Zoover
Appartement Aloe

Appartement Aloe

Appartement
8,8

Zeer zeker aan te raden !!

Dennis kreuger
14-12-2017

Heerlijk rustig gelegen appartement op loopafstand van strand en boulevard . Zeer vriendelijk pesoneel die de tijd voor je nemen om even uit te leggen waar de supermarkt en leuke activiteiten zijn. Op mijn verjaardag kwam ik terug van het strand en stond er een fles wijn twee glazen en een handgeschreven kaartje met felicitatie echt super attent

Gereisd Met partner in december 2017

heel rustig, mooi zwembad, leuk appartement.

maddie meulbroek
27-6-2016

goede bedden, schoon, bank niet geschikt om op te slapen. ik vond de afstand naar boulevard en strand wel wat ver, vooral op de terugweg een hele klim, maar taxi's zijn redelijk van prijs, dus namen we gewoon taxi. inrichting misschien wat sober, maar vond het prima, daar ik toch niet wil koken en veel buiten ben. zwembad heerlijk, zo voor de deur,vooral omdat het zo rustig was. enige nadeel kakkerlakken, maar met een spuitbus wel te verhelpen!

Leuk appartementencomplex

Saar
12-6-2016

Leuk en kleinschalig appartementencomplex. Het appartement is heel basic maar je hebt alles wat je nodig hebt. De slaapbank was erg dun en daar kon je niet op slapen maar we kregen de indruk dat ons appartement alleen maar aan twee personen werd verhuurd en niet aan meer. De bedden waren prima.

We hadden een appartement op de begane grond meteen grenzend aan het zwembad. Geen last van andere gasten, zwembad was eigenlijk constant leeg.

Schone handdoeken om de twee dagen, verder werd er weinig schoongemaakt. Het appartement is wel schoon maar na een aantal dagen wordt het toch smoezelig en daar werd weinig aangedaan.

De receptioniste is heel vriendelijk en wil graag tot dienst zijn.

Wanneer je op de begane grond verblijft wees dan bereid om een middel tegen kakkerlakken aan te schaffen. De tweede avond liepen er drie door de woonkamer.

Naar het strand/ boulevard is heen goed te lopen maar terug is het mede door de warmte een flinke klim. Boodschappenwinkel is in de buurt.

Aloe: gehorig en weinig privacy, wel schoon.

jansen
20-1-2014

Het complex is rustig gelegen en wordt 5 keer p/w schoongemaakt, prima. De gehorigheid van de app. werkt storend op je verblijf, werkelijk alles (praten, stoelen schuiven etc.) is te horen van je zij- en bovenburen. Daarnaast waren de bedden hoognodig aan vervanging toe (veren waren goed te voelen). Als je een app. op de begane grond hebt is er vrijwel geen privacy, het toegangspad loopt strak langs de terrasjes dus je hebt veel inkijk en bent (evt) continu iedereen aan 't groeten

mooi appartement en is goed onderhouden

dickenmarja
26-10-2013

Aloe ziet er prima uit. Wij hadden een tweepersoonskamer. De bedden waren aan de te harde kant. 1 van de bedden had een onfrisse geur. Er wordt 5 van de 7 dagen schoongemaakt. 2 x per week schone handdoeken en 1 keer per week schone lakens. Leuk balkonnetje met voldoende zitruimte. Douche aan de zachte kant. Warm water in de keuken ontbrak (zelf koken in de waterkoker). Ligt op loopafstand van de boulevard. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

rustige plek

m_sissing
10-10-2013

Prima appartement, netjes en compleet ingericht. Mooi zwembad en goede service,

Nadeel, betalen voor wifi en tv(bvn).prijs 13 dagen wifi€ 28,-,voor 1 functie.

Tv ongeveer € 1,- per uur.

Appartement ligt in buitenwijk, naar centrum en strand 10 minuten lopen.

Gereisd Met partner in september 2013

Hele mooie vakantie!

Kimber Joosten
17-6-2013

Ik ben voor 5 daagjes naar dit appartement gekomen samen met mijn vriendinnen. Het was super! Alles was met 10/5 minuutjes te lopen. Wel met een steile helling dus voor mensen die slecht te been zijn is dit geen optie. U kunt daarvoor natuurlijk wel een taxi pakken (zo'n 3 euro). Het appartement werd elke dag schoongemaakt. Bedlinnen werden 2 keer verschoond. In het appartement was alles aanwezig en spullen waren gewoon goed. Bedden waren wel heel slecht! 's Avonds konden we nog even lekker op ons terrasje zitten voor het huisje. Het zwembad was wel aardig fris, maar na een dag in de zon is dit wel lekker. Het warme water is ook snel op. Eigenaresse is super aardig! Ze had voor ons gebeld naar de taxicentrale omdat zij niet zo goed engels konden. Super appartement, super vakantie!

Prima ligging en goede prijs/kwalitietsverhouding

Hans en Gré
31-10-2012

Goede rustige ligging; boulevard en supermarkt op loopafstand (beetje helling). Sobere, ruime appartementen. elke 2 dagen schone handdoeken en goed schoongemaakt (tip: leg elke dag € 2 neer voor schoonmaakster). Bedden hard maar op te vangen door dekens tussen matras en hoes en extra kussen. Zeer behulpzame receptioniste die auto en fiets voor je regelt. Aanbevolen restaurants: 1. Bodega de Luan (klein en Spaans), linksaf op Boulevard schuin t.o. Casino; 2. Trattoria de Rafael )Italiaans+ goede bediening, prima eten); l.a. boulevard; 3. Nico (It., in weekend BBQ-schotel; even reserveren om buiten te zitten. In straatje naar beneden rechts); 4. Straaje naar boulevard en dan 25 m rechts: Indiaas rest.; echt Indiaas eten naar regio; prima prijs/kwal. verhouding.

Fijne vakantie, met enige concessies

Zand
29-7-2012

De locatie van deze accomodatie is in ieder geval goed. Alles binnen loopafstand (boulevard, strand, winkels, etc.) Veel mogelijkheden tot excursies (De Grand Tour van Customer Travel is een aanrader).

Het appartement werd niet goed schoongehouden. De vloer was erg smerig, waardoor onze voeten smerig werden waardoor weer de bedden. Pas voor de laatste nacht kregen we schoon beddengoed, opmerkelijk. Verder waren er geen mogelijkheden tot zelf schoonhouden, wees bereid dit aan te schaffen. Koken is ook geen aanrader, pannen zijn waardeloos.

Bedden pure horror, niet het beloofde tweepersoonsbed maar twee losse bedden waarvan één keihard en de ander zacht met de veren die eruit staken.

Het water in het zwembad stinkt en het is niet al te schoon. Ligbedden zijn ook geen aanrader.

TOCH: een fijne vakantie gehad. Voor het geld is het nog best aardig. Goeie locatie en ons prima vermaakt.

Heerlijk om op adem te komen.

C&C
3-4-2012

Wij zijn hier heerlijk 8 dagen uitgerust. Prima basic appartement bijna elke dag wordt er schoongemaakt door zeer vriendelijk personeel. Geen drukke lallende gasten. De matrassen zijn goed, dus geen rugpijn als je 's morgens opstaat. Supermarkt dichtbij 6 minuten lopen naar de boulevard.

Daar is het goed eten in de vele restaurantjes voor weinig geld. Maar wil je nog goedkoper dan kan je je ook in het appartement goed redden met de aanwezige potten en pannen.