Zoover
Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

Hotel Riu Paraiso Lanzarote Resort

7,6

fantastisch genoten van dit mooie ,schone hotel

coby
3-9-2018

heerlijk schoon hotel , groot dat wel maar niet hinderlijk . super goed eten . vriendelijk personeel . wel handdoekje leggen , nog nooit zo erg meegemaakt .

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima hotel, maar niet spectaculair

Evaline
19-6-2018

Het hotel zelf kan hier en daar wel een likje verf gebruiken, maar over het algemeen ziet het er netjes uit. Het aantal openbare toiletten is echter zeer beperkt, dus je moet altijd een eindje lopen. Alles is wel heel erg schoon! De kamers, de restaurants enz. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam, niets dan complimenten voor hen. Het eten is eenzijdig en niet bijzonder. Slecht is het niet, maar ook niet heel goed. (maar wij zijn misschien wat verwend op het gebied van eten)

De ligging is prima, je wandelt ze de boulevard op. Ook zijn de taxi's super goedkoop, dus als je geen zin hebt om te lopen, voor 3,50 zit je in de oude haven.

Wij vinden Lanzarote niet bijzonder en na een week heb je alles wel gezien. Onze voorkeur ligt bij wat meer cultuur en vooral wat meer natuurlijk groen :)

Gereisd Met vrienden in juni 2018

1 van de Mindere RIU vakanties geweest

Zonnekloppers
5-6-2018

Helaas 1 van de oude RIU hotels, geen welkoms drankje of van RIU zelf welkoms brief. Wat je normaal als vate RIU client wel krijg. Geen binnen bar waar je eventueel kan zitten als het in de avond fris is en veel wind staat.Je heb alleen een buiten terras.

Het zijn eerst twee hotels geweest,maar alles moet in 1 restaurant gebeuren ontbijt en avond eten .Wat onnodige rommelige drukte veroorzaakt.

Personeel is vriendelijk,kamers worden goed schoongemaakt. Maar het hotel is echt aan renovatie toe.

De ligging is perfect

Gereisd Met partner in mei 2018

Geen RIU waardig hotel

Fam. van Heteren
25-4-2018

Als je RIU kwaliteit gewend bent, moet je hier niet naar toe. Gedateerd, oubollig hotel. Eten kwalitatief goed, maar erg fantasieloos. Geen welkomstdrankje. Lunch en diner voor 80% hetzelfde, en ook iedere dag hetzelfde. Er worden geen omeletten bereid bij het ontbijt, ook geen vers bereide pasta's bij lunch en diner. Geen idee wat men hier met showcooking bedoeld. Thema restaurants zijn een verademing, maar ga naar ieder restaurant maar 1 keer, dat is genoeg. Personeel is vriendelijk, maar spreekt geen Nederlands. Lampen in badkamer gingen stuk, 3x moeten bellen voor het gerepareerrd werd. Wij zijn 2 keer eerder in een RIU hotel geweest en vonden deze fantastisch, maar dit hotel is voor ons bij lange na niet RIU waardig.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Fantastisch hotel

Van der weide
12-1-2018

Het hotel personeel was super vriendelijk. Ze spraken Engels bij de receptie, maar ze waren super vriendelijk. Voortreffelijk animatie team, de hele dag door was er iets te doen voor jong en oud. De kamers waren ook heel schoon. Je kreeg gratis flesse water en als ze op waren kon je weer nieuwe halen bij de receptie. Bij het eten was keuze genoeg. Er was altijd genoeg plek bij het zwembad. De vakantie was zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Héérlijk

M.Cramer
29-11-2017

Drukke weg waar je absoluut geen last van hebt. Afstand tot centrum redelijk ver weg. Hotel goed. Genoeg afwisseling van het eten. Gewoon niet elke dag alles op je bord proppen ( doe je thuis ook niet ) groot salade buffet. Avond vis, vlees en pasta. Middags soep. Enz. Bruine inrichting gewoon erg netjes. Niets geen beschadigingen. Leuke professionele animatie. Behalve die met de ober.twee plastic stoelen en tafel buiten. Wasrekje, handdoeken bij zwembad.schoonmaak.mmm. Mijn schampo zakje lag na drie dagen nog in het hoekje van het bad. Ik mis Zeepdispencers . Aziatisch restaurant erg lekker. Mijn punt. Veel mensen zwemmen niet , maar wisselen dagelijks hun handdoeken. Stapels onnodige was. Misschien een idee om de schoonmaakster twee maal per week een zwembad handdoek op de kamer neer te leggen.

