Zoover

7,7

Geweldig!!

Mary
29-9-2019

Prima hotel, eten goed,volop keus. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie werkt Rens,die Nederlands spreekt. Heel fijn, om 21.00 uur stond ik aan de receptie voor een topper op mijn matras,om 21.15 werd er al een topper gebracht. Zwembaden heerlijk,en mooi groot. Wij hebben een hele fijne week gehad,mede door de geweldige mensen die er werken. Animatie team verdient ook een compliment. Vooral de dansavond was top.

Gereisd Met partner in september 2019

Mooi hotel met her en der kleine min puntjes

Repkes
25-7-2019

Leuke vakantie gehad. En mooi hotel.

Het is er en der wel aan een likje verf toe.

Het is ook erg ver lopen vanaf de kamer naar het eetgedeelte als je in het andere deel zit van het hotel omdat ze zijn samen gevoegd. Dit is dus en enorm min punt als je met een baby ben die een fles nodig heeft. En je 900 meter moet lopen om een flesje te warmen.!

De bedden zijn erg hard. En het water in het restaurant smaakt naar gloor. Volgens mij is dat gewoon om de kraan aangesloten. Verder prima verblijf ! Lekker ontbijt en avond eten!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet RIU-waardig!

Kim Eijkhout
16-5-2019

Verouderd hotel, 2 hotels samengevoegd alleen het aantal restaurants etc niet. Alles is in een hotel te doen. Tafeltjes zo op elkaar gepropt dat je zowat met andere mensen aan een tafeltje zit. Ook het eten was in alle restaurants koud en elke dag hetzelfde. Zelfs in de thema restaurants was weinig keus en koud.

Op de kamers waren de bedden extreem hard!

Ook als je savonds nog gezellig buiten wilde zitten, moest je geluk hebben dat er nog een tafeltje vrij was. Dit hotel is niet RIU-waardig..

Gereisd Met partner in mei 2019

Super gezellig hotel

Saskia Vrijsen
3-5-2019

Heerlijk hotel, super ligging op loopafstand van vele gezellige winkels. Veel keuze in eten. Ook glutenvrij. Juniorsuite ruim. Bedden wat hard maar prima. Hotel wat verouderd maar dat vinden wij niet erg. Wel een groot hotel omdat het voorheen 2 riu hotels waren. Je hebt daardoor het drukke zwembad met animatie en muziek en het rustige zwembad. Leuke speeltuin aan de overkant en een heerlijk strand. Genoten hier.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

laatste keer

b-happy
26-4-2019

te duur voor wat je krijgt

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijk hotel op een prachtig eiland!

Ingrid
26-4-2019

Prachtig all-inclusive hotel: goed eten, geweldig animatieteam, genoeg bedjes aan zwembad; je kunt kiezen voor een rustig gelegen zwembad (2 zwembaden zijn verwarmd) of het grote zwembad waar entertainment wordt verzorgd, mooie fitnessruimte, live muziek etc! Qua ligging lig je tussen Suiza en Puerto del Carmen in! Wij hadden een auto gehuurd en dat is ideaal maar de bus stopt ook voor het hotel! Er is 1 minpuntje er is nl geen wifi op de kamer maar dat hebben wij niet als storend ervaren want bij het zwembad en restaurants is prima wifi!

Gereisd Met partner in maart 2019

Ik genoot er 4 hele dagen: zeer aangenaam!

Beau
23-3-2019

Hotel: royaal, zeer schoon, keurig en netjes. Zeer vriendelijk personeel. Supersnelle wifi door vrijwel het hele hotel heen op elk moment van de dag (niet op de kamer). Muziek staat op een aangenaam volume. Strand is dichtbij. Hotel oogt misschien ‘massaal’ want groot, maar door de goede organisatie is dat niet hinderlijk. Kamer: fijn royaal bed, fijne douche, wel erg gehorig. Eten: uitgebreide keuze, voortdurend wordt bijgevuld, goed georganiseerd met voldoende personeel. Ontbijt voor ‘vroegvertrekkers’ (laatste dag) is echt te karig: dat verdient verbetering. Het animatieteam is van een buitengewone klasse: ieder krijgt op een prettige manier aandacht wat je het gevoel geeft echt welkom te zijn. Overig: trips te boeken in het hotel via touroperator zijn prijzig, er zijn genoeg aanbieders in de omgeving die hetzelfde bieden en goedkoper zijn. Tip: shopping centre Deiland (tussen Puerto del Carmen en Arrecife), 1,40 p.p. met de bus.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Zonnige vakantie op het super Lanzarote.

Wja Prins
25-2-2019

Wij vierden hier onze honeymoon. Wat was dit een super hotel met van alles en nog wat. Heel veel variatie in eten (als je dat niet vind, snappen wij dat oprecht echt niet. De keuze is reuze.)

Veel entertainment, leuke activiteiten.

Via een poort kun je gemakkelijk op de gezellige boulevard komen.

Echt super genoten samen met mijn man! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in februari 2019

Prima om af en toe te relaxen

Elfering Bekhuis
21-1-2019

Hotel is gedateerd, maar dit heeft ook zijn charme. De kussens van de terrasstoelen zouden wat beter kunnen zijn, ze zijn behoorlijk uitgezakt.Het hele complex is super schoon.Vriendelijk personeel, een eetzaal met wit tafellinnen, goed buffet kortom

Wij waren tevreden.

Gereisd Met partner in januari 2019

Niets anders dan lof!

Djennifer
17-11-2018

Geweldig hotel! Tweede keer dat we dit hote bezochten en er is werkelijk niets wat geen lof verdient! Schone kamers, vriendelijk personeel en goede al inclusief formule. Ook de ala kart restaurants valt niets negatiefs over te zeggen. Het hotel heeft prachtig uitzicht, goede ligging en direct aan het strand. De boulevard geeft uren winkel plezier en de lokale bevolking is vriendelijk en behulpzaam, wie geen zin heeft in winkelen kan zich vermaken door de top entertainment van het hotel. Kortom wie op zoek is naar een heerlijke vakantie zonder zorgen is hier meer dan aan het goede adres!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018