonden is zeer de moeite waard. Alom een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2017

Goed rustig hotel

Jalissa
20-4-2017

Het hotel was goed , schoon , eten ook goed .Het strand vonden wij minder .Wel een prima vakantie gehad .

Gereisd Met vrienden in september 2016

Goed hotel

Corina
26-1-2017

Wij verbleven in een familiekamer (soort bungalow) met twee slaapkamers.

De bedden waren erg hard, maar na dit gemeld te hebben kregen we zonder probleem een topper op het matras, dit was een stuk beter.

Het tweepersoonsbed was wel erg smal (ongeveer 1.30!).

De schoonmaak van zowel de kamers als het gehele complex is in 1 woord geweldig, zo schoon. Het eten was goed, voor elk wat wils. Wel veel hetzelfde, maar je kon gewoon de hele dag eten. Ontbijt, lunch, snacks, diner.

Wij zijn hier van 3 tot en met 12 januari geweest, maar de laatste 4 dagen (toen was de kerstvakantie afgelopen) waren er bijna geen kinderen meer, voornamelijk oude mensen.

Al met al een prima vakantie!

In een woord geweldig

John en Lilian Stijnen
24-12-2016

Als je slecht ter been bent moet je zorgen voor hotelkamer in hoofdgebouw

Gereisd Met partner in december 2016

Prima, wel erg groot!

Ria
10-12-2016

Bij de receptie is in goed overleg de kamer te veranderen. Ze denken goed met je mee. Het hoofdrestaurant is erg groot. Het eten is wel goed en gevarieerd. Je kunt wel een rustige plek opzoeken. Er zijn ook meerdere themarestaurants. Deze zijn klein en veel rustiger. Het personeel is buitengewoon vriendelijk. Het animatieteam vonden wij van grote klasse!

Goed hotel

Marie-Jose
1-12-2016

De animatie is Top, vooral s'avonds.

De lig stoelen aan zwembad zijn versleten.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Ronduit slecht hotel

Lies99
12-11-2016

Onvriendelijk personeel. Geen bedjes beschikbaar omdat alles om zes uur in de morgen al bezet is terwijl ze een reglement hebben dat dat niet mag. Eten matig en veel van hetzelfde. De wijnen zijn echt vies maar je mag wel je eigen gekochte wijn meebrengen....Weinig gastvrijheid. Bij het strand zijn ook geen ligbedjes (ook niet tegen betaling). Er staan er een paar maar ook die zijn al vroeg in de ochtend bezet.

Had meer verwacht van RIU matig

Johan
10-11-2016

Behulpzaam personeel. Voor de liefhebber goede animatie. Kleine kamer. Krappe plaatsen in eetzaal en er wordt niet op de gevraagde nette avondkleding gelet. Matig eten en veel van hetzelfde. Ligbedden reserveren mag niet maar wordt niet op gelet. Om half negen al 70% bezet.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Super mooi

Kim
26-10-2016

We zijn net terug van een mooie vakantie in Lanzarote.

Perfecte ligging, klein stukje naar de boulevard lopen.

Eten was heel uitgebreid en erg goed.

De andere restaurants zijn zeker een aanrader.

Het enige wat we miste was voor kleine kinderen een leuk badje met glijbaan of speeltoestellen ofzo.

Nu was het alleen een ondiep badje.

En wat jammer was is dat je aan het strand geen bar of eettentje van Riu heb, waardoor je elke keer weer terug moet lopen naar het resort.

Het zand was wel wat donkerder dus kijk uit met badkleding.