Gereisd Met partner in november 2017

Voor ons niet meer

M&M
5-10-2017

Wij zijn hier al 8 x geweest, maar voor ons geen 9e x! Hotel is ondertussen aan een flinke renovatie toe. Kamers, bedden en badkamers zijn niet meer van deze tijd. De veren voel je door matras heen en kussen lijkt wel een baksteen. Krakkemikkige plastic stoeltje op t balkon. Overal gebruikersschade en afgebladderde verf. Het eten is echt achteruitgehold, helaas. Teenslippers, korte broeken en blote buiken in de restaurants. Eet smakelijk...... In de openbare ruimtes nu wel goede gratis WiFi, maar waarom dit niet in de kamers???

Schoonmaak ook niet best, om propjes papier werd heen geveegd en gedweild, als er geveegd en gedweild werd?

Geen koffie/thee faciliteiten op de kamers. Veel te weinig parasols bij het zwembad. Bedje altijd wel te vinden, maar helaas geen parasols. Te weinig zitplaatsen op buitenterras. Vooral 'savonds. Personeel is nog steeds vriendelijk en de ligging van het hotel aan de boulevard prima. Kortom: jammer maar helaas........

Gereisd Met partner in september 2017

Goed gelegen hotel

Chris
30-9-2017

Riu Paraiso was onze 24ste keer Riu. Als we vergelijken met andere Riu clubhotels vinden we Riu Paraiso maar matig.

Positief :

Goede ligging aan de promenade tussen Puerto del Carmen en Arricife

Mooie en propere kamer in het hoofdgebouw met zicht op zwembad en zee.

Breed bed met goede matras.

Overal goede Wifi. Zeer vriendelijk personeel.

Noordtour en Zuidtour heel leerrijk.

Negatief :

Eten eentonig, steeds dezelfde gerechten die terug komen.

Themarestaurants overroepen, buffet idem als in hoofdrestaurant.

Tafels en stoelen in het hoofdrestaurant en in het Mexicaans restaurant veel te kort bijeen. Aziatisch restaurant is ruimer en rustiger.

Dresscode wordt niet nageleefd,'s middag bikinibroek,'s avonds shorts en slippers.

Enquête alleen voor eters in het restaurant. Op het overdekte en mooi gedekte terras niet, precies of die mensen geen mening hebben.

's Avonds veel te weinig zitplaatsen aan de bar en op het open terras buiten.

Ligbedden aan het zwembad versleten en doorgelegen.

Handdoek leggen blijft aanhouden.

Geen WC's aan de zwembaden, ook niet aan de receptie.

Maar 1 WC-blok van 6 toiletten voor vrouwen en 1 WC-blok van 3 toiletten voor mannen naast de bar. Veel te weinig voor zo'n massa volk !

Héél veel wind !

Wij gaan Riu Paraiso niet aanbevelen.

Voor ons geen tweede keer !

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig resort

Gerda veenhof
17-8-2017

Wat een heerlijk resort! Niets op aan te merken! Klein aandachtspuntje. WiFi graag in de kamers! een echte aanrader dit resort! Wij hebben genoten in Lanzarote!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke vakantie, maar niet meer in dit Hotel

Patrick Martherus
13-8-2017

Goed:

- Service / animatie en vriendelijk personeel.

- Voorgerecht en toetjes zijn goed en uitgebreid.

- Bedden waren hard, maar wel goed.

Niet goed:

- Hotel is erg gedateerd.

- Airco werkte maar voor nog geen 25 %

- Mexicaans restaurant was slecht, zou ik echt mee stoppen.

- Prijs - Kwaliteit verhouding is ver zoek. Flinke prijs en hetgeen je er voor terug

krijgt is het bedrag zeker niet waard.

- Variatie van het avond eten, is onder de maat.